Jogi PR

"Joga van hallgatni. Bármi, amit mond, felhasználható ön ellen a bíróságon. Joga van ügyvédet kérni..."

petrocelli.jpg

Facebook-oldalunk:


12 dühös ember

Friss topikok

Címkék

12 dühös ember (6) abúzus (1) alekosz (1) alstom (1) ártatlanságra ítélve (5) ártatlan apák (1) az ördög ügyvédje (12) a bennfentes (8) bakács tibor (2) baka andrás (1) balett (1) bánáti jános (1) bántalmazás (2) béna bűnöző (8) betörés (1) bevásárlóközpot (1) bilincs (1) bírósági tárgyalás (43) bkv (1) blikk (2) blog (3) blogajánló (1) bomba (1) borovszky tímea (1) börtönviszonyok (1) budaházy györgy (3) budai gyula (3) budapesti ügyvédi kamara (1) bulvár (2) bunda (1) büntetés (1) casey anthony (1) celeb (7) ciki (2) civil (1) civil tiltakozás (1) conrad murray (1) cozma ügy (2) cserni jános (1) csipak péter (1) csüllög zsigmond (1) damu roland (5) dániel péter (1) dezső antal (3) divat (1) dominique strauss kahn (1) dopping (1) dühöngőszoba (1) duna tv (1) d horváth gábor (1) ékes ilona (1) eljárási hibák (1) elnoki kegyelem (1) előzetes letartóztatás (2) elsőfokú ítélet (1) elszámoltatás (2) elzárás (1) emberölés (2) energiaital (1) erőszak (1) esküdtek (2) esküdtszék (2) etikai vizsgálat (1) eutanázia (1) facebook (1) fapál lászló (4) fargo (27) fazekas géza (1) fegyelmi eljárás (1) fejhosszúság (1) feljelentés (3) fellegi tamás (1) felmentés (1) film (1) fojtogatás (1) foltosház (1) fővárosi ítélőtábla (1) fővárosi önkormányzat (1) frizbi (2) futó barnabás (1) geréb ágnes (4) grespik lászló (1) gyermekotthon (1) gyurcsány ferenc (1) hagyó miklós (2) hajdú lászló (1) hajdú péter (2) hajdu péter (3) hajóbaleset (1) hassay zsófia (1) hell (1) hernádi zsolt (2) heti válasz (1) hírnévrontás (1) hivatali visszaélés (1) hm botrány (1) honlap (3) hunvald györgy (4) húsvét (1) hűtőláda (1) ii kerület (1) illegális letöltés (1) index (2) interjú (1) ipari kémkedés (2) istenkáromlás (1) ítélethirdetés (1) ivo sanader (2) jerry springer (1) jogi pr (1) jogos önvédelem (1) józsef attila (1) jó erkölcs (1) jucika (1) j krisztus (1) kádárista (1) kaincz pál (2) kaiser ede (2) kállai csaba (1) kamera (1) karaktergyilkosság (1) kárpáti miklós (1) kártérítés (2) kegyes halál (1) keleti gyorgyi (1) keller lászló (2) kémügy (1) kényszergyógykezelés (1) kényszerintézkedés (1) kényszerítő eszköz (1) képviselő (1) kerület (1) kettős mérce (1) kiricsi karola (1) kisbalta (1) klubrádió (1) knézy jenő (1) kolosi péter (1) kormos valéria (1) körösi tibor (1) korrupció (1) kovács tamás (1) közfelháborodás (2) közpénz (1) külföld (1) kunbaja (1) lakásügyek (1) lakatos csilla (1) lakóközösség (1) láng zsolt (1) legfelsőbb bíróság (3) lichy józsef (1) liptau claudia (1) lopás (1) magyar györgy (3) magyar nemzet (2) mammut (1) markó iván (1) média (25) médiahatóság (1) médiatanács (1) mester csaba (2) michael jackson (1) migránsok (1) miszori lászló (1) móri mészárlás (1) munkaügyi per (1) nagymellű (1) nagy andor (1) nagy lászló (1) negatív jogi pr (1) németh győző (1) nemi erőszak (1) nemzeti és etnikai kisebbségi jogvédő iroda (1) nyilvánosság (22) nyomásgyakorlás (2) nyomrögzítés (1) olvasói levél (2) önkormányzat (2) önpr (2) oprah winfrey (1) orbán viktor (1) o j simpson (1) palácsik tímea (2) papcsák ferenc (1) parkolás (1) parkolóhely (1) pas szindróma (1) pedofil (1) pelle andrea (1) perbeszéd (2) pest megyei bíróság (1) petíció (1) petrocelli sorozat (1) polgármester (3) promenád (1) rablás (1) raffael sándor (3) ravasz lászló (1) rendbírság (1) rendőr (2) réti lászló (1) rétvári bence (2) revizor (1) rezesova (1) rokkant (1) roma (1) romagyilkosságok (3) rtl klub (2) ruttner györgy (5) sajtó (1) sajtó helyreigazítás (1) simor ágnes (1) sírköves (1) sofőr (1) stohl andrás (9) sukoró (1) szabadi béla (1) szakszervezet (2) szar (1) szembesítés (1) személyiségi jog (1) szikinger istván (2) szimuláns (1) szombathy pál (1) szóvivő (1) s ábel (2) tamás bence gáspár (1) tanúfelkészítés (1) taraba sándor (1) tárgyalási jegyzék (30) tarlós istván (1) társasház (1) tasnádi (1) tasnádi péter (1) tátrai miklós (1) téves ítélet (1) történelmi perek (1) törvényszéki héják (6) törvénytől sújtva (8) tűzraktér (1) tv2 (3) ügyész (1) ügyészség (4) uj péter (1) ungvári attila (1) usa (2) uzsoki kórház (1) vadász jános (1) vágó istván (1) vágó lászló (1) vállalkozó (1) való világ (2) vámbéry rusztem (1) vastartály (1) védjegyoltalom (1) védőbeszéd (1) velkei tamás (1) velvet (1) versailles (1) verseny (1) vezetőszíj (1) videó (3) videofelvétel (1) viszkisdoboz (2) vujity tvrtko (2) vv eszter (1) weiszdorn róbert (1) west balkán (1) wieszt jános (1) zömök kft (1) zsák ferenc (1) zuschlag jános (1) Címkefelhő

