Jogi PR

"Joga van hallgatni. Bármi, amit mond, felhasználható ön ellen a bíróságon. Joga van ügyvédet kérni..."

petrocelli.jpg

Facebook-oldalunk:


12 dühös ember

Friss topikok

Címkék

12 dühös ember (6) abúzus (1) alekosz (1) alstom (1) ártatlanságra ítélve (5) ártatlan apák (1) az ördög ügyvédje (12) a bennfentes (8) bakács tibor (2) baka andrás (1) balett (1) bánáti jános (1) bántalmazás (2) béna bűnöző (8) betörés (1) bevásárlóközpot (1) bilincs (1) bírósági tárgyalás (43) bkv (1) blikk (2) blog (3) blogajánló (1) bomba (1) borovszky tímea (1) börtönviszonyok (1) budaházy györgy (3) budai gyula (3) budapesti ügyvédi kamara (1) bulvár (2) bunda (1) büntetés (1) casey anthony (1) celeb (7) ciki (2) civil (1) civil tiltakozás (1) conrad murray (1) cozma ügy (2) cserni jános (1) csipak péter (1) csüllög zsigmond (1) damu roland (5) dániel péter (1) dezső antal (3) divat (1) dominique strauss kahn (1) dopping (1) dühöngőszoba (1) duna tv (1) d horváth gábor (1) ékes ilona (1) eljárási hibák (1) elnoki kegyelem (1) előzetes letartóztatás (2) elsőfokú ítélet (1) elszámoltatás (2) elzárás (1) emberölés (2) energiaital (1) erőszak (1) esküdtek (2) esküdtszék (2) etikai vizsgálat (1) eutanázia (1) facebook (1) fapál lászló (4) fargo (27) fazekas géza (1) fegyelmi eljárás (1) fejhosszúság (1) feljelentés (3) fellegi tamás (1) felmentés (1) film (1) fojtogatás (1) foltosház (1) fővárosi ítélőtábla (1) fővárosi önkormányzat (1) frizbi (2) futó barnabás (1) geréb ágnes (4) grespik lászló (1) gyermekotthon (1) gyurcsány ferenc (1) hagyó miklós (2) hajdú lászló (1) hajdu péter (3) hajdú péter (2) hajóbaleset (1) hassay zsófia (1) hell (1) hernádi zsolt (2) heti válasz (1) hírnévrontás (1) hivatali visszaélés (1) hm botrány (1) honlap (3) hunvald györgy (4) húsvét (1) hűtőláda (1) ii kerület (1) illegális letöltés (1) index (2) interjú (1) ipari kémkedés (2) istenkáromlás (1) ítélethirdetés (1) ivo sanader (2) jerry springer (1) jogi pr (1) jogos önvédelem (1) józsef attila (1) jó erkölcs (1) jucika (1) j krisztus (1) kádárista (1) kaincz pál (2) kaiser ede (2) kállai csaba (1) kamera (1) karaktergyilkosság (1) kárpáti miklós (1) kártérítés (2) kegyes halál (1) keleti gyorgyi (1) keller lászló (2) kémügy (1) kényszergyógykezelés (1) kényszerintézkedés (1) kényszerítő eszköz (1) képviselő (1) kerület (1) kettős mérce (1) kiricsi karola (1) kisbalta (1) klubrádió (1) knézy jenő (1) kolosi péter (1) kormos valéria (1) körösi tibor (1) korrupció (1) kovács tamás (1) közfelháborodás (2) közpénz (1) külföld (1) kunbaja (1) lakásügyek (1) lakatos csilla (1) lakóközösség (1) láng zsolt (1) legfelsőbb bíróság (3) lichy józsef (1) liptau claudia (1) lopás (1) magyar györgy (3) magyar nemzet (2) mammut (1) markó iván (1) média (25) médiahatóság (1) médiatanács (1) mester csaba (2) michael jackson (1) migránsok (1) miszori lászló (1) móri mészárlás (1) munkaügyi per (1) nagymellű (1) nagy andor (1) nagy lászló (1) negatív jogi pr (1) németh győző (1) nemi erőszak (1) nemzeti és etnikai kisebbségi jogvédő iroda (1) nyilvánosság (22) nyomásgyakorlás (2) nyomrögzítés (1) olvasói levél (2) önkormányzat (2) önpr (2) oprah winfrey (1) orbán viktor (1) o j simpson (1) palácsik tímea (2) papcsák ferenc (1) parkolás (1) parkolóhely (1) pas szindróma (1) pedofil (1) pelle andrea (1) perbeszéd (2) pest megyei bíróság (1) petíció (1) petrocelli sorozat (1) polgármester (3) promenád (1) rablás (1) raffael sándor (3) ravasz lászló (1) rendbírság (1) rendőr (2) réti lászló (1) rétvári bence (2) revizor (1) rezesova (1) rokkant (1) roma (1) romagyilkosságok (3) rtl klub (2) ruttner györgy (5) sajtó (1) sajtó helyreigazítás (1) simor ágnes (1) sírköves (1) sofőr (1) stohl andrás (9) sukoró (1) szabadi béla (1) szakszervezet (2) szar (1) szembesítés (1) személyiségi jog (1) szikinger istván (2) szimuláns (1) szombathy pál (1) szóvivő (1) s ábel (2) tamás bence gáspár (1) tanúfelkészítés (1) taraba sándor (1) tárgyalási jegyzék (30) tarlós istván (1) társasház (1) tasnádi (1) tasnádi péter (1) tátrai miklós (1) téves ítélet (1) történelmi perek (1) törvényszéki héják (6) törvénytől sújtva (8) tűzraktér (1) tv2 (3) ügyész (1) ügyészség (4) uj péter (1) ungvári attila (1) usa (2) uzsoki kórház (1) vadász jános (1) vágó istván (1) vágó lászló (1) vállalkozó (1) való világ (2) vámbéry rusztem (1) vastartály (1) védjegyoltalom (1) védőbeszéd (1) velkei tamás (1) velvet (1) versailles (1) verseny (1) vezetőszíj (1) videó (3) videofelvétel (1) viszkisdoboz (2) vujity tvrtko (2) vv eszter (1) weiszdorn róbert (1) west balkán (1) wieszt jános (1) zömök kft (1) zsák ferenc (1) zuschlag jános (1) Címkefelhő

Napi Fargo: vasrudakkal dorgálták meg a disznótolvajokat

2011.05.12. 18:49 Jogi PR

A Hajdú Online cikkében igazi alföldi westernre bukkantunk. Jó, nem marhákat hajtottak el, hanem disznókat loptak, de a férfias bosszú nem marad el. Hajdúsámson a magyar Tombstone!
 
Hajdúsámsoni disznótolvajokat vertek meg Debrecenben. Ketten súlyos, egy ember pedig könnyű sérülésekkel került kórházba. Az eset még hétfő éjjel történt, de csak csütörtökön hozta nyilvánosságra a rendőrség. A három tolvaj ellen lopás, az öt támadó ellen önbíráskodás, illetve súlyos testi sértés miatt indult eljárás.
 
A rendőrségre hétfőn éjszaka érkezett bejelentés, miszerint Debrecenben, a Panoráma úton haladó fehér kocsi három utasa feltehetően sertéseket lopott egy fancsikai tanyáról. A rendőrök a helyszínen két autót találtak, mellettük több embert, kezükben fa- és vasrudakkal. Az egyik kocsiban, amelynek ablakai ki voltak verve, két vérző fejű hajdúsámsoni férfi ült, mellettük, a földön egy sérült férfi feküdt, elmondása szerint keze-lába eltört. 
 
A másik gépkocsi öt utasa, valamennyien debreceniek, a rendőröknek elmondták: a tanyájukról a három másik férfi disznót lopott, de megzavarták őket, így elmenekültek a helyszínről. Kocsival követték őket, mígnem a laza földúton a tolvajok kocsija elakadt. Ekkor szóltak a rendőröknek, s míg odaértek, visszatartották őket. A vizsgálat utóbb kiderítette, a fancsikai tanyáról három 90-100 kg-os sertés hiányzott.
 
A másik három férfit a kórházi ellátás után előállították a rendőrségen. Meghallgatásukkor azt mondták: sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak. Ekkor támadtak rájuk.
 
