Jogi PR

"Joga van hallgatni. Bármi, amit mond, felhasználható ön ellen a bíróságon. Joga van ügyvédet kérni..."

petrocelli.jpg

Facebook-oldalunk:


12 dühös ember

Friss topikok

Címkék

12 dühös ember (6) abúzus (1) alekosz (1) alstom (1) ártatlanságra ítélve (5) ártatlan apák (1) az ördög ügyvédje (12) a bennfentes (8) bakács tibor (2) baka andrás (1) balett (1) bánáti jános (1) bántalmazás (2) béna bűnöző (8) betörés (1) bevásárlóközpot (1) bilincs (1) bírósági tárgyalás (43) bkv (1) blikk (2) blog (3) blogajánló (1) bomba (1) borovszky tímea (1) börtönviszonyok (1) budaházy györgy (3) budai gyula (3) budapesti ügyvédi kamara (1) bulvár (2) bunda (1) büntetés (1) casey anthony (1) celeb (7) ciki (2) civil (1) civil tiltakozás (1) conrad murray (1) cozma ügy (2) cserni jános (1) csipak péter (1) csüllög zsigmond (1) damu roland (5) dániel péter (1) dezső antal (3) divat (1) dominique strauss kahn (1) dopping (1) dühöngőszoba (1) duna tv (1) d horváth gábor (1) ékes ilona (1) eljárási hibák (1) elnoki kegyelem (1) előzetes letartóztatás (2) elsőfokú ítélet (1) elszámoltatás (2) elzárás (1) emberölés (2) energiaital (1) erőszak (1) esküdtek (2) esküdtszék (2) etikai vizsgálat (1) eutanázia (1) facebook (1) fapál lászló (4) fargo (27) fazekas géza (1) fegyelmi eljárás (1) fejhosszúság (1) feljelentés (3) fellegi tamás (1) felmentés (1) film (1) fojtogatás (1) foltosház (1) fővárosi ítélőtábla (1) fővárosi önkormányzat (1) frizbi (2) futó barnabás (1) geréb ágnes (4) grespik lászló (1) gyermekotthon (1) gyurcsány ferenc (1) hagyó miklós (2) hajdú lászló (1) hajdú péter (2) hajdu péter (3) hajóbaleset (1) hassay zsófia (1) hell (1) hernádi zsolt (2) heti válasz (1) hírnévrontás (1) hivatali visszaélés (1) hm botrány (1) honlap (3) hunvald györgy (4) húsvét (1) hűtőláda (1) ii kerület (1) illegális letöltés (1) index (2) interjú (1) ipari kémkedés (2) istenkáromlás (1) ítélethirdetés (1) ivo sanader (2) jerry springer (1) jogi pr (1) jogos önvédelem (1) józsef attila (1) jó erkölcs (1) jucika (1) j krisztus (1) kádárista (1) kaincz pál (2) kaiser ede (2) kállai csaba (1) kamera (1) karaktergyilkosság (1) kárpáti miklós (1) kártérítés (2) kegyes halál (1) keleti gyorgyi (1) keller lászló (2) kémügy (1) kényszergyógykezelés (1) kényszerintézkedés (1) kényszerítő eszköz (1) képviselő (1) kerület (1) kettős mérce (1) kiricsi karola (1) kisbalta (1) klubrádió (1) knézy jenő (1) kolosi péter (1) kormos valéria (1) körösi tibor (1) korrupció (1) kovács tamás (1) közfelháborodás (2) közpénz (1) külföld (1) kunbaja (1) lakásügyek (1) lakatos csilla (1) lakóközösség (1) láng zsolt (1) legfelsőbb bíróság (3) lichy józsef (1) liptau claudia (1) lopás (1) magyar györgy (3) magyar nemzet (2) mammut (1) markó iván (1) média (25) médiahatóság (1) médiatanács (1) mester csaba (2) michael jackson (1) migránsok (1) miszori lászló (1) móri mészárlás (1) munkaügyi per (1) nagymellű (1) nagy andor (1) nagy lászló (1) negatív jogi pr (1) németh győző (1) nemi erőszak (1) nemzeti és etnikai kisebbségi jogvédő iroda (1) nyilvánosság (22) nyomásgyakorlás (2) nyomrögzítés (1) olvasói levél (2) önkormányzat (2) önpr (2) oprah winfrey (1) orbán viktor (1) o j simpson (1) palácsik tímea (2) papcsák ferenc (1) parkolás (1) parkolóhely (1) pas szindróma (1) pedofil (1) pelle andrea (1) perbeszéd (2) pest megyei bíróság (1) petíció (1) petrocelli sorozat (1) polgármester (3) promenád (1) rablás (1) raffael sándor (3) ravasz lászló (1) rendbírság (1) rendőr (2) réti lászló (1) rétvári bence (2) revizor (1) rezesova (1) rokkant (1) roma (1) romagyilkosságok (3) rtl klub (2) ruttner györgy (5) sajtó (1) sajtó helyreigazítás (1) simor ágnes (1) sírköves (1) sofőr (1) stohl andrás (9) sukoró (1) szabadi béla (1) szakszervezet (2) szar (1) szembesítés (1) személyiségi jog (1) szikinger istván (2) szimuláns (1) szombathy pál (1) szóvivő (1) s ábel (2) tamás bence gáspár (1) tanúfelkészítés (1) taraba sándor (1) tárgyalási jegyzék (30) tarlós istván (1) társasház (1) tasnádi (1) tasnádi péter (1) tátrai miklós (1) téves ítélet (1) történelmi perek (1) törvényszéki héják (6) törvénytől sújtva (8) tűzraktér (1) tv2 (3) ügyész (1) ügyészség (4) uj péter (1) ungvári attila (1) usa (2) uzsoki kórház (1) vadász jános (1) vágó istván (1) vágó lászló (1) vállalkozó (1) való világ (2) vámbéry rusztem (1) vastartály (1) védjegyoltalom (1) védőbeszéd (1) velkei tamás (1) velvet (1) versailles (1) verseny (1) vezetőszíj (1) videó (3) videofelvétel (1) viszkisdoboz (2) vujity tvrtko (2) vv eszter (1) weiszdorn róbert (1) west balkán (1) wieszt jános (1) zömök kft (1) zsák ferenc (1) zuschlag jános (1) Címkefelhő

Napi Fargo: vasrudakkal dorgálták meg a disznótolvajokat

2011.05.12. 18:49 Jogi PR

A Hajdú Online cikkében igazi alföldi westernre bukkantunk. Jó, nem marhákat hajtottak el, hanem disznókat loptak, de a férfias bosszú nem marad el. Hajdúsámson a magyar Tombstone!
 