Elítélt médiacelebek és csatornáik: a Duna tévé és a Knézy-ügy

2011.04.15. 22:22 Jogi PR

Az elmúlt hetekben többször is foglalkoztunk olyan bírósági ügyekkel, amikor ismert médiaszereplők ültek a vádlottak padján. Egy közszereplő esetében kiemelt tétje van annak, hogyan ítél a közvélemény ügyükben, ezért is próbáltuk kitapogatni Stohl András, Damu Roland és Bakács Tibor esetében is az általuk vagy védőjük által képviselt kommunikációs stratégiát. Egy negyedik médiaszemélyiség, ifj. Knézy Jenő sportriporter büntetőpere ugyanakkor arra is apropót teremt, hogy ne csak a terheltek, hanem az őket foglalkoztató médiumok jogi pr stratégiáját is górcső alá vegyük. A négy ügyben érintett négy csatorna négyféleképpen reagált a hozzájuk kötődő médiaszereplők törvénysértéseire. Közülük talán az utolsó, a Knézy Jenőt foglalkoztató Duna tévé hozta a legfurcsább döntést: nem foglalkozik a sportriporter ügyével. Nyerő stratégiát alkalmazott-e a közmédium vagy inkább hibázott? Erről szól mai bejegyzésünk.

Mi történt?
Április 10-én első fokon tíz hónap felfüggesztett börtönt kapott Knézy Jenő súlyos testi sértés kísérlete miatt. A vádirat szerint a sportriporter 2008-ban megverte és megrugdosta volt feleségét, édesapját pedig az ajtófélfának lökte. A volt feleség sérelmére elkövetett bűncselekményt a bíróság könnyű testi sértésnek minősítette, mert az asszony sérült állkapcsáról készült röntgenfelvételen  egy árnyék miatt nem látható törés.  A volt após esetében a bíróság indoklása szerint bár tényleges bántalmazás nem történt, a sportriporter testalkata lehetőséget adott volna bántalmazás elkövetésére, ezért súlyos testi sértés kísérletének súlyosbították a vádat. Jogerős ítélet ősszel várható.