A három sertéstolvaj ellen lopás megalapozott gyanúja, míg öt üldözőjük ellen felfegyverkezve elkövetett önbíráskodás miatt indult eljárás, kettejük esetében súlyos testi sértés miatt is.
≠≠≠
Frissítés: Mivel a kommentek alapján úgy tűnik, hogy beindult a cigánybűnözés-topic, minden olvasónknak ajánljuk újabb bejegyzésünket, amely a változatosság kedvéért ártatlanul bebörtönzött cigány emberek eseteit elemzi: Ártatlanságra ítélve.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://petrocelli.blog.hu/api/trackback/id/tr782898948

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Neki mentem és ököllel ütöttem 2011.05.13. 11:47:13

Remélem jó helyre fordulok a problémámmal! Egy 28 éves párkapcsolatban élő nő vagyok. Vőlegenyemmel 14 éve ismerjük egymás és lassan 6 éve alkotunk egy párt. Általában nagyon jól kijövünk és szinte mindent megtudunk beszélni. Tegnap azonban összevitatk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apose 2011.05.13. 08:27:16

Ez az úgynevezett "Makarenkó"-i elv: Egy időben elcsattanó pofon többet javít, mint egy utólagos dorgálás. Nagyon helyesen cselekedtek amikor saját maguk intézkedtek! A hatóságon múlna soha nem lenne meg a lopott disznó!
Büszke vagyok rátok fiúk! Csak így tovább!!!
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy cigányok voltak-e a bűnözők?

shakter 2011.05.13. 10:21:39

@apose: Biztos vagyok benne, hogy "szinesbőrűek" voltak és abban is biztos vagyok, hogy a mostani belügyminiszter egy tehetetlen pojáca.

warrior... 2011.05.13. 10:38:22

Így van ! Aki a máséhoz nyúl, ezt érdemli! Persze egyértelmű, hogy eddig sem az eszükért szerettük a rendőröket, de nem kellene elmebajnoknak lenni ahhoz, hogy ne azt hurcolja meg, aki a sajátját védi. Ezek az idióta sünök saját anyjukat is lecsukatnák hasonló esetben? Akármilyen színű is volt az elkövető, megérdemelte a verést!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.05.14. 10:25:02

"Meghallgatásukkor azt mondták: sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra,"

Persze, persze...
En meg a Dalai Lama vagyok csak most nem akarok lama lenni.

Megerdemeltek a verest.

2011.05.14. 10:25:17

végre rendet tanulhattak volna, egy kis verés nem árt a tolvajoknak. nehogymár talpig bársonyban, hintóval vigyék a rendőrségre ezeket az úriembereket

joha 2011.05.14. 10:26:45

sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak. Ekkor támadtak rájuk. - na most komolyan, ebből mindenki tudhatja, hogy színesbőrűek voltak, mert csak náluk van divatban ez a terelés, mindent de mindent kimagyaráznak, sajnálkozó arcot vágva, tekintetükben azzal az érzéssel, hogy "ezt teszik velem, mert én cigány vagyok". A jogvédőknek köszönhetjük, ők adják a szájukba ezeket, ők tanították meg őket, hogy mi a legütősebb érvelés, amibe aztán belekapaszkodhat a cigane polgár. Jól tették, a rendőrség úgysem segít, legalább megtanulják, amit otthon nem tudtak, hogy lopni csúnya dolog.

2011.05.14. 10:28:40

Itt megint elválik a törvényszerinti és a társadalmi megitélés, mert bár lehet hogy a bíróság az önbíráskodókat el fogja ítélni, de ők ettől még emeltfővel járhatnak az utcán, sőt, környezetük hősként fogja őket tisztelni, lejattolnak velük, fizetnek nekik a kocsmában, a meló helyen a főnök hátba veregeti őket, ha estleg letölthetőt kapnának, vissza fogja őket venni.

A bíróság az ítéletét meg "kenheti a hajára".

nazer 2011.05.14. 10:30:50

most hol volt a 400 rendőr ?

StrongSteve 2011.05.14. 10:32:20

Teljesen egyetértek a gazdákkal! Mocskos tolvajok nem is érdemelnek mást. A gazdák csak ott rontották el a dolgot, hogy rendőrt hívtak, ahelyett, hogy egyszerűen csak felzabáltatták volna a férgeket a disznókkal.

degeco 2011.05.14. 10:33:39

nem eltorni, hanem levagni kell az ilyenek kezet

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 10:34:09

Majd most megtanulják...
Mielőtt bárki elkezdi a hörgést:
-Én soha nem loptam disznót, nem is vertek meg emiatt.
Ennyi

Iustizmord 2011.05.14. 10:36:01

önbíráskodás? tetten érés esetén? ha tolvajokellenálltak volna pont csoportos rablás lenne ellenük az eljárás alapja, 5-10 éves szabveszt.... de megnyugodhatnak, egyes déli amerikai államokban már a temetésüket szerveznék, és nem lenne belőle probléma.

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 10:36:28

@degeco: Nem, nem azt kell...bekurni egy bányába, napi 12 óra munkával kenyéren és vízen 5 évre. Majd akkor megtanulja, milyen _megdolgozni_ valamiért.

telkoe 2011.05.14. 10:36:40

Kulon koszonet az Szdsz - LMP - TASZ es a korulotte lebzselo jogvedo sopredek aldozatos tevekenysegenek mar egy atlag disznotolvaj is tudja hogy kell jogilag megfoghatalanul kimagyarazni magat ha elkapjak.

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 10:40:25

Majd kíváncsi leszek, a gazdákat ki védi meg, amikor jönnek a rokonok... TASZ? LMP? Ombucman?

énszerintem 2011.05.14. 10:43:34

Valóban, az önbíráskodás nem megoldás, és törvénybe ütköző cselekedet.
Egészen addig, amíg a jogi rendszer és annak képviseletei képesek ellátni a munkájukat és igazságot szolgáltatnak. Amikor erre már nem képesek, sőt, amikor erőszakmonopóliumukat a saját érdekeik mentén használják fel, nem pedig a nép által befektetett hit és bizalom mentén, akkor rászolgálnak a monopóliumjog elvesztésére.
Az "önbíráskodók" ez esetben duplán hősök, mert nem csak kiálltak magukért és megvédték értékeiket, hanem mert a rendőröket megvárva saját magukat is bajba sodorták, felhívva ezzel a figyelmet a rendszer működésképtelenségére és igazságtalanságára.

A székben ülő jogvédők 90%-nak fogalma sincs róla, hogy bármennyire is szépen hangzik amiről ők beszélnek, a radikalizálódást nem tudják mérsékelni, sőt.

A politikai korrektség viccszínházából át kéne lépni a tiszta társadalmi problémafeltárás és kooperálás komoly porondjára.

Egy társadalmat sújtó megoldatlan probléma megoldása felül kellene írja az egyéni jogok fontosságát, amíg a problémát meg nem oldjuk.
Amíg ez nem történik meg, a probléma mélyülni fog, és igen, így vagy úgy, de megoldódik, minden rendszeren van szelep, még ha az a szelep a rendszer egész burka,csak a megoldás az idő múlásával hatványozott fájdalom kíséretében történik majd meg.

Calto 2011.05.14. 10:45:16

Van az úgy - kimennek a disznók, úgy hárman stálni, aztán megsérülnek, mert az úgy azért mindennap előfordulhat, aztán véletlenül arra megy pár ember, aki megszánja a sérült disznókat és megmenti őket, hogy megegye, vagy eladja.

A Happy End az, hogy minden disznó disznó maradt

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 10:52:29

@énszerintem: A jogvédők nem védenek jogot, mivel egyértelműen csak egy bizonyos csoportot képviselnek. A jogvédőknek egy dolgot kellene felvenni a repertoárba: a társadalommal szembeni kötelességek összevetését a jogokkal. Amikor ezek egyensulyba kerülnek, akkor nem lesz szükség jogvédőkre.
A gond az, hogy vannak olyan állampolgárok, akiknek jogai és vannak olyanok, akiknek kötelességei vannak. A kettő csak a törvény betűje szerint vonatkozik mindenkire; a valóságban sajnos nem.

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.14. 10:52:36

Gratulálok a gazdáknak! De azt nem értem,hogy a rendőrsegg hogy került oda? Kár volt kihívni őket,csak pénzbeszedésre jó a gyáva,korrupt és mihaszna csapat.

kafferbivalybalamber 2011.05.14. 10:53:31

Ha tényleg sérültek voltak a disznók, akkor a tolvajokat állatkínzásért is felelősségre kellene vonni.

gaffel 2011.05.14. 10:53:40

ugye szokták mondani, hogy nem erőszak a disznótor...vannak kivételes esetek :)))

benkoo 2011.05.14. 10:53:51

Jogos volt a verés, max kicst túlzott... de örülök, hogy végre nem hallani hogy romák,cigányok voltak csak azt, hogy bűnözők!
A magántulajdon védelme lenne az első...

Bali01 2011.05.14. 10:53:53

jól el kellett volna ásni őket kocsistól,ott a laza talajban,aztán többet nem lett volna talált malac,meg önbíráskodás.

31/48 2011.05.14. 10:54:06

Önbíráskodásért tuti el is ítélik őket. Az ország szégyene ez a rendszer...