Hajdúsámsoni disznótolvajokat vertek meg Debrecenben. Ketten súlyos, egy ember pedig könnyű sérülésekkel került kórházba. Az eset még hétfő éjjel történt, de csak csütörtökön hozta nyilvánosságra a rendőrség. A három tolvaj ellen lopás, az öt támadó ellen önbíráskodás, illetve súlyos testi sértés miatt indult eljárás.
 
A rendőrségre hétfőn éjszaka érkezett bejelentés, miszerint Debrecenben, a Panoráma úton haladó fehér kocsi három utasa feltehetően sertéseket lopott egy fancsikai tanyáról. A rendőrök a helyszínen két autót találtak, mellettük több embert, kezükben fa- és vasrudakkal. Az egyik kocsiban, amelynek ablakai ki voltak verve, két vérző fejű hajdúsámsoni férfi ült, mellettük, a földön egy sérült férfi feküdt, elmondása szerint keze-lába eltört. 
 
A másik gépkocsi öt utasa, valamennyien debreceniek, a rendőröknek elmondták: a tanyájukról a három másik férfi disznót lopott, de megzavarták őket, így elmenekültek a helyszínről. Kocsival követték őket, mígnem a laza földúton a tolvajok kocsija elakadt. Ekkor szóltak a rendőröknek, s míg odaértek, visszatartották őket. A vizsgálat utóbb kiderítette, a fancsikai tanyáról három 90-100 kg-os sertés hiányzott.
 
A másik három férfit a kórházi ellátás után előállították a rendőrségen. Meghallgatásukkor azt mondták: sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak. Ekkor támadtak rájuk.
 
A három sertéstolvaj ellen lopás megalapozott gyanúja, míg öt üldözőjük ellen felfegyverkezve elkövetett önbíráskodás miatt indult eljárás, kettejük esetében súlyos testi sértés miatt is.
≠≠≠
Frissítés: Mivel a kommentek alapján úgy tűnik, hogy beindult a cigánybűnözés-topic, minden olvasónknak ajánljuk újabb bejegyzésünket, amely a változatosság kedvéért ártatlanul bebörtönzött cigány emberek eseteit elemzi: Ártatlanságra ítélve.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://petrocelli.blog.hu/api/trackback/id/tr482898948

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Neki mentem és ököllel ütöttem 2011.05.13. 11:47:13

Remélem jó helyre fordulok a problémámmal! Egy 28 éves párkapcsolatban élő nő vagyok. Vőlegenyemmel 14 éve ismerjük egymás és lassan 6 éve alkotunk egy párt. Általában nagyon jól kijövünk és szinte mindent megtudunk beszélni. Tegnap azonban összevitatk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.05.14. 15:46:39

@na__most__akkor: Azert mert igy szokta meg az ember a kulfoldi billen meg nem fogom keresgetni a magyar ekezetes betuket, foleg nem a egy masik konzolban meg epp kodolok. Olvashat? Igen. Megerted ? MEg. Akkor?

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.14. 15:53:29

A másik dolog, hogy élőállat ellopásához, ha annak az életét kioltsák fegyver kell!

Az állatokat megkínozták, a levágásuknál nem tartották be az előírt élelmiszer ipari szabályozást, tettüket előre kitervelten bűnközösségben fegyverrel hajtották végre!

Úgyhogy nagyon lightos a rendfenntartók részéről a vád...

Szerintem azokat is be lehetne perelni bűnpártolásért....

Zorgo 2011.05.14. 16:06:41

@Okapika-:

Nincsen pártpreferenciám.Az egész eddigi politikai elitre csak megvetéssel tudok gondolni, mivel nulla kompromisszum, nulla előrelátás jellemzi őket.
A pártpénzek mennek ide, oda, minden közbeszerzésből.
Az országot elhagyják azok a fiatalok, akikre építkezni lehetne, mert látják,hogy itt tisztességesen nem lehet egyről a kettőre jutni.
Komoly cégeknél is "száznettó" a fizu, és az emberek bérrabszolgák a saját országukban.Na ez az amitől minden jó érzésű embernek megkeseredik a falat a szájában!

De, és itt jön a de, nem a szélsőségekben, a gyűlölködésben kell megtalálni a szelepet, ahol kiengedjük a gőzt!
A cigány gyerek is csak egy gyerek, akinek a nevelését a tanításnál kellene elkezdeni, nem pedig a börtön tagozaton.

Mikrobi 2011.05.14. 16:12:40

@mement: amit meg te csinálsz, azt csúsztatásnak hívják.

A kérdésedre válaszolva: szerencsére nem vagyok abban a helyzetben, hogy fel kelljen jelentenem a munkaügyi szabályokat megszegő vállalkozót. De volt pont ilyen helyzetben lévő ismerősöm, csak ő biztonsági őrként nyomta, az ő munkáltatóját viszont felnyomtam. A munkaügyi és a munkavédelmi felügyelőség ment is razziázni, a cég kapott komoly bíráságot, engem meg tájékoztattak. Szóval "nálunk" megy ez az önregulázás.

Egyébként ha egymás megregulázásáról van szó, mindegynek is kéne lennie, hogy milyen színű a bőre a másiknak. Mégis, ha barnabőrűeket rendszabályozok, kivívom a megvetésedet, a rendőrség pedig (mostmár) bűncselekmény miatt eljárást indít ellenem.

Juliette28 2011.05.14. 16:19:13

A cigányok a lovári nyelv mellett egy nyelven értenek: az erőszakén. Pont.

Az elkövetők elverése valóban nem jogállami megoldás volt, de amíg nem élünk valós védelmet biztosító jogállamban, addig ez van.

Flava Mo 2011.05.14. 16:20:33

Rendőrök korai nyugdíjazását ellenzem. Míg a tűzoltóknak viszont teljesen megértem. Arról nem is beszélve, hogy azontúl, hogy bemennek egy égő házba és megmentik az értékeidet ha tudják, még ott van az is mikor a darabokra szakadt hullát kell kiszedni egy autóból vagy a metró alól... ugye ugye.. itt még pszichológiai megterhelés is van, ami néha jobban leépíti az embert mint maga a fizikai megterhelés.
Plusz ez nem az a kategória ahol "tisztában voltak milyen hivatást választanak", mert vannak dolgok, amire nem lehet felkészülni!
Ezen gondolkodjon el mindenki, ki ellenzi az ő korai nyugdíjazásukat!

A cikkhez kapcsolódva, meddig jó magyar szokás szerint a meglopott ember lesz elítélve. Éljen Abszurdisztán! Amerikai törvénykezés kellene ide, amerikai szintű hatalommal a rendőröknek! Lenne itt rend, lenne bizalom a rendőrségben továbbá nem lennének ilyen félkatonai szervezetek kik védik a lakosságot a cigány tolvajok ellen. De amíg ez nincs, addig rájuk is szükség van.