Az ítélet után Knézy győzelemként értelmezte a bíróság döntését, és a médián keresztül polemizált a volt feleséget képviselő Zamecsnik Péterrel.

 

A Duna Televízió nem kommentálta az esetet. Egy héttel később az [origo] érdeklődésére annyit közöltek, hogy a jogerős ítéletig a műsorvezető marad a csatorna képernyőse. "Knézy Jenő bíróság előtt zajló perével kapcsolatban munkaadója, az MTVA a jogerős ítélet megszületéséig nem nyilvánít véleményt. Knézy Jenő munkáját az eddigi rend szerint végzi tovább" - mondta Cserháti Ágnes, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap kommunikációs igazgató-helyettese, szóvivője. A közmédium tehát azt a stratégiát választotta, hogy nem vesz tudomást arról, hogy erőszakos bűncselekményért első fokon elítélték műsorvezetőjét, és az ítéletnek semmilyen következménye nincsen Knézy munkájára nézve. A csatorna az kétmondatos válaszon túl nem is kommentálja az ítéletet.

Ehhez képest a többi elítélt vagy megvádolt celeb esetében az érintett csatornák fontosnak érezték, hogy gyorsan és érdemben reagáljanak a történtekre:

A legradikálisabban a bolti lopáson kapott Bakács Tibor csatornája járt el. A Klubrádió a botrány kirobbanása után néhány órával közleményben határolódott el műsorvezetőjétől. A közlemény szerint Bakács Tibor minden bizonnyal tudja, hogy az, "amit elkövetett sokkal nagyobb hiba, mint amekkora bűn. Megsértette azokat is, akik lelkes hívei, hűséges hallgatói voltak a Klubrádióban, megsértette a Klubrádiót is". A rádió előbb egy hónapig szüneteltette, majd meg is szüntette Bakács műsorát. 

 

Azonnal reagált a volt barátnője bántalmazása miatt őrizetbe vett Damu Roland ügyére is csatornája. A TV2 hivatalos közleményben adta hírül, hogy a Jóban Rosszban sztárját kiírja a sorozatból. „Noha az információk ellentmondásosak, azt figyelembe kell venniük: sajnos nem az első eset, hogy a színész ilyesmibe keveredik. A csatorna úgy döntött, a továbbiakban nem működnek együtt a  Jóban rosszban sorozatban Damuval.” Megszólalt a szappanopera producere is: „Damu sok esélyt kapott már a csatornától, de most eljött az ideje, hogy kimondják: nincs helye a TV2-nél”. A csatorna lépését némileg árnyalja, hogy korábban elnézően viszonyult Damu erőszakos eseteihez. Amikor egy korábbi barátnője bántalmazása miatt a bíróság jogerősen felfüggesztett börtönre ítélte Damut, nem kapott büntetést a TV2-től. Később, egy tévés buli után a színész megütötte kolléganőjét, mert az beszállt a színész által rendelt taxiba. Akkor egy időre kiírták a sorozatból.

 