De legalább megvan a disznó. Mindegyik.

jtrencsenyi 2011.05.14. 10:55:07

Ha lennének disznóim akkor én magam adnék nekik vascsövet, hogy üssék-verjék a tolvaj cigányt, ha megpróbálja őket orvoshoz vinni. :)

jtrencsenyi 2011.05.14. 10:58:07

@benkoo: ne is mondjuk ki, hogy azok voltak, mert esetleg még kiderülne, hogy egy részük milyen és miből él. Vannak rendes cigány ismerőseim, de nem vagyok hajlandó a liberális mocsokba dugni a fejem és nem venni tudomást a dolgokról. Ettől még nem leszek rasszista és ők sem tartanak annak.

Murderface 2011.05.14. 10:58:24

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Pont az általad idézett mondat után lettem biztos benne, hogy kik is voltak a tolvajok :D Tipikus :D

@nazer: Ott, ahol 2 hét alatt rend lett :D

OgreEmber 2011.05.14. 10:58:37

Hihetetlen, hogy egyáltalán felmerüljön a lehetőség, hogy valakit azért felelősségre vonjanak, mert a saját tulajdonát védi a bűnözőktől... Ha felakasztják a tolvajokat, az túlzás lett volna, de a verést megérdemelték.

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 11:02:13

@OgreEmber: Remélhetőleg egy felfüggesztett lesz belőle. Lehet olyat is mondani, hogy segíteni akartak nekik megmenteni a disznókat, de véletlenül nekiszaladtak pár vasrúdnak, s ezt sokszor ismételték egymás után...

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.14. 11:02:23

Érdekes, ha sérülten találok egy őzet pl az úton, és berakom a kocsiba (finom őzpöri), akkor engem lecsuknak mint a sz.rt, mert megkárositottam a vadgazdaságot = loptam.
De Magyarország olyan hely, ahol a 100 kg-os disznók szabadon járnak-kelnek, és lehet velük Carmageddont játszani. Azaz aki elüti=sérülten találja, viheti haza.
21. századi vadászat, bammeg...

Remélem a birónak lesz annyi esze, hogy a gazdákat max megrovásban részesiti, a "disznómentőkre" meg rárohad a műanyag lakat.

telkoe 2011.05.14. 11:02:53

@wladekegy: A jogvedok egy eroszakos es gatlastalan politikai csoport erdekeben dolgoznak. Ennek a csoportnak annyira szuksege van tamogatasra ezert egy specifikus bunozoi csoportot hozzasegitenek ahhoz hogy kivonja magat a torvenyek hatalya alol. Ezert cserebe ez a csoport eljatssza a szegeny szerencsetlen kisebbseg szerepet akit csak ez a politikai csoport menthet meg.
Ennek a csoportnak lenne a legnagyobb veszteseg ha megszunnenek a valodi szegenyek es elobbre lepne a kisebbseg helyzete.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.05.14. 11:05:52

Undorító, önbíráskodó söpredék, harminc év nehéz vasat nekik! Ott az a három disznó, eltévedve a sötétben, az egyik ráadásul belelépett egy gödörbe, és kiment a bokája, a másik kettő támogatta az orvoshoz. Sántikálnak az úton, hüppögnek is félelmükben és fájdalmukban. Erre jön az a három jótét lélek, hogy elvigye őket a helyi állatorvoshoz, és mit kapnak cserébe? Megverik, meghurcolják őket! Hát milyen világ ez kérem?

StrongSteve 2011.05.14. 11:11:15

Én az intézkedő rendőrök helyében alapban úgy vettem volna fel a jegyzőkönyvet, hogy a tettenért tolvajok késekkel, husángokkal felfegyverezve nekitámadtak az őket feltartóztató békés gazdáknak, akik emiatt kénytelenek voltak megvédeni magukat.

ácsi gitár 2011.05.14. 11:13:37

Valki írta hogy be a bányába velük. Az is jó de ha már munkahely teremtésről beszél Orgován Viktor akkor itt a lehetőség. Minden börtönben lekapcsolni a villanyt és termelje meg a saját áramát a börtön úgy hogy 20 rab hajt egy generátort megfelelően áttételezve mint régen a lovak a száraz malmot.
Mérhető teljesítményű, értelmes munka, mert az e-on köteles átvenni minden olyan megtermelt villamos energiát ami alternetiv, tehát nem fosszilis energia elégetéséből származik. 1 kilowatt megvan hogy mennyibe kerűl annyi fizetést kap. En javasoltam, hogy a közmunkások legalább az iskola és az ovoda áramát termeljék meg 4 órába azt mondták hülye vagyok.Most akkor kell az értelmes mérhető teljesítményű értelmes munka vagy nem.

venszivar 2011.05.14. 11:13:57

@nazer: A nyugdíjukért meg a többi kiváltságukért tüntettek....

Bromden főnök 2011.05.14. 11:14:23

Gondolom egyikőtök se néz magába, hogy normális dolog-e ilyen vérszomjasan kihörögni magatokból a feszültséget.

Link Elek 2011.05.14. 11:16:03

fogadjunk, hogy az onbiraskodok sokkal sulyosabb buntetest kapnak. konnyen megeshet, hogy a tolvajok megusszak buntetes nelkul.

az lett volna a megoldas, ha agyonverik mind a harmat, es megetetik a disznokkal

Red Velvet 2011.05.14. 11:18:11

Ha ilyen szépen előjöttek a cigányozó indulatok, mekkora hörgés lesz a legfrissebb topicból, ami ártatlanul bebörtönzött romákról szól:

petrocelli.blog.hu/2011/05/13/artatlansagra_itelve_artatlanul_bebortonzott_romak_es_a_nyilvanossag_1_resz

cicmen (törölt) 2011.05.14. 11:18:38

@apose: Azt már meg sem merem kérdezni, hogy cigányok voltak-e a bűnözők?

Á biztosan nem! Különben sem loptak, csak segítettek a malacokon. Naponta előforduló eset, hogy sérült disznók stoppolnak az út szélén. Biztosan lekésték a buszt. Cigány bűnözés sosem volt csak mindig belekeverik őket valami félreérthető eset kapcsán.
Ha valami öregasszony öngyilkos lesz unalmában, mondjuk agyonveri magát, azt is egyből rájuk fogják.

Red Velvet 2011.05.14. 11:19:12

Ja igen, és a vascső korrekt megoldás, de nem azért mert esetleg cigányok voltak, hanem mert ellopták a disznókat.

munkamacskák gazdija 2011.05.14. 11:23:55

A tulajdonos önhatalommal szerezheti vissza a tulajdonát.
Ez példásan működik is a nagytőke érdekében.
Próbáljon meg a tolvaj kisétálni egy rúd szalámival valami tescóból.
1, elveszik tőle,
2, erővel is visszatartják a rendőrök érkezéséig,
3, ezek közben esetleg meg is sérülhet.

Mi van itt? Tanyán már ez nem is érvényes?

Nem életszerű, hogy az "állatbarátok" örvendeztek a tulajdonos láttán, hiszen éppen őt keresték az elbitangolt jószágokkal.
Inkább védték a zsákmányt orrvérzésig, akkor meg nem nem önbíráskodás.
Lett volna egyedül a tulajdonos, akkor hogy lenne a hír?

hms362 2011.05.14. 11:29:35

Kár, hogy ezeket a bejegyzéseket éppen azok nem olvassák, akiknek a cigányhelyzet teljes ismeretében kellene valamit tenniük. Bár - hozzá kell tenni - sokan meglepődnének ha tudnák, hogy azok az emberek milyen sok mindent nem olvasnak és nem tudnak.

Egyébként meg; a kezüket is levágnám, hogy többé ne tudjanak lopni.

Teker 2011.05.14. 11:29:41

nagy kár, hogy a gazdák nem hazudnak ugyanúgy, mint a tolvajok: erre jártunk, összeverekedtek a tolvajok a mi ellopott disznóink felett, épp csak el tudtuk venni tőlük a botokat, mielőtt megölik egymást! :D

StrongSteve 2011.05.14. 11:32:01

@venszivar: Ha elveszik azt az utolsó "kiváltságot" is, ami a szolgálati nyugdíj, akkor lassan összesen nem lesz 400 rendőr, tűzoltó, börtönőr, stb... Különben mi tűzoltók hetente 48 vagy 72 órát dolgozunk, szóval bővel ledolgozzuk előre azt a néhány évet. Szerintem...