Mikrobi 2011.05.14. 16:23:39

@tildy:): különféle blogok alatt már sokszor olvastam ezt a választ tőled. Egyszer sem fogadtam el. Mostmár jelzem is. Igenis van értelme az ékezetes gépelésnek. Mellesleg ha kicsit is fontos lenne, hogy érthető legyen, amit írsz, akkor legalább arra figyelnél, hogy karakter ne maradjon ki a szövegedből. "Olvashat?" Kicsoda?

Koalabeer 2011.05.14. 16:38:41

Ha itt is ausztrál törvények lennének, a magántulajdon védelmére, akkor a disznó tolvajok ott a helyszínen elhaláloztak volna ólommérgezésben. Pedig az én kocsimban is állandóan volt pár automata puska mégsem lőttem le se a rendőrt, sem a minisztert se a szomszédom,pedig szabad fegyvertartás és használat van.De viszont ha azt láttam volna hogy a szomszédom ablakán akar valaki bemászni ott a helyszínen rögtön minden felszólítás nélkül lelövöm és ezt követően a Police megköszöni a segítséget hogy egy gazemberrel kevesebb van. És érdekes módon a lakásom ajtaján csak egy gombos kilincs volt de bezárni nem lehetett igaz nem is volt rá szükség. Ami a "kisebbséget" illeti 86 nemzetiség kisebbség van Ausztráliában de Roma nincs ( nem engedik be őket). Elnézést én Magyar származású vagyok de 40 éve Queenslander, és bocsi érte de az is akarok maradni, még akkor is ha itt angol a hivatalos nyelv.

Roy 2011.05.14. 16:40:43

@Frengi: Sajnos, hogy megint azt ítélik el aki a tulajdonát védte. Különösen, hogy az elkövetők dakoták voltak.
A tolvajok meg kapnak majd egy ejnye-bejnyét.
Magyar törvények.

Okapika- 2011.05.14. 16:57:13

eseti szótár

elakadtak:
megálltak megverni az őket követőket, csak nem jött össze

Dubito 2011.05.14. 17:23:45

Kissé megmosolyogtató, ahogy sokan a liberalizmust kárhoztatják a történtekért, miközben az egyik legliberálisabb társadalom, az Egyesült Államok fegyvertartási és önvédelmi szabályaira hivatkoznak.

Ugyanis a SZABAD fegyverviselés, a magántulajdon megvédésének SZABADSÁGA, mind az EGYÉN SZABADSÁGÁT favorizáló liberális megközelítést jellemzi.

Mint ahogy az is, hogy a társadalmat ne millió értelmetlen, lényegtelen és betarthatatlan paragrafus kösse béklyóba, hanem inkább kevés, de egyértelmű, mindenki által elfogadott és megértett - például : LOPNI NEM SZABAD! - szabály, melyet tűzön-vizen át betartat.

Ez a valódi liberalizmus.

fetyisob 2011.05.14. 17:25:56

europai vagyok !
de ami itt megy az gyalázat!
amikor a romai jogot kitalálták akkor nem volt ennyi bevándorlo! ezt a marha eu nem veszi észre!
miert nem változtatunk rajta ha már semmi nem tartja vissza a gazembereket!
én arra akarok szavazni aki megváltoztatja a törvényeket és a bűnösöket elitéli!!
ez igy egyre rosszabb lesz!
genyo pintér orbán páros semmit nem tett 1 év alatt pedig 2 hetet igértek! ugyan olyan hazug mindkettő mint gyurcsány!
ha hazudtak miert nem mondanak le?

BKV reszelő 2011.05.14. 17:26:12

"≠≠≠
Frissítés: Mivel a kommentek alapján úgy tűnik, hogy beindult a cigánybűnözés-topic, minden olvasónknak ajánljuk újabb bejegyzésünket, amely a változatosság kedvéért ártatlanul bebörtönzött cigány emberek eseteit elemzi: Ártatlanságra ítélve."

Haha.

Koalabeer 2011.05.14. 17:27:01

@tildy:): Nyugodtan írjál csak ékezet nélkül. Veled csak az fog ezért kötözködni akinek az IQ-ja 0. Nekem a számítógép előtt több mint húsz éven keresztül csak angol betűsoros írógépem volt hisz angolul kellet írnom, a Magyarországon élő baráti körnek és családnak mindig ékezet nélkül írtam és mindig mindenki megértette, Soha nem volt, baj belőle vagy értehetetlenség. Az viszont előfordul hogy a Magyar helyes írásomban hiba akad, de aki ezért szót emel ajánlom neki hogy éljen negyven éven keresztül idegen nyelvterületen ahol még álmodni sem Magyarul lehet és utána csillogtassa a komentjét Magyarul. Üdv Les

kpityu2 2011.05.14. 17:28:56

Hát ez az! Kellett nekik a jogállami bürokráciát belekeverni. Csapták volna agyon őket, elássák valamelyik fa tövében, és viszlát.

BKV reszelő 2011.05.14. 17:30:06

@Dubito: Végre!

Az első magyar, aki tudja, hogy mi a liberalizmus! Az elmúlt húsz évben az első, akit látok. 20 év alatt csak sötét, mocskoslibsikomcsiéjjenagárda vagy fújdefasisztakirekesztőneoésnácifasisztajujj magyarra tellett e hazától(?) de megérte a várakozás....Dubito tudja, hogy a liberalizmus nem az, amikor a hülye hitelest ajnározzák, amikor a tolvaj cigányt blogokon és a sajtóban simogatják olyanok, akiknek lövésük sincs a valódi helyzetről, hanem az, amikor élni hagyom a másikat, ha az engem élni hagy.

Mikrobi 2011.05.14. 17:31:02

@Koalabeer: azért te is tudsz ékezetekkel írni, a helyesírásod meg egész jó. (Azért a nemzetiségek nevét magyarul kisbetűvel írjuk: magyar, roma:-) )

fetyisob 2011.05.14. 17:36:14

még mindig europai vagyok
de vissza kéne hozni - aki lop annak levágják a kezét, aki direkt embert öl azt akaszák fel!
lehet hogy ez müködne és gyerekeink egy jobb helyen nöhetnenek fel!ja és korlátozni kéne a gyerekválalást a NEM dolgozok körében! akinek nincs munkája max 1 gyereket válaljon!mert ugye annak kéne gyereket válalni aki fel is tudja nevelni! ne mi fehérek neveljük már fel az adoinkbol a cigokat akik még meg is fenyegenek minket a hazánkban!
szaudiaknál nincs bünözés! aki lop annak levágják a kezét vagy felakasztják!lol

Koalabeer 2011.05.14. 17:41:25

@Dubito: Kis haver én Ausztrál vagyok és a mi alaptörvényünk az hogy egy " szabad ország szabad állampolgárai vagyunk és ezáltal jogunk van a szabad fegyvertartáshoz és használatához, a fegyvert a nép kezéből csak a nép ellensége akarja kivenni hogy nyugodtan terrorizálhassa őket" És hidd el hogy egy évben nincs annyi fegyverrel elkövetett bűncselekmény mint Magyarországban egy nap alatt.