Teljesen más stratégiát választott az ittas állapotban súlyos közlekedési balesetet okozó Stohl András esetében csatornája, az RTL Klub. A kötelező azonnali közlemény itt is megszületett, de annak tartalma sokban különbözött a fenti példákban szereplő kommunikéktől: „Az RTL Klub megdöbbenéssel értesült arról, hogy Stohl András ma hajnalban autóbalesetet okozott. Stohl András a mai napon értesítette a csatornát, hogy a történtek miatt nem vállalhatja az ősszel induló X-Faktornak, Európa egyik legrangosabb zenei tehetségkutatójának műsorvezetését. Az RTL Klub egyetértett és elfogadta a műsorvezető döntését. A csatorna mielőbbi gyógyulást kíván a baleset sérültjeinek.” Szó sem esik tehát arról, hogy a csatorna sztárja más műsorokban ne kapna feladatot, s valóban, néhány hónappal később már a Való Világ műsorvezetőjeként láthatta viszont a közönség a színészt. Nyilvánvaló, hogy a kereskedelmi televízió éppolyan nézőszámnövelő körülményként számolt saját médiasztrájának a műsor finisében várható elsőfokú ítéletével, mint a szerepelők véletlenül kiszivárgó szexfelvételeivel. A csatorna ugyanakkor a büntetőügyben nem hagyta cserben Stohlt: blogunkban is megemlékeztünk róla, hogy az ítélet előtt a színész őszinte megbánását igazoló "jogi pr-filmet" vetített róla legnézettebb műsorában. A letöltendő börtönbüntetést kiszabó első fokú ítélet után az RTL már egyáltalán nem tartotta szükségesnek hogy elhatárolódjon sztárjától, közleményükben annyit tudattak, hogy Stohl a képernyőn marad. Később maga a színész vagy védője döntött úgy, hogy a jogerős ítéletig nem vállal televíziós műsorvezetést.


Ne legyen kétség: a három csatorna viselkedése tudatosan tervezett kommunikációs stratégián alapul. Ilyenkor a hír érkezésétől az első közlemény kiadásáig lázas munka folyik, ahol minden egyes leírt mondat kapcsán azt mérlegelik, miként reagálnak a döntésre a nézők vagy a hallgatók.

A sajtószabadság tüntetések szónokaként szereplő Bakács esetében a baloldali rádiócsatornának nem sok választása maradt, mint hogy hitelessége érdekében elhatárolódjanak műsorvezetőjüktől. Az egy hónapos türelmi időt sem Bakácsnak, sokkal inkább saját magának adta a Klubrádió. Ennyi idő alatt fel tudták mérni, hogyan viszonyulnak a hallgatók a bűnbe esett rádióshoz. Valószínűleg úgy, ahogy az a későbbi végleges döntéstől is látszik: nem kívánták egy lopásért elítélt műsorvezetőt hallgatva eldönteni, hogyan gondolkodjanak közéleti kérdésekben.

A TV2 döntése is végiggondolt kármentő lépésnek tűnik. A csatorna korábban tudatosan építette Damu rosszfiú imázsást, ezért megbocsátotta neki a korábbi „botlásokat”.  Egy megtorlatlanul hagyott újabb nőverés és főleg a nemi erőszak híre azonban már visszahullott volna a csatornára. Vélhetően a szappanopera többségében női nézői sem nézték volna tovább szívesen a szerepéhez túlságosan idomuló színészt a sorozatban.

A saját szempontjából legtudatosabb döntést azonban vélhetően az RTL Klub hozta. Nem lennénk meglepve, ha az első, semmitmondó közlemény után komoly közvélemény-kutatást is megrendelt volna a csatorna azzal kapcsolatban, hogyan viszonyuljanak Stohlhoz és foglalkoztassák-e a baleset után is. Az RTL többi celebjének nyilatkozatai az ügy folyamán végig annyira egyformán alakultak, hogy szinte biztosan előre megkapták, mit és mikor nyilatkozhatnak kollégájukról. Amikor a színész novemberben a legnagyobb titkolózás után megjelent a Való Világ stúdiójában, és a Rossz vagyok, de használható c. dalt elénekelve visszatért a képernyőre, az sok százezer nézőt hozhatott a csatornának, miközben a lépés cinizmusa minden bizonynal súlyosan rombolta Stohl esélyét a bíróság előtt. Az RTL Klub az elsőfokú ítélet után azt is pontosan felmérte, hogy egy letöltendő börtönbüntetés árnyékában élő műsorvezető igazi csemege a nézőknek, ezért műsorban kívánta hagyni Stohlt. A színész vagy védője végül maguk ismerték fel, hogy közszereplése kimondatlanul is súlyosbító körülménynek számít majd a másodfokú bíróság előtt, és Stohl önként távozott a képernyőről.