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 11:32:54

@Red Velvet: Milyen cigányozó indulatok? A magántulajdon szentségét az alkotmány -és a jogos tulajdonosa- védi. Példát statuáltak a tulajdonosok.

yanchi345 2011.05.14. 11:33:33

Nem kell cigányozni, mert ezek nem azért érdemelték meg a verést, mert cigányok, hanem mert loptak, nem is keveset (300kg élő disznó közel 100.000 Ft).
Nekem pl. vannak nagyon becsületes, dolgozó cigány ismerőseim, akik sosem vennének el mástól semmit, és ismerek jónéhány erkölcstelen, másokat lelkiismeretfurdalás nélkül kisemmiző sápadtarcút. És engem is zavar, amikor tolvajmagyaroznak, büdösparasztoznak, stb.

yanchi345 2011.05.14. 11:34:52

@Red Velvet: Ez így van, bár valószínűleg a fa testápoló is megtette volna, a vascső kicsit túlzás.

StrongSteve 2011.05.14. 11:35:02

@Teker: És erre a rendőr: "Azért nem kellett volna annyira sietni..." :D

vackor1 2011.05.14. 11:39:03

@Teker: Már ne is haragudj, de milyen hazugságról beszélsz?
Szerintem ez csakis így lehetett ahogy mondod, ez a színtiszta igazság!!
Esetleg a tolvajok - mivel tolvajlásról szó sincs :)) - helyett a segítők szót használnám és természetesen azért estek egymásnak, mert nem jutottak megegyezésre, hogy melyik állatorvos van közelebb, a malackák gyorsabb ellátása érdekében.. :))
Máshogy nem is történhetett, ez biztos mint az esti lottó ötösöm!
Mindenkinek szép napot kívánok!

yanchi345 2011.05.14. 11:39:15

@ácsi gitár: létezik ennél termelékenyebb munka is (elektromos teljesítményt élőerőből csak nagyon drágán lehet termelni), de az teljesen rendben van, hogy a rabok szíveskedjenek eltartani magukat, aki nem dolgozik, ne is egyék alapon. Nem konditermet kell fenntartani nekik, hogy le tudják vezetni fölös energiáikat, hanem melót adni.

cicmen (törölt) 2011.05.14. 11:39:53

@Bromden főnök: Gondolom egyikőtök se néz magába, hogy normális dolog-e ilyen vérszomjasan kihörögni magatokból a feszültséget.

Sétálj az általam kijelölt helyen fél órát és utána beszélj.

na__most__akkor 2011.05.14. 11:40:50

Egy régi vicc:

- Hova mész, cigány?
- Miféle malac, biztos úr?

És egy régi kérdés (amit nem tudok kihagyni sohasem):

Magyar blogokon, (állítólag) magyar emberek miért nem képesek magyarul írni - ékezetekkel.
A hülye magyarázatokat (céges gép, külföld, ilyenolyanamolyan szar oprendszer) kérjük egyenesen a szelektív hulladékgyűjtőbe dobni.

atila68 (törölt) 2011.05.14. 11:41:16

"sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak"

Innen számomra nem kérdés az elkövetők etnikuma.
(és leszarom rasszista e vagyok)
Az egyik vascsövet meg kellett volna fogatni az eltört kezűvel, és onnan áll a jogos önvédelem.

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 11:41:53

@vackor1: Az a baj, hogy amikor a segítőkész gazdák szétválasztották őket, önmaguk ellen fordultak olyan vascsövekkel, amelyeket természetesen a balesetveszély elkerülése miatt szállítottak el sajátkezüleg valamiért.

StrongSteve 2011.05.14. 11:44:18

@yanchi345: Jogos!!! Csinálni nekik egy olyat, mint amit Joe Arpaio sheriff csinált Arizónában.

Mpett 2011.05.14. 11:46:05

Há' megyek á folyópárton, oszt látom, hogy ott fekszik egy árányhál. Gondútam, visszádobom, ázs meg aszongyá:
Te cigány! Há' tégy éngöm a magadévá és teljesítem 3 kívánságodat!"
Há' mikó a fárkámrá húztám, há' nem átváltozott egy nyócéves kislánnyá! Há' így törtint ez, igen tisztelt bíróság...

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 11:48:14

@cicmen: Utána már nem biztos, hogy fog...

nick066 2011.05.14. 11:50:28

"öt üldözőjük ellen felfegyverkezve elkövetett önbíráskodás miatt indult eljárás, kettejük esetében súlyos testi sértés miatt is"

Tanulság: nem kellett volna rendőrt hívni.

Grigorij 2011.05.14. 11:55:11

Most kellene megszavaztatni a lakosságot, hogy kivel ért egyet?
A tulajdonukat egészséges szemlélettel megvésőkkel - akik szabályosan hívták a rendőröket, de nem hagyták elmenekülni a mocskokat
- vagy a rendőrséggel, kik szerint a magántulajdon megvédése ÖNBÍRÁSKODÁS - viszont ők gyakorlatilag soha a büdös életben nem védik meg a magántulajdont!?

Szerintem 99%-ban a tulajdonososoknak, a maradék 1 % a rohadék liberális érdekvédők!

Terniak 2011.05.14. 11:56:28

@atila68: "29. § (1) Nem büntethető, akinek a cselekménye a saját, illetőleg a mások személye, javai vagy közérdek ellen intézett, illetőleg ezeket közvetlenül fenyegető jogtalan támadás elhárításához szükséges."

Hát pedig ez eléggé színtiszta önbíráskodásnak látszik. Jogos védelem már nem nagyon jöhet szóba, ahogy a bevezető is inkább írja, ez "férfias bosszú" volt.

EGyébként meg abba az irányba megy a bírói gyakorlat a 2009-es törvénymódosítások óta, hogy a jogos védelmet egyre kiterjesztőbben értelmezi. Lásd Barna bácsi megrovását.

De ennyiből, ami itt le van írva, ez bosszú volt.

Rwindx 2011.05.14. 11:57:01

A gazdáknak pont ugyanazt kellett volna mondaniuk a rendőröknek, mint amit a tolvajok mondtak: sérülten találták őket az úton.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.14. 11:58:04

Elvonatkoztatva a bőrszintől, rohadtul megérdemelték a verést a tolvajok.

Ennek az agyament kormánynak egyetlen épeszű intézkedése az, hogy meg akarja erősiteni a magántulajdon védelméhez fűződő jogokat.
Onnantól kezdve majd napi szintűvé válnak az ilyen hirek, aztán lehet majd új magyarázatokat kitalálni.

"Hát jááj, biró úr! Elszivtám á cigit, de a csikket felkáptá a szél, és befújtá áz udvárrá. Beugrottám eltáposni, nehogymá' felgyulladjon áz á szip ház. Erre nekemtámádt á házigázdá"

wladekegy (törölt) 2011.05.14. 12:04:01

@Teremszolga: Megkérdezem:
Hogyan tartottad volna őket fel?
Milyen -a törvény által elfogadható és arányosnak tekinthető- lehetőség van?
Ki az, aki ezt pontosan el tudja dönteni egy ilyen helyzetben?

FYI: Ha én mennék valahova betörni, fel lennék rá készülve, hogy szar sem marad belőlem, ha összetalálkozok a tulajjal.

Pajszer Művek 2011.05.14. 12:14:50

Szép munka. Tisztességes országban a másik kettőt, akinek nem tört el keze-lába, azokat is bucira vernék a rendőrségen, utána bezárnék mind a hármat. A lopás sértettjeit elengednék és a polgármester kitüntetést adna nekik, hogy megvédték a település biztonságát.

intimpista 2011.05.14. 12:17:37

Na, ez azért tetszik, mert a kommentelők 99%-a egy véleményen van.
Végre, öszzefognak a dolgozó magyarok!!!!!!!!
Kedves 1 %!!!!! Költöztessetek be a lakásotokba/házatokba 1-1 cigány családot! Majd megtudjátok!

Terniak 2011.05.14. 12:17:57

@wladekegy: Több verzió is lehetséges, ezért írtam, hogy abból, ami le van írva, inkább az önbíráskodás következik.

Ami itt le van írva, abból az következik, hogy van egy elakadt autó, ami nem tudott volna továbbmenni. Ergo nagyon menekülni nem tudtak volna. A tolvajok voltak hárman, ezek öten. Nyilván körbe tudták venni a tolvajok elakadt autóját ennyien. Ha kiszálltak, és menekülni akartak, akkor is, akár erőszakkal is visszatarthatták őket. Itt nagyon fontos lesz, hogy mit nyilatkoznak, esetleg a tolvajok rájuk támadtak-e, csak úgy tudták biztosítani a visszatartást, ha eltörik kezüket-lábukat. Más a helyzet, ha nem akartak elmenekülni, hanem az üldözők egyszeráűen csak az őket ért sérelmet megtorolták. Ezt kell majd tisztázni.

FYI: nagyon helyesen tették, hogy visszatartották a tolvajokat. Erre a jog - ellenkező híreszteléssekkel szemben - ma is és régen is lehetőséget adott. A szükséges és arányos mértéket az fogja eldönteni, hogy csak így lehetett-e visszatartani a tolvajokat.