Dubito 2011.05.14. 17:54:34

@Koalabeer: Ezt egy percig sem vitatnám. Ugyanakkor az idézett mondatban háromszor fordul elő a SZABAD szó, amiről a liberalizmus is kapta a nevét: liber=szabad.

Az ausztrálok jó fejek, az ottani easy-going mentalitás elég távol áll a mi itthoni idegbajunktól, tehát ebben az esetben nem biztos, hogy "one-size-fits-all".

Koalabeer 2011.05.14. 17:57:09

@Mikrobi: Köszi. Tudod én már 67 éves elmúltam negyven éve élek angol nyelvterületen az egyetemet is itt végezetem. A számítógépem magyar betűsoros. És legyél szíves ne röhögjél ki, de rajta van a magyar javító program, sok mindent egybe írok meg a tetű rövid és hosszú " Í " -vel vagyok meglőve. De azok fele akiket a levelemmel megszólítok hát tiszteletből megpróbálok korrektül írni, de nem mindig sikerül, bocsi érte. Üdv Les

kormányzó 2011.05.14. 17:57:19

@intimpista: Igazán szép és dicsérendő hogy három disznó tolvaj, ennyire egységbe kovácsolta a Magyart! Már csak azt kérdeném,a 386+ tettestársak tolvajlásait mikor elégelitek meg?

melmek 2011.05.14. 18:01:02

@Koalabeer: A tények makacs dolgok!

Mikrobi 2011.05.14. 18:04:45

@Koalabeer: dehogy röhöglek ki! Tudod, az igényes és az igénytelen ember között az a különbség, hogy az igénytelen már az általános iskolában sem képes a megtanulni helyesírás szabályait és később hajlandó helyesírásellenőrző programot használn.

31/48 2011.05.14. 18:05:08

@kvadrillio: aki éhínségbe, nem tisztes szegénységbe gyereket vállal, az se szóljon sokat.

31/48 2011.05.14. 18:07:09

@Koalabeer: így van. Sokat tanulhatnánk ebből.

31/48 2011.05.14. 18:10:07

@BKV reszelő: liberalizmusnak már a baloldali autokráciát hívják csak sajnos. A valódi szabadelvűség a libertarianizmus. Jó lenne Magyarországra is egy Ron Paul.

Koalabeer 2011.05.14. 18:15:18

@Dubito: Tudod a jót azt nagyon gyorsan meg lehet szokni, és az hogy az ausztrálok azok annyira nyugi emberek " hogy a ma született birka az egy nagyon ideges állat hozzájuk képest". Nincs stressz, nincs rohanás, az emberek kedvesek közvetlenek és nagyon barátságosak egymáshoz. Szoktam Európába lenni és az a szörnyű hogy az emberek fásultak és egymással szemben is azok, és nekem ez a legfájóbb.

Hurri Kán 2011.05.14. 18:21:24

Legfőbb ideje volt...

elizon pucsnik 2011.05.14. 18:26:03

Teljesen félreértették a helyzetet a dádázók. Lehet(a cikk is utal rá),hogy valójában a MORE( Malacmentő Országos Egyesület) végezte áldásos tevékenységét..

Anti Anyag (törölt) 2011.05.14. 18:38:16

Ha igaz, megelőztek további rablásokat.

Ezt egyébként törvényesebben kellett volna megtenniük, igaz, ehhez liberalizálni kellene a fegyvertörvényt.

Minden más nem számít, aki pedig a rablókat védi, kívánom, lopjanak el tőle kb. 300.000 Ft értékű dolgot úgy, hogy még látja is a menekülők hátát.

Egyből "megnevelődik".

Senara 2011.05.14. 18:40:39

Azt mondta Pintér "úr" majd rend lesz . Soha nem lesz rend mert nem csak a tücskök jogait kellene hangoztatni , hanem a kötelességeiket is .

IP-címvadászok kedvence 2011.05.14. 18:46:44

"sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak. Ekkor támadtak rájuk."

Pffffffff

Addig ütöttem volna ezeket, amíg levegőt vesznek, aztán elástam volna őket a francba. Ezekre kár vesztegetni egy szót is.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.05.14. 18:46:54

Az országos szinten sikeres tolvajok védik helyi kartársaikat. Mi ebben az annyira meglepő?

maxwell murder 2011.05.14. 19:13:26

"Az egyik kocsiban, amelynek ablakai ki voltak verve, két vérző fejű hajdúsámsoni férfi ült, mellettük, a földön egy sérült férfi feküdt, elmondása szerint keze-lába eltört. " - sajnos ez elég elszigetelt eset, pedig ezeket a szarháziakat még a rendőröknek is meg kéne verniük egy kicsit.

IP-címvadászok kedvence 2011.05.14. 19:21:50

@Koalabeer: Az aztán nagyon szabad meg szuper ország! Csinált egy srác egy Simpsons-pornóváltozatot és GYEREKPORNÓÉRT (!!!!!!!) kapott 400ezer Ft-nak megfelelő büntetést és elkobozták tőle a gépét is.
Egy szaros rajzfilmért, amiben a szereplők kb 1 perc alatt megrajzolható, háromujjas mikiegér-szintű figurák, épp, hogy nem Menő Manó...
Jó kis ország...

Okapika- 2011.05.14. 19:22:45

@neoteny:

összenő, mi összetartozik

Olaszliszka után szabadon lehet velük beszélni a saját kultúrális nyelvükön

Okapika- 2011.05.14. 19:23:42

@IP-címvadászok kedvence:
nem kő a pornó
attól még világ a világ

stim 2011.05.14. 19:25:51

szerintem akik a sajat tulajdonukat vedtek kerjek a birosagtol az itelet penzbuntetsre valtasat es tegyek fel a netre a bankszamlajuk szamat.

Netuddki. 2011.05.14. 19:37:33

"Meghallgatásukkor azt mondták: sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak."

Öreg néne megsajnálta,
hazavitte oszt levágta...

Kerek Ferkó 2011.05.14. 19:40:57

@Wackwaryou: Várjál, majd a taszosok vagy a indexesek túrnak pár fotót amin náci kárlendítést végeznek a fasiszta disznók!