A fenti példákkal szemben Knézy elsőfokú ítélete után a Duna televízió különös stratégiát alkalmazott: nem lépett semmit. Még egy ilyenkor kötelező közleményt sem adott ki a csatorna, egyszerűen megpróbálták agyonhallgatni az ítéletet. Az első és egyben utolsó reakció egy héttel az ítélet után, újságírói kérdésre született meg, és ebben is csak annyi áll, a jogerős ítéletig nem reagálnak. Miközben a kereskedelmi csatornák azóta is foglalkoznak az ítélettel, a közmédium úgy döntött, nekik nincs kommunikációs feladatuk. Könnyen lehet, hogy Knézy szempontjából ez a legjobb döntés, hiszen így nézőinek egy része vélhetően nem is értesült a bírósági ügyről, és ha mégis, hivatkozhat arra, hogy az elsőfokú ítélettel nemcsak neki, hanem csatornájának is fenntartásai vannak, ezért is maradhatott képernyőn.

A Duna tévé a saját szempontjából azonban kifejezetten rossz stratégiát választott, hiszen alapjaiban mond ellent saját kommunikációs identitásának. A magát "az összetartozás, a konszenzus, a tolerancia tévéjeként", 15 millió embert összekapcsoló és mozgósító, erkölcsi feladatot ellátó médiumként meghatározó csatorna kommunikációs profiljának sérülése nélkül nem kockáztathatja meg, hogy ne vegyen tudomást arról, hogy műsorvezetőjét erőszakos bűncselekményért, ráadásul egy nő megveréséért elítélték. Hasonló mulasztást egy nézettségből és reklámbevételből élő kereskedelmi csatorna nem engedhetne meg magának, és a fenti példák igazolják: nem is enged. (Szerintünk az esetet csak súlyosbítja, hogy a kétmondatos reakció sem a csatornától, hanem az összes magyar közmédiumot képviselő Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alaptól, Knézy munkáltatójától érkezett.)

Knézy Jenő a Duna tévé egyik meghatározó arca, aki a televízió honlapjának róla szóló adatlapján  maga is erkölcsi alapon  értelmezi saját munkáját: „Minden olyan magasztos cél, amely a sporttal kapcsolódik össze, amely megmutatja azt, hogy mire és kikre lehetünk büszkék, akik a vérzivataros időkben is magyarságukat büszkén vállalva elnyerték az első magyar vidéki bajnoki címet, melegséget és bizsergést hoz mindenki szívébe.”


Mindez azt is jelenti, hogy ha a Duna tévé ezután is meg akarja mutatni, "mire és kikre lehetünk büszkék", nem teheti meg nézőivel szemben, hogy nem reagál valamilyen módon a műsorvezetőjét elmarasztaló súlyos bírósági ítéletre. És ez még nem is csak erkölcsi kérdés, hanem elemi szakmai követelmény.

≠≠≠

Úgy tűnik, ez a hétvége a nőverőké. Olvassa el újabb bejegyzésünket is: 

Napi Fargo: a múcsonyi sírköves dubicsányi buliján fejberúgott egy ózdi nőt a tornanádaskai polgármester

A bejegyzés trackback címe:

https://petrocelli.blog.hu/api/trackback/id/tr322829557

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Top 3 nőverőnk; Szavazz! 2011.04.16. 14:05:58

Kedves Olvasóink! Megszavazhatjátok, hogy a három (állítólagos) nőverő közül melyiküket illeti a Nemzet Nőverőjének cseppet sem dicsőséges címe:   a.) Meggyes Tamás politikus, Esztergom volt polgármestere Én? „Elmondása szerint ma reggel ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gulliver 2011.04.16. 12:43:07

Ifj. Knézy ügyében nem gondolnám eleve elhibázott stratégiának a hallgatást, ha cinikus céltudatossággal nézem. A Duna TV itthoni nézői valószínűleg nem a bulvárlapokra fizetnek elő, a fő célcsoportnak számító külföldi magyarságnak pedig még esélye is alig van arra, hogy az esetről értesüljön. Egy kertévés celeb büntetőügye alapjaiban más, mint a természetbúvár-, vallási és komolyzenei csatorna képernyőse. Az más kérdés, hogy az erkölcsöt hitvallásává tevő csatorna esetében ez mennyire vállalható.

ave 2011.04.16. 14:26:50

Hat eleg nagy marha.