Mivel 8-an is voltak ott, és elég egyértelmá sérülséek vannak, azt hiszem nem lesz nehéz dolga a bírónak...

sanya64 2011.05.14. 12:19:01

Szó sincs önbírásakodásról, csakis így tudták megakadályozni, hogy az elkövetők meggyilkolják a túszul ejtett malacokat...

protoplanetáris korong 2011.05.14. 12:20:00

Én maximálisan egyetértek a disznótolvajok verésével.
Sajnos eljutottunk ma Magyarországon odáig, hogy a magánszemélyek és vagyontárgyaik védelmét nem lehet a rendőrségre bízni. Ha belekényszerítik az átlag embert ebbe a szituációba, ne csodálkozzanak, ha végül önbíráskodás lesz. Megkérdezném a tisztelt önbíráskodást ellenzőket, hogy ők mit tettek volna ebben az esetben? Leültek volna a padra a 3 tolvajjal beszélgetni, amíg kiér a yard? Esetleg egy forró teát is adhattak volna nekik, biztos fáztak éjszaka? Azok az emberszerű lények csak és kizárólag az erőszakból értenek. Ha kedves vagy velük, mindened szétlopják.

poroló 2011.05.14. 12:20:07

Önbíráskodás? Az történt, hogy mikor lopták a disznót, megsérültek és az arra járó gazdák a náluk lévő botokkal vascsövekkel, csak segíteni álltak meg, hogy a földön fekvő tolvaj rá tudjon támaszkodni. Humánus!

StrongSteve 2011.05.14. 12:25:34

Abszurd, hogy ebben az országban csak úgy van jogod megvédeni a tulajdonodat, életedet, hogy annak a szegény, szerencsétlen támadónak nehogy baja essen! Vagy pedig még neked félned attól, hogy meghurcolnak. Ha ilyen szituációba keveredik valaki, akkor nem egy hátrány, ha okosan felkészül. Pl a támadó menekülés közben megcsúszott, és átesett a korláton a tizedik emeletről. Vagy legalább nyomjon a levert támadó kezébe egy kést, hogy rajta legyenek az ujjlenyomatai, mert akkor lehet azt mondani, hogy azzal támadott meg, és én úgy megijedtem, hogy véletlenül agyonvertem. Az ijedtség, illetve az érthető felindulás kizárja, vagy bármilyen mértékben csökkentheti a jogos védelmi helyzet mértékének túllépése miatti büntetést.

Terniak 2011.05.14. 12:29:33

@StrongSteve: Pl a támadó menekülés közben megcsúszott, és átesett a korláton a tizedik emeletről. Vagy legalább nyomjon a levert támadó kezébe egy kést, hogy rajta legyenek az ujjlenyomatai, mert akkor lehet azt mondani, hogy azzal támadott meg, és én úgy megijedtem, hogy véletlenül agyonvertem.

Mind a két esetben ma is felmentenének.

StrongSteve 2011.05.14. 12:31:24

@Teremszolga: Tisztában vagyok vele, ezért is mondom, hogy ha valaki véletlenül ilyen szituba keveredne, valami ilyet találjon ki.

roki 2011.05.14. 12:36:59

Helyes.
Disznótolvaj verve jó.

Igazán itt az ideje, hogy az általános bűntetlenségtől elpofátlanodott tolvajok végre tartsanak némi retorziótól.

bgp 2011.05.14. 12:39:07

@benkoo: nem a verés volt eltúlzott, hanem a rendőrhívás volt felesleges.
Azt az időt ásó szerzésére kellett volna használni, hogy legyen mivel elásni a hullákat.
Én liberális vagyok, de nem bűnözőpárti.

Exxit 2011.05.14. 12:44:17

@bgp: Maximálisan egyet értek! A sok marhaság helyett, amit az alkotmányba bele írtak, be mellett volna tenni hogy a magántulajdon szent és sérthetetlen! Aki hívatlanul más tulajdonába megy, kárt tesz, eltulajdonít (BÁRMIT), az számoljon azzal, hogy a tulajdonos BÁRMILYEN eszközzel felléphet ellene!

jtrencsenyi 2011.05.14. 12:45:52

@Red Velvet: az legalább annyira felháborító, mint amikor az ellenkezője történik. Ez lett a marha nagy liberalizmus eredménye.

Mikrobi 2011.05.14. 12:47:22

Én alig látok itt olyan kommentet, ami a cigányokat hibáztatná. Vagy azokat a polkorrektség nevében kimoderáltátok?
Én annyit mondok hozzászólásként, hogy akár cigányok voltak az elkövetők, akár nem, örülhetnek, hogy nem Szent László idejében éltek, mert akkor nem csak eltörték volna a kezüket, hanem le is vágták volna.

StrongSteve 2011.05.14. 12:47:40

@Exxit: De ha beleírták volna ezt a tákolmányukba, akkor a "kormánynak" nevezett rablóbanda hogyan nyúlná le a tulajdonodat, megtakaritásodat, stb...?

jtrencsenyi 2011.05.14. 12:52:01

@StrongSteve: a héten cirka 75 órát dolgoztam, ami rendszeresen előfordul. Mehetek én is nyugdíjba 40 évesen? Félre ne értsd, nem sajnálom tőletek, mert az életeket kockáztatjátok, de arra ne hivatkozz, hogy mert te többet dolgozol... Vagyunk ezzel így egy páran.

capa05 2011.05.14. 12:56:38

@na__most__akkor: Lustaságból! Egyrészt ha telefonon netezik akkor tovább kell nyomkodni az adott karaktert.Másrészt ha a telefonomba írok akkor (Nokia 5230) fektetett helyzetben mutatja a normál billentyűzetet de ott nincs ékezetes betű. Ha igényesebb akarok lenni akkor fogatom a telefont.
Ennél borzasztóbb hogy sok szót lerövidítenek és a két egymás mellett lévő azonos mássalhangzó helyett csak egyet írnak.
Bocs az offért. Az elkövetők a helyszinről való eltávozásának megakadályozásával egyetértek.

J.Wolfram 2011.05.14. 12:58:36

a szemét burzsujnak, három hiányzott épp? akkor valszeg több is van ott. mi ez, kulák? az összeset el kell venni tőle, a javait széthordani, házát fölgyújtani! mit képzelnek egyesek?
és így kell tenni mindenkivel, akinek van valamije!!!

senki ne merjen különb lenni a másiknál! az, hogy szorgalmasnak, dolgosnak született, így nevelkedett jogtalan előnyszerzés, ezáltal könnyedén meggazdagodhat újra, ezért kell börtönbe vetni az ilyet! mert így már az esélyegyenlőség is sérül, ami plusz súlyosbító körülmény!

Jogi PR · http://petrocelli.blog.hu 2011.05.14. 12:59:11

@Mikrobi: Csak arra céloztam, hogy az eredeti bejegyzésben és az idézett cikkben nincs szó cigányokról, de a kommentek között ez nagy hangsúllyal kerül elő. Még nem tudtuk, hogy éppen ezt a cikkünket teszi ki az Index, amikor már megírtuk a másikat az ártatlanul bebörtönzött cigányokról. Szerintem, akinek fontos körülmény, hogy a disznótolvajok - talán - cigányok voltak, annak érdemes elolvasni a dolgok másik oldalát elemző írást is.

Moderálni egyébként csak ritkán szoktunk, többnyire olyan esetekben, amikor tevőleges uszítás hangzik el vagy a kommentelők egymást durván anyázzák, esetleg szimpla trollkodásról vagy spam-elésről van szó. Ebben a topicban pl. egyszer sem kellett.

jtrencsenyi 2011.05.14. 13:04:19

@Teremszolga: lassan ideje lenne a bíróságoknak is elgondolkodni azon, hogy a jogalkalmazás az szép dolog, csakhogy a jogot arra hozták létre, hogy védje a társadalmat az ilyen "segítőkész tolvajoktól" is. A bírói szakma is vastagon benne van abban a helyzetben, ami kialakult ebben az országban. Elvileg ugye EU-s ország vagyunk, tehát a jogrendünk hasonló, mint Németországnak vagy Franciaországnak. Érdekes módon ott mégis meg tudják oldani, hogy kevésbé legyen kedve az embereknek lopni, betörni. Lehet, hogy azért mert kevésbé liberálisak a bűnözőkkel?

na__most__akkor 2011.05.14. 13:11:36

@capa05:
"Lustaságból!"
Hát igen...
.
" sok szót lerövidítenek és a két egymás mellett lévő azonos mássalhangzó helyett csak egyet írnak"
Ezt az általános iskola alsó tagozatán kijavítja a tanítónéni, mert ez helyesírási hiba.
.
Később senki sem javítja. Az áLamfő se.
A csicskák meg
- maguk se tudják, ezért lettek oda kiválasztva
- ha tudnák se merik, mert aki a záLamigazgatásban nem ért egyet a főnökkel, repül - indokolás nélkül - ahogy a törvény előírja

preston 2011.05.14. 13:17:33

én is megverném , aki a házamból elvisz valamit. egyszer elfogtunk egy betörőt, aki a lakás rácsát próbálta levágni. gyorsabban engedték ki őket a rendőrségről, mint mi kijöttünk.
viszont nem egyértelmű, hogy az elkövetők cigányok voltak. hányan ülnek börtönben ma és hány nem cigány tolvaj, betörő, hamisitó, erőszaktervő stb van köztük?