NA YA! 2011.05.14. 19:41:23

Most kéne lézernek sürögni forogni, törvénymódosítást már hétfő reggel benyújtani, hogy a magántulajdon, akár hasonló módon történő védelme, illetve a tettesek elfogása, visszatartása nehogy már bűntethető legyen!

$pi$ 2011.05.14. 19:49:02

Szeretném megkérdezni, hogy a vascsövek használatára utaló rész honnan származik. Nem találok sehol utalást arra, hogy az eredeti hírek vascsöveket említettek volna...

A másik kérdésem az, hogy akkor hány disznóról is van szó? Az eredeti cikkben is kissé zavaros ez a kérdés, a tolvajok azt állítják, hogy egy disznót találtak, a másik oldal meg mintha három ellopott állatról beszélne.

Mondjuk nem értem, ha azt sem sikerül megírni a hírekben, hogy akkor most három vagy egy disznóról van szó. akkor hogyan hihetnék a többi részlet pontosságában...

Netuddki. 2011.05.14. 19:55:07

Egyvalamit tisztázzunk. Ez az "önbíráskodási" marhaság még a múlt rendszer ökörsége.
A múlt rendszerben ugye az átlagpógár nem tarthatott fegyvert és nem védhette meg a tulajdonát. Nehogy még eszébe jusson a fennálló rendszer megdöntésére felhasználni. Elnyomták az állampolgárokat na.
A mostani helyzet miben más, kérdem én? Most gyakorlatilag még az állam ki is rabol. Érdekes módon ezen a helyzeten SE akart idáig még egyik párt se változtatni.

Aki meg a saját tulajdonát védte azt üzenem neki, vele értek egyet. Sajnos az ok-okozatot nem igen veszik (még) figyelembe ilyenkor.
Ha nem történt volna lopás akkor verés sem lett volna. Ilyen egyszerű a dolog. + a rendőrök munkája is el lett végezve, amivel egy csomó (felesleges) pénzkiadástól lett megkímélve az állam...

torró 2011.05.14. 20:16:38

Akkor egy kis adalék azokról akiket meg kellett védeni a gárdától:
Csillebérc, érdemes elolvasni

Olyan információhoz jutottam melyet érdemesnek találok megosztani. Házunkban lakik egy kertész végzettségű ember, aki parkok, telkek gondozását végzi. A minap érdekes munkára kérték fel. Rendet kellett tenni a cigányok után Csillebércen. Ugyan csak egy-két napot tartózkodtak ott, az egész területet fertőtleníteni kellett. Az épületek között, ahol éppen rájuk jött a szapora ott végezték el a dolgukat, a környék az ürülékektől bűzlött. A kertészek is csak különleges ruhában mehettek oda, és előttük végezték el a fertőtlenítést.

A lakóépületekben a párnákat el kellett tüzelni a tetvek miatt, nem is vegy-tisztították őket, az ágyakat fertőtlenítő szerrel mosták át.

Az egész költséget a vöröskereszt fizette!

Kérem tegyék ki az oldalra, hogy más is láthassa, milyen kisebbségről beszélünk, kikhez akarnak minket lealacsonyítani, ha már őket nem lehet felemelni hozzánk! Az információt személyesen kaptam. A vöröskereszttől bizonyosan utána lehet érdeklődni hitelességének, bár én hiszek a barátomnak, régóta ismerem.
Nos? Mit lehet ehhez hozzátenni? Max annyit hogy én az amerikai úriemberrel fizettetném a cehhet!

Zorgo 2011.05.14. 20:30:20

Teljesen nyilvánvaló,de valamiért mégsem működik,hogy a gyors büntetés kiszabás ér a legtöbbet az ilyen esetekben.Aki genszterkedett, az ne fél év múlva kapjon egy idézést, amire vagy bemegy, vagy nem(inkább nem),hanem másnap jöjjön érte a kalitkás autó.Akkor a rokonok agyi neuronjaiban is kialkulna egy olyan kapcsolat,hogy hopp ma lopunk, akkor holnap elvisznek, és pár karácsonyig csak fényképen látom a családot.Neeem, nálunk háziőrizetből még Mengelét is elengednék, bolond egy ország vagyunk.

pukancs 2011.05.14. 20:31:47

Önbíráskodás?

most hoztak törvényt orbánék hogy védhető a magántulajdon....

vagy félre értettem..

Okapika- 2011.05.14. 20:53:13

a volt szovjet zsidók a legképzettebbek Izraelben, Izrael szerves részei

szerintem ők csak szimplán hiperaktívak és egy kis extremitásra vágytak, különcségre vagy erősen technokraták és megigézte őket a 3. birodalom technológiai nívójának felsőbbsége

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.05.14. 21:01:15

@Mikrobi: Vélhetően azért írta bele a szerző a frissítésbe azt amit, mert az elkövetők cigányok voltak.
Máskülönben azt írta volna bele, hogy nem cigányok voltak az elkövetők, nem pedig egy linket rakott volna bele az ártatlanul elítélt cigányokról.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.05.14. 21:05:26

A tolvaj sokat olvasott ember lehetett, hogy ugyanaz jutott eszébe neki mint Arany Jánosnak:

„Jő Csimaz, kit hajdan értek lólopáson.
Nem loptam, felelé, követem alásson.
Keskeny úton fekütt, hol menni akartam –
Bizony sosem esett ilyen csufság rajtam.
Hátul mennék: de rug; elől mennék: harap;
Átugrani könnyebb, sokkal is hamarabb;
Ugranám: felpattan… a hátára estem…
Jó, hogy elfogátok, áldjon meg az Isten!”

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2011.05.14. 21:17:59

@yanchi345: Az nem úgy volt kéremszépen: Amikor a gazda meglátta, hogy elsiettek a sérült disznókkal, szólt a többieknek, hogy segítsenek már a hulladékvas és a tűzifa utánuk vitelében. Amikor utolérték őket, be akarták tenni a vasat és a fát a kocsiba, csak az utasok nem szóltak, hogy az ablak nincs leeresztve. És amikor az egyik kiszállt segíteni berakodni a hulladék vasat, az nem pont ráesett a lábára. És még a keze is alászorult...
Szóval így történt ez kéremszépen ;)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.05.14. 21:24:26

Nem kellett volna a rendőröket kihívni. Még egy sor verés a cigányoknak és elmondani, hogy legközelebb többet kapnak. Az autójukat leselejtezhették volna. :)

tbb 2011.05.14. 21:33:38

Egyre élhetetlenebb ez az ország. Már azért is megverik az embert, ha sérült disznót talál.

huncsongor 2011.05.14. 21:55:39

@JR69: bazz ez mekkora! lol
amúgy én a tolvaj verőket kitüntetném.

szcsk (törölt) 2011.05.14. 21:58:24

Jah nem az embereket őriztek vasrúddal, hanem a sunyi disznókra vigyáztak, akik összetaposták szegény ártatlanokat. És még a vasrudas fegyelmezés ellenére sem sikerült megfékezni a szörnyeteg röfiket, akiktől a rendőrség mentette meg a később érkező áldozatokat. A korábbi áldozatok hálátlan hazudozása nyilvánvaló.