Bátor Tintanyúl 2011.04.16. 15:09:27

A Duna tévét hol érdekli már a nézettség meg a nézők? Az állammal kell jóba lenniük, onnan jön a pénz. Az államnak meg mi baja lenne azzal, aki jól szájbaveri a feleségét? Ez a modern keresztény családmodell.

arnoldx999 2011.04.16. 15:16:24

A birosag jogeros iteleteig mindenki... jaj elfelejtettem, hogyan is folytatodik? Es ha a munkaltatoja barmi olyat kommunikal vagy lep a bunosseget FELTETELEZVE, ami Knezyt hatranyosan erintheti, akkor miert is nem perelne szenne oket 1 perc alatt?

Red Velvet 2011.04.16. 15:27:51

@arnoldx999: A másik három esetben sem volt még jogerős ítélet, mégis elítélték a cselekményt. Egyébként azt is választhatta volna a Duna TV, hogy kiáll Knézy mellett, de a kussolás tényleg ciki.

sofalwy 2011.04.16. 15:59:47

A kereskedelmi tévék reakciójához képest a Duna tévének, mint köztévének, ahol az erkölcsös viselkedés az elsők között számítana, már régen meg kellett volna válnia Knézytől. Tegyük hozzá, nem lenne nagy veszteség. Apuci sem volt, szegény nagy talentum, a gyerek meg csak az arcból él. Nem érdekes ember, nincs önálló stílusa. Mint a perből is kiderült, annál agresszívabb, nagy tülekedő. A Duna tévére nézve elszomorító, hogy ennyire nem számít nekik, hogy képernyősük egy kvázi bűnöző.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.04.16. 16:18:46

A legjobban tényleg az tetszett, ahogyan azt bizonygatta, hogy a bíróság azt mondta ki, hogy nem verte meg a feleségét (törte el az állkapcsát) és az apósát. De akkor szerinte vajon miért is ítélték el? Azért az is érdekes, hogy mondjuk Orsós vezetéknévvel ezért letöltendőt kapott volna családon belüli erőszakért.

Robiman 2011.04.16. 16:42:43

Knézynek nem ez volt az első erőszakos bűnügye. Egyszer egy fiatal párt vert meg az utcán, mert nem voltak hozzá elég "alázatosak". Abból nem lett semmi, ezért verte olyan "bátran" a feleségét.
Ez a műkedvelő "polgárőr", ávóslelkű alak
"talán nem véletlenül"
ilyen agresszív. Mindenki tudja, akit érdekel a történelmünk, hogy a Magyar Televízió és különösen annak sportosztálya a 60 -as évektől ÁVH-sok lerakóhelye volt. Knézy elvtárssal együtt.
Akinek y-onjáról csak annyit, hogy egy sok évszázada y-os nevű ismerősömtől abban az időben tiltotta le a nevéből az y-t a bolsevik diktatúra. A hű ávosoknak meg odaadta.
Fájdalmas, hogy a Duna tévének megfelelő "munka"-társnak az ávós, bolsevik mentalitású gonosztevők.