StrongSteve 2011.05.14. 13:22:55

@jtrencsenyi: Kb 800 szakmában van korkedvezményes nyugdíjra lehetőség. Nézz utána, lehet, hogy a Tiédben is!:)
Különben józan ésszel gondolkodva, Te biztonságban érzed majd a családodat, ha tudod, hogy én 60 évesen, járókerettel megyek menteni őket? Na jó, én biztos nem, mert ha behozzák ezt a hülyeséget le is szerelek...

val 2011.05.14. 13:23:19

@nazer: "most hol volt a 400 rendőr ?"

Az valójában "ezenyóccá'". Vagy nem erre gondolsz? :)

mement 2011.05.14. 13:27:06

Ha megolik oket, es elassaka foldut mellet, soha az eletbe ki nem derul, hogy mi tortent, de ok meg is rendort hivtak, es probaltak jogkovetoen eljarni, ennek jutalma, hogy rajukverik az onbiraskodast, es a csoportos agressziot.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.14. 13:27:44

@Jogi PR:
Nem is az elkövetők származása az érdekes.

Hanem majd a birósági itélet a gazdákkal szemben. Ha felmentik őket/enyhe büntetést kapnak, akkor HÁLA ÉGNEK a jogos tulajdonvédelem kicsit erőre kaphat, ahogy láttuk az áramos-uborkás esetnél is.

Innentől kezdve tőlem lehetnek albinók is a tolvajok, lehessen már őket hupikékre verni, ha bemászik a keritésen...
És ebből fog tanulni a sok tolvaj, nem pedig a jogi büntetésből.

mement 2011.05.14. 13:31:11

@Kőmíves Kelemen: Eleve ennek az egesznek nem kene eljutnia birosagig, amint bebizonyosdik hogy az uldozottek tenyleg loptak, toluk loptak, egy nagy bocsanat keres kozepette, a lopast elkovetok terhere kirott karterites mellet isten hirevel haza kene kuldeni oket.

négykarika 2011.05.14. 13:35:59

Bőrszíntől függetlenül indokolt a verés, ha az állam nem tud, vagy nem akar rendet tartani.

Figyelemre méltó, hogy vigyáztak arra: csak a kezük-lábuk törjön, de ne haljon meg senki. Így kell ezt.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.14. 13:39:40

@négykarika:
Én azért a lábuk közé is belengettem volna a colos csövet, hogy egy kis ideig szaporodni se legyen kedve :]

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.14. 13:43:31

Szegény éhező,munkanélküli embereket nem szabad bántani.Nekik jogaik vannak!Ez felháborító fasiszta náci szörnyűség,mindenkiben a holokausztot idézi.Azonnal fel kell számolni a népirtó fasiszta csürhét,akik merészelik megvédeni a tulajdonukat a szegény éhező kisebbséggel szemben!
Üdvözletét küldi az Amnesty International és Cohn Bendit.

magyar ember teli szájjal 2011.05.14. 13:44:49

Remélem az állam most is hatékonyan kiáll a disznótolvajok jogaiért.

kvadrillio 2011.05.14. 13:49:36

loptak, elkapták őket, megverték őket,lábukat karjukat törték, megérdemelték.
De ! Nem kell itt habzó szájjal szidni őket, volt idő amikor ők is tudtak dolgozni például a szocializmusnak nevezett időkben.
Amúgy minden tolvaj ugyanezt érdemelné, Bakács is meg a közpénzt lenyúlók is !!! Mind egykutya !

Aki viszont még életében nem éhezett, az jobb, ha hallgat.

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.14. 14:00:03

És ez csak egyre rosszabb lesz.Ott van a rengeteg puja,egyre több és több.A csökkenő segély,szemben a növekvő igényekkel.Gondolkozik ezen valaki a Jobbikon kívül ebben az országban?Kedves liberális szőnyeg alá söprő urak,nem látják,hogy vidáman menetelünk egy háború felé?Vagy éppen ez a cél?

Big-B 2011.05.14. 14:04:14

Az öt debreceni is vallja: "a három malactolvajt sérülten találtuk az úton"

szita szita péntek 2011.05.14. 14:04:46

Nem vagyok jogvégzett, de nekem valami olyasmi rémlik, hogy mindenkinek joga van akár kényszer alkalmazásával is feltartóztatni a bűnelkövetőt a hatóság kiérkeztéig... Sőt, mintha olyasmi is rémlene, hogy ha erőszakkal ráncibálják el őket a rendőrőrsre az sem emberrablás...

Ha valaki tudja a tutit, akkor erősítsen, vagy cáfoljon már meg!

Mikrobi 2011.05.14. 14:11:08

@Jogi PR: ha nem is volt cigányozás, minek írtad bele a cikkbe, hogy nem kell arra gondolni? Sajnos a legtöbbeknek (és nemcsak a szélsőjobbnak) egy termény- vagy haszonállatlopásról egyből az jut az eszébe, hogy csak cigányok lehettek. Nekem kivételesen nem jutott eszembe, de ettől a mondattól mégis. Mellesleg az általános felháborodás talán a cigányságot is arra inti, hogy meg kéne fegyelmezniük az élősködő társaikat, mert lám, már most is az egész cigányságot élősködőnek és tolvajnak bélyegzi a társadalom túlnyomó része, az SZDSZ meg nagyrészt pont a nagy cigányvédelem miatt tűnt el a süllyesztőben.

mement 2011.05.14. 14:13:23

@Mikrobi: Te megfekezed az eloskodo magyarokat? Nem?
Miert nem?

Vagy miert gondolod hogy a ciganysag egysegesebb mint a magyar tomb? Tehat az hogy regulazzak meg magukat, irrelevans, eletszerutlen feltetelezes.

Az allamnak kene hatekonyan fellepnie.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.14. 14:16:06

@kvadrillio: azert ezt a kez-labtorest nem kell komolyan venni, par ora mulva mindet kiengedtek a korhazbol...
csak a szokasos siram, ja'jj kizim labam elturtek...
biztos kaptak, nem vitatom, de, hogy meg ratettek egy lapattal az tuti
ha valakit vasruddal rendesen megraknak az 2 ora mulva nem megy haza a korhazbol

venszivar 2011.05.14. 14:21:48

@szita szita péntek: Aztán,hogy rángatod el a r.őrsig?Élve v.döglötten?Ha élve,akkor ellenállás nélkül megy veled?Ha meg már döglött,akkor már nem mászik sehova......Tehát a lopás után,garantálható a tettlegesség,ami fene tudja,de három esélyes.
A tutit én sem tudom,de vigyázok is a malacokra.

Alibenqka 2011.05.14. 14:22:02

Agyon kellett volna őket verni...

Zorgo 2011.05.14. 14:23:23

Az önbíráskodásról csak annyit,hogy nincsen másmilyen az országban, már csak ez.Egy jó kis verésre sokkal jobban fognak emlékezni, mint ha a Jegyző kiküld nekik egy ejnye bejnyét, a többi 100 mellé.

Még jó,hogy nem azt mondták,hogy fáradt volt a disznó, és lestoppolta őket az út mentén. :)

Mikrobi 2011.05.14. 14:26:19

@mement: te most úgy csinálsz, mintha egyforma lenne az élősködők és bűnözők aránya a két népcsoportban. Fizetnek ezért, vagy érintett vagy?

Azzal tisztában vagyok, hogy a cigányság önmagát képtelen megregulázni, de ne háborogjál már azon, hogy a társadalom megpróbálja! Talán nem véletlen, hogy K-Mo.-on a Jobbikra számtalan korábban MSZP-szavazó is szavazott! Nem véletlen, hogy ahová mentek a gárdisták felvonulni, meg polgárőrködni, ott az önkormányzat és a lakosság is örömmel fogadta őket. És még akit zavarnak a primitív szónoklataik, azok is titkon drukkolnak a gárdistáknak!

venszivar 2011.05.14. 14:28:10

@kvadrillio: 13:49:36 +1,csatlakozom,mert jókat írtál!