Vkat118 2011.05.14. 22:48:54

Bármilyen élhető országban az elkövetőket a farmer lelőhette volna, a hatóságok teljes egyetértésével.

Vkat118 2011.05.14. 22:52:41

@Koalabeer: Legalább olvass már utána, mielőtt hülyeségeket hazudsz. Ausztrália nem Amerika: en.wikipedia.org/wiki/Gun_politics#Australia

Forest (törölt) 2011.05.14. 23:10:26

@MTFUN: Hát, pedig mégis csak az állam dolga lenne a rend fenntartása.
Vegyük pl az egyik sztorit, amit egy utas mesélt: a XVI. ker.-be törtek be. Szuper kégli, agyonbiztosítva, védve kamerázva. Ez volt a baj, utólag azt mondták, bár ne lett volna. A háziak az emeleten aludtak békésen, szerencséjükre. Lent a tolvajok kirámolták a kéglit (kb huszonvalahány perc alatt) Aztán visszanézték a felvételeket.
Amíg lent pakolta a csapat egyik fele az értékeket, addig jól látható volt, hogy az emeleten a hálószobai kamerákon, hogy három tagbaszakadt "bézbólsapkás" állt az alvó család ágya felett ütésre készen. Ha bármelyik megmozdul, felébred, azonnal leütötték volna az egész családot. Így, hogy békésen alkudtak, megúszták élve. Utólag elég hátborzongató élmény volt.
Ennyit a kameráról.

Forest (törölt) 2011.05.14. 23:14:08

Amúgy ez a disznótolvajok visszatartása jó sztori. Régen hányszor volt, hogy a rendőr aláíratta a polgárral, hogy "elesett, és beverte a fejét a padon". Most már a rendőrnek nem szabad senkit bántani, megfogni, visszatartani, mert azonosító alapján azonnal feljelentik, és rossz esetben ki is rúgják. A másik oldalon meg persze lépjen fel, és legyen határozott. Hogyan? A kettő együtt nem megy. El kellene dönteni hogy mit akar az állam, üdvhadsereget, vagy az olasz Carabineri-hez hasonló alakulatot. Melyikre van nagyobb szükség?

pharmacyli 2011.05.14. 23:28:44

Nem lehet, hogy a rasszisták és kirekesztők álltak a háttérben. Sérült disznót tettek az út mellé, lesben álltak, majd miután segíteni akartak a beteg jószágon ezek vasrudakkal támadtak.
Egyre élhetetlenebb ez az ország. Ha sérült disznót láttok az út szélén, vigyáznotok jó lesz....

zsoci 2011.05.14. 23:34:29

Aki lop azt agyon kell verni. Ennyi és rend lesz.
Nagyon elegem van már abból, hogy az elmúlt 2-3 évben már mident ellopnak. pl ellopták a telekmről a esőgyüjtő ocska kádat és a fenyőfámat ! Ha elkaptam volna én is agyonütöm !

Remélem sürgősen elfogadják a fegyvertartás liberalizálást, és a jogos védelem kiterjesztését ! Le akarom mindet lőni !

Senkifia 2011.05.14. 23:56:48

"Nos nem tudom hogy mi a külömbség a Wisconsini vagy a debreceni farmer között , mert van .Ha Wisconsinban élő farmer arra riad hogy a tolvajok lopják a disznót a akkor puskát ragad ,lelövi az elkövetőt ,és a társadalom büszke rá ."
...én is mindig azon mélázom, a normális dolgokat miért nem lehet importálni az emberbarát USA-ból? csak az idiutizmust.Meg az idiótákat,lásd field...
Fogadjunk,ha benne lenne az agyonlövés a pakliban,mikor disznót-ezt-azt lopni- tulajokat agyonverni indulnak dicső "magyarjaink",akkor már nem mennének olyan bátran...

pharmacyli 2011.05.15. 00:02:58

Unja magát Joe, a malac
elindul a világba,
erdőszélen, dűlőúton
bandukol a határban.

A hosszú úton megéhezik,
rossz az út étlen-szomjan,
elindul a nádasba,
nagyot csúszik és kifordul a bokája

Joe ott jajgat s fohászkodik urához
bár jönne most két ember s egy kocsi
s akkor nem lesz messze a disznó-doki.

Célt ért a fohász, két ember és a kocsi arra jár,
Hogy vagy, óh jó Joe coci, mire kell neked a lovaskocsi?
Vígy engem a városba, a harmadik utcába
Ott lakik doktor Kormos, a jó disznó-orvos

Óh jó Joe coci, állj fel, visz a kocsi
s vár majd Kormos doki
S az aszfalt útnak fordult a kocsi, rajta a jó Joe coci, irány a városban Kormos disznó-doki.

De jaj, virágos kertemben vaddisznó túr
én ezt nem élem túl
Vascsövekkel támadnak a disznó védőkre
Majd vártak a rendőrre, ki a jegyzőkönyvet felvette, s a jótevőt bettette a tömlöcbe.

Ha a jegyzőköny hosszabb lett volna, e versezet is tovább tartana...

Senkifia 2011.05.15. 00:04:20

@zsoci: hát egy esőgyűjtő ócska kád nem ér meg egy agyonverst :) de egy kéz-és lábtörést meg lehetne ejteni, a következőkben újabb lopási kísérletet meggondolandó :)
Gondolom a rendőrség meg az mondja:nincs rá kapacitása. Bezzeg,mikor szegín romák "elmenekültek" wellnesshétvégére gyöngyöspatáról, hirtelen támadt rá kapacitás,hogy járőrözzenek heteken keresztül több százan...

dark future · http://www.andocsek.hu 2011.05.15. 04:12:43

A sztori természetesen igaz. Amikor észrevették az út mellett fekvő, sérült disznót, túl hirtelen fékezett a sofőr, ezért lefejelték a szélvédőt és betörték a pofájukat. De hol van akkor itt önbíráskodás?

(Mondjuk a fa- és vasrudas támadás is elég tipikus, lehet, hogy azok is cigók voltak? Akkor csak a szegény disznókért kár.)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 04:55:27

Ez egy tipikus példája a közalkalmazotti diktatórikus terrorrendszernek!

A magyar munkásember élelme, meg az 1.6 billiós, évente 540 ezer vagyon elleni bűncselekmény orrgazda bizniszének a védelme!

Habár az 5 férfi lehet, hogy felfegyverkezett, de két éve településeken kívül meg van engedve a nem arányos ön és vagyonvédelem!