G®eg_W 2011.04.16. 16:46:11

Az a férfi is elítélendő , aki megüti a feleségét élettársát barátnőjét . Viszont az a rongy nő is megérdemli a sorsát , akire a férje - élettársa már kénytelen kezet emelni . Két oldala van ám az éremnek .

gaffel 2011.04.16. 16:46:25

@chipanddale74:

"Orsós vezetéknévvel ezért letöltendőt kapott volna családon belüli erőszakért"

hol élsz te vazze? szatyorban?

arnoldx999 2011.04.16. 16:47:35

@Red Velvet:
Persze, csk mondjuk Stohl 1) visszaeso 2) beismerte amit csinalt 3) mivel celeb vagy miafene es futtaja a blikk meg a tevek a neverol 10 millioan az ittas vezetesre es a kokora asszocialnak mar eleve. Sztem a biro taslit osztott volnaa ha Stohl a jo hirnevenek megserteset kezdte volna emlegetni (eletszeru helyzet, haha). A masik 2 nev semmit nem mond es az eseteiket sem ismerem.
Nem azt mondom, hogy a tv-nek mindig a kussolas a legtutibb taktika, de egy nem jogeros iteletnel a munkaltatoknak borzasztoan vigyazniuk kell hogy mit mondanak es tesznek. Tapasztalat. Ha a jogeros utan jott volna ez a nagy hallgatas meg hogy ugy teszunk mintha semmi sem tortent volna, az mondjuk eleg gaz lenne.

mrasid (törölt) 2011.04.16. 17:10:59

@Robiman:
nem ingem-gatyám se az ifjabb, se az öregebb Knézy, de ezzel az ávózással kurvára mellélőttél komám.. Mondhatni tökönlőtted magad.
Hacsak nem vagy érdekelt a dologban, és a támadás a legjobb védekezés alapon nyomod..

Ainult Mina 2011.04.16. 17:15:09

Azt hittem, ez a Pierre Woodman...

bloggerman77 2011.04.16. 17:16:02

Knézy rendőrnyomozó volt, és azt a fiatal párt szolgálatban, igazoltatás címén verte meg.
Aztán megverte a feleségét, Palcsó Brigitta televíziós műsorvezetőt.
Azután verte meg ezt a nőt és az apját...

Amúgy Knézy mostani élettársa Hídvégi Krisztina, korábbi Duna TV-s műsorvezető, (aki amúgy az Oszvald Marika lánya).
Hídvégi 2011. januárjától a Honvédelmi Minisztérium sajtófőnöke. Szép kis brancs. :))

Anatómus 2011.04.16. 17:17:32

@G®eg_W:
"... Viszont az a rongy nő is megérdemli a sorsát , akire a férje - élettársa már kénytelen kezet emelni . Két oldala van ám az éremnek . "

Mi az hogy kénytelen, nincs ilyen, hogy meg kell valakit verni! Ez nem bokszmeccs :-)
És hát miért kötelező azzal lenni, aki olyan rongy nő? Olyan meg nem létezik, hogy megérdemli a sorsát valaki mert a férje összerugdosta. Vagy talán azért kell büntetni, mert nem szökött el idejében?
Meg aztán ismerjük mi azt az asszonyt, hogy máris rongy lett belőle? Vagy az a rongy nő definíciója, hogyaszongya ... az a személy akit megvert a férje? Molto estupido :-)

látjátok feleim szümtükkel 2011.04.16. 17:23:48

A köztévé elvileg mindekié. Gyakorlatilag azoké, akik a hatalmat birtokolják.
Isten, haza, család!
Aki az elmúlt hetek blogjaira írt kommenteket figyelemmel kísérte, találkozhatott olyan megjegyzésekkel, amelyekből arra lehetett következtetni, hogy bizonyos körökben "nem bűn" az asszonyverés. A keresztényi erkölcsök hiányát érdekes módon egy prominens politikus mégsem ott sérelmezi, ahol valóban hiányzik, hanem a magyar fiatalságot nevezte elkölcsi analfabétának.
Íme megleltem hazámat!

irdesmond 2011.04.16. 18:44:44

Szomorú történetek ezek.

Tudomoásul kell venni, hogy vannak foglalkozások, ahol ilyen bűncselekményeket nem lehet elnézni. Tetőfedőnek (bocsánat) még lehet hogy elmenne egy feleség verő, de ahol ki kell állni az emberek elé, ott már nem.

Hintz ezredes 2011.06.20. 11:25:47

@Ainult Mina: Először én is. :D

Csak amíg Pierre Woodman háromezer nőt kúrt seggbe, addig az ifjabb Knézy hármat vert meg.