Sanyi 2011.05.14. 14:29:19

Az a rohadt igazsagtalan dolog, hogy ha meg mered vedeni a sajat tulajdonod akkor jobban megbuntetnek mint a tolvajt! Visszaallitani a kezlevagast! IV. Bela koraban bevalt.

Wackwaryou 2011.05.14. 14:30:09

Vajon mi a véres cerkát kerestek éjszaka, hárman egy platós kocsival arrafelé?

Még jó, hogy nem szkinhedezik le a disznókat, mert kopasz 100 kilós állatok.

Okapika- 2011.05.14. 14:31:14

"Meghallgatásukkor azt mondták: sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak. Ekkor támadtak rájuk."

hahaha, van még aki ezt elhiszi ? az óvodások se...

tipikus norvégbűnözés mintapéldánya ez az eset, a tipikus hihetetlen hazugsághalmazzal.

Sérült disznó: valószínűsíthetően kitörte a lábát az úton való átkelés közben, miközben magától kiugrott a disznóól 1.5 méteres falán.

no comment

végre, jó magyar "parasztokkal" találkoztak szembe, én is így jártam volna el

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.14. 14:36:11

Jah önbíráskodás! Féltik a közalkalmazotti maffia az orgazda bizniszt a paraszt meg dögöljön éhen!

540 ezer vagyon elleni bűncselekmény évente, ebből 1% alatt van a megtérült kár...

A lopott árut meg szervezetten elutaztatják, szétosztják...

Példát kell statuálni a munkásemberen, nehogy megmerje védeni a vagyonát...

De az senkinek sem tűnik fel, hogy az államnak kötelessége lenne biztosítania a magántulajdont! Ha nem tudják megkeríteni, akkor a közalkalmazottak fizetéséből az adóból 100%-ban a lopáskárt meg kellene téríteni! Az meg olyan 1.6 billió forint! Ha feloszlatnák a rendfenntartást és az igazságszolgáltatást, lenne miből!

Zorgo 2011.05.14. 14:38:26

Igen, sérült volt a disznó, nem látott az egyik szemére rendesen, és ők csak át akarták kísérni az út túloldalára. :)

Kíváncsi lennék,hogy egy ilyen sztorit hogyan raknak össze.Nem nélkülöz némi népi humort, iróniát, és konspirációt sem, én imádom. :)
Szegény rendőrök, amikor ilyen vallomásokat kell legépelniük,hogy bírják ki nevetés nélkül?

szgy 2011.05.14. 14:42:40

ahogy a régi mondásban van: segíts a rendőrnek, verd össze magad előre :-)

kicsit agyrém a helyzet, ha egy egyszerűbb analógiára gondolok. megyek az utcán, elveszik tőlem a táskámat. a tolvaj után futok, mikor visszaveszem tőle elesik és összetöri magát - nehogy már még én legyek megbüntetve! és még ha utána mérgemben belerúgok azt is lehessen a felindultság számlájára írni.

szgy 2011.05.14. 14:49:16

@benkoo: persze hogy nem lehet hallani, egyből botrány lenne hogy fajgyűlölő a rendőrség és nincs is cigánybűnözés.

biztos vagyok benne hogy előbb-utóbb ki fog derülni az is hogy cigányok voltak. tőlünk zsákban vitték el a tyúkokat.

lutria 2011.05.14. 14:50:26

Én szinte biztos vagyok benne hogy állatorvoshoz akarták vinni a talált sérült disznókat.:)

manes 2011.05.14. 14:51:09

@wladekegy: "A magántulajdon szentségét az alkotmány -és a jogos tulajdonosa- védi." Melyik országban?

jtrencsenyi 2011.05.14. 14:53:37

@StrongSteve: azért a 35 éves rendőr, meg a 60 éves rendőr közt van még egy-két év átmenet. Vagy te már munkaképtelennek érzed magad?
Mondom én nem sajnálom tőletek, csak a másik oldalról is végig kell gondolni a dolgokat, mert ott is vannak érvek és ellenérvek is.

Zorgo 2011.05.14. 14:55:53

Hozzánk egyszer betörtek, és a helyszínelő akart lebeszélni a feljelentésről,mondván úgysem lesz meg a tettes (és pls ne rontsam már a statisztikájukat).

Azóta van egy legálisan vásárolható gumilövedékes puskám,csőre töltve az ágy mellett.Igaza van a rendőrnek, hagyjuk a jegyzőkönyvet a fenébe. :)

Na így lesz a törvényből önbíráskodás!

megint 2011.05.14. 14:59:49

Igen, "vigyáztak" rájuk, ez annyira állja meg a helyét, mint az, hogy találták a disznókat. Ha az emberek azt látják, hogy nincs értelme hívni a rendőrséget, akkor ez lesz, meg mint az öreg csinálta aki áramot vezetett a kerítésébe.

StrongSteve 2011.05.14. 15:00:00

@jtrencsenyi: 35 évesen nem jellemző, hogy elmennek kollégák se a rendőrségnél, se nálunk. Előfordult, de nem jellemző. Inkább azzal lehetett ilyen, akinek megszünt a beosztása, és nem tudtak neki beosztást ajánlani. Pl rendőrség-határőrség összevonása. Inkább úgy 50 körül van lelépés, amikor már kicsit necces az a munka, amit mi folytatunk.

Harley 2011.05.14. 15:03:20

Az egyik kömmentelő felvetette hogy a vascső mint olyan azért egy kicsit túlkapás volt .Egyetértek vele ! Ezért ajánlanám a már általam használt ( bizonyítottan ) " Zöld " megoldást , az akácfa csákánynyelet , teljesen Öko , ujrahasznosítható , hatásában teljesen azonos , alternatív eszköz . Ha kérdezik miért van a kocsiban , most megyek nyeleztetni !
Félre a tréfával ( bár nem vicces amit írtam ), fel kell vetni a felelősséget , szerintem elsősorban felelős a jogalkotó , mert itt súlyos hiányosságok vannak , nincs elrettentő hatása a törvényeknek , illetve a magát és vagyonát védőt súlyos joghátrányba hozza , elbizonytalanitja a jogalkalmazót ( rendőrség ) aki látva hogyha fellép csak magának okoz problémát ( most nem akarnék politizálni please ! ) , a rendőr akinek intézkednie kellene ,sem hatalma , sem eszköze , sem háttér biztositása nincs . Megemliteném még a destabilizációs tényezőt , hogy időről időre feltünik valahonnan egy ügyvéd/nő ( Zámoly ) vagy egy " jószándéku " civil ( civil ? )Gyöngyöspata , aki valahogy nem felejti el megemliteni , hogy itt nácizmus van , a magyarok egytől egyig fajgyűlülők , s valahogy a nemzetközi sajtó orgánumok abban a pillanatban felkapják a témát. Nos nem tudom hogy mi a külömbség a Wisconsini vagy a debreceni farmer között , mert van .Ha Wisconsinban élő farmer arra riad hogy a tolvajok lopják a disznót a akkor puskát ragad ,lelövi az elkövetőt ,és a társadalom büszke rá .

Bloberf 2011.05.14. 15:03:25

@StrongSteve: Szóval azt akarod mondani, hogy Arnold Schwarzenegger 64 éves nem tudna kimenteni téged? Manapság a 60-asok nem olyan öregek és pláne úgy nem, hogy fizikailag formában kell tartsák magukat. Ha te 60 évesen járókerettel fogsz menni akkor beteg vagy. Ilyen egyszerü ez!

StrongSteve 2011.05.14. 15:04:39

@megint: A rendőrség eléggé meg van kötve, le van szabályozva. Egy tapasztalt zsivány a jogait (mert azt nagyon tudják) kihasználva lazán kijátsza őket. Ráadásul csak egy csomó idő, és pénz elmegy a vizsgálatra, tárgyalásokra, és a végén még majd' meg is lesznek dicsérve szegény ártatlan, hátrányos helyzetű "állatvédők".

jtrencsenyi 2011.05.14. 15:04:43

@StrongSteve: konkrétan ismerősöm 33 éves rendőr és már nagyon készül a nyugdíjra, pedig nem talpas, hanem képzett szakember. Biztos igazad van, hogy nem ez a jellemző és 50 évesen mennek el a kollégák. De akkor nincs is azzal sem baj, ha mondjuk a rendvédelmiseknek 50 évben húzzák meg az alsó korhatárt, ugye? ;)
Na, mindegy! Hagyjuk, mert offtopik.

Zorgo 2011.05.14. 15:05:28

Hümm, azért elgondolkodtató,hogy Derrick felügyelő nem lehetett volna, csak nyugdíjas magyar rendőr.