A tolvajok ellen indított bűnvádi eljárás meg nagyon lightes!

Ugyanis, fegyvernek alkalmas tárgyal ölték le a sertéseket, ami tiltott vadászat, fegyverhasználat, és állatkínzás, és fegyverrel elkövetett rablás, még akkor is, ha nem voltak ott jogi alanyok! Kézzel nem lehet megfojtani egy disznót.

Előre kitervelten, bűnközösségben hajtották végre!

Megpróbálták félrevezetni a hatóságot!

Maga a menekülő gépjármű is lehet fegyver! A magántulajdont nem szolgáltatták azonnal vissza, tehát a gépjárműben véghezvitt rongálás az csak annak feltartóztatását szolgálta!

Önbíráskodás, vagy ön és vagyonvédelem?! az amelyik kiszállt a gépjárműből értelmezhették támadásként is...

A hatóság részérő, mivel a lopást csak 2 évig terjedő szabadságvesztéssel lehet sújtani, de a bűntény sokkal súlyosabb, mint pl. az állatkínzás... nos, az meg bűnpártolást követett el! Ugyanis megpróbálta eltusolni a bűncselekmény valós súlyosságát!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 04:56:47

a 3 férfi meg még megrongálta az élelmiszert, valamint nem a jelenleg élelmiszeripari előírások alapján kezelte a terméket... hanem fekete vágás volt...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 05:08:25

@Senkifia: mert maga az állam a maffia!

Ez úgy működik, hogy a maffiavezér politikus megmondja a magyar rabszolgatartó barnabárű leonszióinak, hogy akkor kapjátok meg a segélyt, ha ezt meg ezt kifosszátok...

évente 540 ezer vagyon elleni bűncselekmény, ebből 44 ezer csak lakásfeltörés, a javát be sem jelentik...

21 év alatt 28 ezer fiatalt raboltak el, szervkereskedelem vagy szexrabszolga kereskedelem miatt!

A hatóság azonnal ellehetetlenít minden olyan törekvést ami a közrend fenntartására is irányul! Lásd pl. Xénialázt! Pokornin keresztül tiltott politikai tevékenységet vertek rájuk. Pedig csak egy passzív kérdőív volt...

Vagy lásd, a nemzetközi jogban 5-8 évre emelték azt a közösség elleni bűncselekmény formát, aminek a bűnelkövetési formáját egy szervezettel kapcsolatban alkalmazza a hitelrontás a bűnelkövető, a kollektív bűnösség elvét használva!

Itt nem hogy alkalmazzák a kollektív bűnösség elvét, de kifejelezetten be lehet tiltani vele jogvédő csoportokat, és meg is tették! Sőt még védett nemzeti értékeket is, a nevüket, vagy a ruhájukat, amire semmilyen jogi felhatalmazása nem volt az igazságszolgáltatásnak... vagy az államnak!

Mindazok akik pl. mint Magyar Gárda ellen tanúskodtak, érveltek a bíróságon, meghozták az ítéletet a nemzetközi jog alapján 5-8 évre emberiség ellenes bűntett miatt le lehet ültetni!

Már maga az egyenruhás bűnözés kifejezés használata megfelel ennek a bűnelkövetési magatartásnak, mert ez eleve feltételezi a kollektív bűnösséget! Az összes parlamenti képviselőt aki megszavazta!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.15. 05:19:32

@MTFUN: Ismerősöknél ez úgy hangzott, hogy inkább azt szeressék, hogy ne legyen meg az elkövető, mert akkor fizet a biztosító. Ha meg elkapják, úgysem tud mit visszafizetni.

gpetersz 2011.05.15. 06:11:21

Drága Petrocelli!

Ne ajánlgass linkeket, és ha egy sertéstolvajos témát hozol fel, akkor ne lepődj meg ha a "nép" hirtelen a mindennapi életéből származó VALÓS problémákat vet fel.

Ezek elhallgatása BŰN és minden olyan médium ami részt vesz ebben BŰNÖS minden olyan esetért amikor ez a társadalmi jelenség emberéleteket követel!

Így ha ebben részt veszel, akkor Te is.

Üdv. Gábor

hunyadi1016 2011.05.15. 06:24:22

Végre a magyar is móresre tanítja a cigányt."Szegín romákok" most egy darabig nem fognak lopni sem bodzázni.Remélem sokan követik a jó példát!!

midnight coder 2011.05.15. 07:32:07

Ez a történet azt juttatja eszembe, hogy a cigót elkapja a rendőr amint lopott birkát szállít a Zsigulijában. A rendőr megkérdezi, hogy hogy került a birka a kocsiba, mire a cigány:
Instállom, az birka csak ott állt az út szélin, megálltam, megkírdeztem hogy beszállsz ? Ő meg azt mondta: beeee!

A vicc az, hogy tényleg megpróbálják ezt előadni...

Kivlov 2011.05.15. 09:02:43

a retkes qrva anyját a tolvaj férgeknek. C-k voltak, mi?
jól csinálta az öreg Szilveszterbá, hogy agyonvágatta 220-szal az uborkatolvaj orkot!!!
és még ilyenkor azt akarják lecsukni, aki védekezik!!!

becsoccsent 2011.05.15. 09:11:11

az a durva, hogy a tulajokat jobban fogjak buntetni, mint a tolvajokat. megvedem a tulajdonomat, akkor dogoljek is meg?

csikhamirinao 2011.05.15. 09:15:53

@StrongSteve: 62-ik évemben vagyok!13 évesen már dolgoztam intezíven!Munkakönyvem nvan róla!S most még mindíg keményen dolgozok!
Szakmunkát!Kvalifikált munka!Orvosi készülékeket!Minden nap fertőző veszélynek kitéve.S mellette havi legalább még 100 órát dolgozok,azért hogy megéljek egy szerény szinten!Szeretném jelezni,hogy a médiában agyonhangsúlyozott 205.000.-Ft-os fizetéssel szemben 102.000.-Ft bruttó fizetésért!Jelzem!Éretsségim van és szakvézettségem!Vagyis a "D" kategóriba tartozom.Aki állami szférában dolgozik tudja miről van szó!Az udvart seprő meg megkapja a minimum 90.000.-Ft-ot ,csal azért hogy ne legyen csíkos az udvar!De!Örülök!Mert van munkám!Kapok fizetést!S befoghatom a pofám!Mert a kapuban ötven magasabb végzettségű vár arra,hogy kiessek a sorból!Nem tudom eldönteni!Most jogosan szóljak-e?
Kit véd a törvény?A JOG!?Az alkotmány?!Azt hiszem a világ sok részébe el lehetne menni!Nem lennék rosszabb helyzetben!

Kotkodus 2011.05.15. 09:19:26

@oscar dirlewanger: radnóti, rejtő, nobel-díjasaink többsége... szerinted nem magyar?

csikhamirinao 2011.05.15. 09:20:28

Éljen és VIRÁGOZZÉK A BODZA!!!!!S meglásd hazánk felvirul!
Egyébként a parlamentben,törvény adta jogunk van lopni!Csalni!Mert a törvényesen,megtehetjük,hogy lopunk és csalunk!Igaz!Az ÁLLAMTÓL!Az meg soha nem volt bűn!

Yoss 2011.05.15. 09:23:50

@csikhamirinao: Ne haragudj, de aki így tud (inkább nem tud) írni, annak én sem adnék több fizetést. Aki 62 éves korára sem tud megtanulni alapszinten írni, ott más bajok is vannak.

csikhamirinao 2011.05.15. 09:27:29

@Yoss: Bocsi!Nem vagyok írógép bajnok!Egyenként pötyögtetem be a betűket!Ha látod a hibákat?Akkor láthatod,félreütésekről van szó!Nem helyesírási hibákról!Arról nem beszélve,torlódnak bennem a gondolatok!Amit a kezem nem tud követni a pötyögtetés miatt!

gorcsev54 2011.05.15. 09:33:53

@StrongSteve: Ez eddig oké! És aki nem rendőr stb. az el tudja tartani a családját? És lehet ,hogy neki olyan munkahelye van ,hogy nincs két nap pihenő, és úgy dolgozik másod állásban-mondjuk hétvégén . Akkor azok az emberek mennyire használódnak el 55 éves korukra? Vagy ebben az országban csak a rendvédelmi dolgozók keresnek szarul? Érdekes én nem így tudom! De azért bizonyos fenntartásokkal egyet értek velük.Dolgozhatnak mondjuk 60 éves vagy 58 éves korukig (lehetne a szervezeten belül munkát találni(tapasztalat stb.)ami nem egyenlő az utcai járőrözéssel.Mert akár ki akármit, mond a tényekkel ellenkezik a barátom (most 56) nyugdíjpapírja (10 éve van nyugdíjba) 177.000Ft ,mert volt állítólag 3 évig a kommandónál.És ezt a papírt én saját szememmel láttam(nem tábornok).Szóval mégis csak van 46 éves rendőrnyugdíjas aránylag magas nyugdíjjal.

Tita nick 2011.05.15. 10:09:10

A legkevesebb, hogy én is szétvertem volna a pofájukat. Önbíráskodás...... Tíz évig a disznóólban tartanám őket moslékon.

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.15. 10:14:51

Azért kerestek ilyen keveset,hülye magyarok,mert cigánykeltetőgép az ország és a fizetésetekből 4-5 kisebbséget kell eltartani.Nem látjátok?A havi egymillából csak egyötöd marad,a többi megy a segílyeseknek...

Tita nick 2011.05.15. 10:19:06

Amúgy megélhetési bűnözés. Szegények éhesek voltak. Egy disznó nem volt elég a családnak. Három kellett. Hogy mindenkinek jusson a finom hami minden részéből. Szegény cigányok. Sajnálom őket. De az is lehet, hogy mivel nem jártak iskolába, nem tudnak számolni. Aszongya. Nem egy kettő, három négy, öt... Hanem három, kilenc, tíz, négy, hét, egy... Így már érthető.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 10:33:22

Nem a rasszista magatartás a megoldás, hanem a jogkövető!

Nem a cigányokat kell megbüntetni, hanem a tolvajokat, és a szeparálódó neonáci kisebbségi közösségeket kell felszámolni, hogy ne tudják a rasszista alapon kiválasztott bűnelkövetéseket véghezvinni!

Húsleves 2011.05.15. 10:35:46

Az önbíráskodás nem megoldás. A megoldás az lenne, ha a bűnözőket rendesen megbüntetnék, kizárva az ügyekből a megélhetési-politikai jogvédőket, akik az ilyen ügyeket kizárólag etnikai alapon szokták megközelíteni, mert ez a politikai tőkéjük. A börtönökben pedig érvényesülne a büntetés-végrehajtás eredeti célja (az újabbak mellett), hogy a büntetett személyben kialakuljanak az újabb bűncselekményeket meggátló pavlovi reflexek.

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.15. 10:47:32

@Con Storm: "Nem a rasszista magatartás a megoldás, hanem a jogkövető!" Erről a cigányokat győzze meg!De addig marad a "kutyaharapást szőrivel" és az "oldd meg a saját módszereivel,amit megért" eszköze.

pandras11 2011.05.15. 11:02:12

Hú de régóta mondom: A hivatásos tolvajt ( de a többit is )nem 30 napra 10e ftre büntetni, hanem puskatussal pisztkosul elverni, meg utána a talpának is adni egy kicsit. TB nuku nekik! Csak ebböl értenek.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

A rendőr meg mehessen 40 évesen nyugdíjba! de a szabályoknak megfelelően, kb 20-30% átlagkereset jár ennyi időre. Választhat.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2011.05.15. 11:10:39

@Con Storm: károsabb a fajtád mint a cigányaid. remélem ezt előbb-utóbb felismeri a társadalom és tesz is ellene.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 11:37:31

@xanax: kifejtenéd melyik fajtához sorolsz kis rasszistám?!

Gondolom a magyarhoz vejheheheheheheh!

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2011.05.15. 13:03:54

@Con Storm: Természetesen a fasiszta-liberálishoz. Itt egy videó, mert úgysem érted (fasiszta-liberális kontra "nácirasszista")

www.youtube.com/watch?v=EbVXUtR_wg8

Ez tökéletesen lefedi a mai magyar viszonyokat. Rasszistáztok fogalom nélkül, megbélyegeztek mindenkit, aki nem úgy gondolkodik, mint ti... A "náci" meg csak áll és tűr...

Nagyon várom azt a pillanatot, amikor majd egyszer végre betelik a pohár és az ilyen férgeknek, mint amilyen a videón kurvaanyázik - megjegyzem nagyon helyesen - nem marad egy ép csontja sem.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 13:17:33

@xanax:

Te biztos valami neonáci magyagyűlőlő fasiszta lehetsz :D

Mert szerinted Magyarországon a magyar a neonáci szeparatista kisebbségi aki rasszista alapon választja ki a célpontot?!

Vagy súlyos olvasási és értelmezési gondod van...

Vagy a végletekig aljas provokátor...

Yoss 2011.05.15. 14:20:16

@csikhamirinao:
"..udvar!De!Örülök!Mert van munkám!Kapok fizetést!S befoghatom a pofám!"
Már bocs, de ezek nem elütések. Minden szó után felkiáltójel? Szóköz meg sehol..
süti beállítások módosítása