Nem azt mondom,hogy 60 évesen az utcán posztoljanak, de a 40 éves korban nyugdíj ez egyszerűen baromság.
Főleg a katonáknál, ahol aztán a laktanya csiszolgatáson kívül nem sok hadászati cselekmény történt az utóbbi 50 évben.

mement 2011.05.14. 15:06:54

@Mikrobi: Amit csinalsz, azt hivjak relativizalasnak, es kettos mercenek, es ha nem csal emlekezetem, ezekert a dolgokert orjongenek leginkabb a szeljobbon.

Reszemrol amugy szoba sem kerult a gardistas paradezas, en azt kerdeztem hogy miert gondolod hogy a ciganysag egysegesebb es kepes onmaga megregulazasara?

Peldaul ha azt mondod hogy amikor honapokig nincs munkad, mindenedet feleletd es komoly haveri kolcsonbe verted mar magad, akkor kapsz egy allas lehetoseget egy igazi feherfurgonos magyar kisvalalkozonal, aki nem jelent le, feketen dolgoztat es minden letezo munkaugyi szabalyt megszeg, de te rogton feljelented, mint a magyar tomb onregulazo reflexe, akkor megfogalmazott vadjaim targytalanok, minden egyeb esetben fentartom hogy eletszerutlen elvarni.

Okapika- 2011.05.14. 15:06:56

Gyerekek, nem tudom elhinni, hogy mekkora rásszísták vágytok !

Eccerűen a mi jó raj állatvédőjink a sérűt málácokat gyorsan, de izibe el akarták víní az álatkórhába, de a róhát párásztok megakadájoztá eztet, hogy a rák ené ki a bélükét !!!!!
Dupla börtöntet nekik álatkízás, mert ti miníg az ádot jó mentosoket támatjáok ne engedite a mentost dogozni meg asztán rászístául meg isz támatjátok szegín románkat, a párászt mindénit !

StrongSteve 2011.05.14. 15:10:07

@Bloberf: Ez mind stimmelne akkor, ha olyan körülmények lennének, mint pl akár a szlovákoknál, osztrákoknál. 24 órás szolgálat után 2 nap pihenő, hogy regenerálódjon, edzen, képezze magát az ember. Csak ott a fizetés is az itthoninak többszöröse. Itt egy nap szolgálat után 2 nap másodállás jön, mert el kell tartani a családot. 50 év körül már jellemzőek a 170-180- as vérnyomások, cukorbetegség, izületi, és gerincproblémák. Nem véletlen, hogy a statisztika szerint mi 56, míg a rendőrök 63 évet élnek.

Zorgo 2011.05.14. 15:16:52

@StrongSteve:

Gondolom azért azt csinálod amit csinálsz, mert ezt választottad.Áruld már el nekem,hogy kit fizetnek meg ebben az országban rendesen?Vagy ki az akinek foglalkoznak az egészségével?

Mindenki szopó ágon van, és hidd el baromira irritáló,hogy 40 éves, életerős férfiak, havi 180 nettért nyugdíjaskodnak, amíg más aktív melóval nem keresi a felét sem.Erről ennyit, mielőtt szobrot emelnénk a szegény rendvédelmiseknek!

Okapika- 2011.05.14. 15:20:54

@mement: így ván tezsvírem !
ezek a fehérfurgonosok mind loták a kocsit és a kurvákat viszik olászbá na meg a drogpiac is az ő kezükbe vá, há má mije vilá ez
a mágárok nem dógóznák csak mink, a tetves phárásztok meg a kurvát futtatják hollándbáá oszt az állam segíjkéjén élnek mind é nem adózik a letöb mi még a tistes munká után is rendésén adólunk ápehnek, mijen világ mán e

mement 2011.05.14. 15:21:40

@oscar dirlewanger: O nem a politikusbunozo kategoria :)?

mement 2011.05.14. 15:23:26

@Okapika-: Te is relativizalsz:) hasonlitgatod egyik bunet a masikhoz. Pedig az adocsalos feherdurgonos valalkozo, a te zsebedbol huzza ki a penzt amikro nem fizet a kozosbe, es nem fizet utanad TB-t.

Es emellet termeszetes ha ellopod a masik malacat, az is bunnek szamit.

mement 2011.05.14. 15:25:17

@Okapika-: Sot szeljobb legfelkapottab portalja a Kurucinfo, a baszott nagy amerika ellenesegevel, olyan hirdetest tesz koze a hasabjain immar masfel eve, ami szoszerint arra buzdit hogy USA ban alapits ceget, hogy ne a magyar allamnak adozz semmikep. Az en szememben ez is bun. Ugy hivjak lopas.

Bloberf 2011.05.14. 15:26:38

@StrongSteve: abban van valami, hogy a rendörök, tüzoltók néha az életüket kockáztatják de azt, hogy olyan hajde nagyon sokat dolgoznának fizikailag azt már nem lehet elhinni. Aztán, hogy másodállásban is dolgoznak az pont azért van mert van mentális fáradtság de nincs fizikai. Tök unalom otthon, valamit csinálni kell hát legyen egy másodállás. Akkor viszont már nem jut idö a szükséges pihenésre. Ami nem jó.

Okapika- 2011.05.14. 15:27:43

amúgy a rendőr igenis menjen korábban nyugdíjba, egyszerűen nem tudtom elképzelni, hogy egy 40+-os rendőr egy 16-18 éves fekát meg tudjon futtatni sikerrel, de mondjuk pénz már egy közalkalmazottnál sincs
igazából szimpatikusabb lett volna pl. őszödi beszéd után a nép oldalára állni, akkor még hitelesebb lett volna a dolog, mert akkor a nép már tudta, hogy ennek a brigádnak mennie kell, erre sok szemkilövő "elvtárs" a mai napig büntetlen, nemcsak politikusok, egyszerű rendőrök is(név szerint ismerek 2-t), szóval ha én rendőr lennék:
1.: nem lőnék a saját népemre
2.: ha valaki ilyen állat, hogy megteszi, mert nincs hazája, se becsülete, akkor megteszi, hogy nem fejmagasságban lő

ettől független becsülendő, hogy végre kitörni készül az ellenállás, de a szakszisok mind-mind kő Maszoposok és előrehozott választásokra megy a dolog, amit hergelnek, hozzá kell tegyem jogos alapokon

Szerintetek miért veszett pont most össze Fleti és Szarházy ? Ha a Maszop jó eredményt akar elérni, ki kell raknia, szakítania kell Májkül Fletlivel !

Ez a nagy politikai helyzet .

Zorgo 2011.05.14. 15:32:49

@Okapika-:

ennyi faszságot egy kommentben mint a Tiéd nagyon régen olvastam,gratulálok!!!

oscar dirlewanger 2011.05.14. 15:33:46

itt le se lehet írni hogy zsidó, mert máris cenzurázzák a magyart!!!!magyarország a magyaroké!!huzzatok vissza galiciába!!!!

Zorgo 2011.05.14. 15:38:20

@oscar dirlewanger:

Foglaljuk össze:A cigányok disznót loptak, a magyarok elkapták őket, és megverték.

Szerinted ez is izraeli összeesküvés?? :) :)

Az a szép a butaságban,hogy mindenhol talál egy támpontot az ostobasághoz!

Okapika- 2011.05.14. 15:38:47

@mement:
kucu.infót utálom, ki is vagyok tiltva, nem kommentelhetek ott.
Kuruc.info nem jól tematizál, amúgy fajgyűlölő, ami szerintem hamis tétel, engem is felbosszantott, hogy az amerikai adózást propagálta, mert azért mégiscsak idehaza kéne, akármilyen is a mindenkori kormány stb.

Gusztustalan szerintem is, hogy minimálbérre vannak bejelentve és lepapírozva jól menő vállalkozók, de azért a bűnük jóval kisebb általában, mint egy olyan rablóé, aki mondjuk betör egy időshöz és teszi amit tenni szoktak ezek a bűnözők.
Szóval az eltulajdonítás és testi sértés(esetleg súlyos), az nálam nagyon nem egyenlő a "randarílozással".
Szerintem sokkal magasabb szinteken sokkal nagybb pénzek tűnnek el + eleve szar az elosztás Mo.-n.

Vannak jó cigányok is, mellesleg lehet több, mint a rossz, de mivel összetartanak és náluk még az egymás közti magas szocializáció miatt van kommunikáció, ezért általában az esetek többségében tudják a tettesek kilétét, csak mondjuk nem mondják el önként és dalolva.
Én is a békés integrálás híve vagyok, még ha nagyon-nagyon nehéz is, mert nem szeretem az erőszakot.

Valahogy össze kell hozni a két kultúrát,népet és értékeket egy közös platformra, hogy ne vallják magukat nem magyarnak a szívük mélyén stb.

Okapika- 2011.05.14. 15:40:35

@MTFUN:
bocs, ha megsértettelek pártpreferenciádban, de nyugodtan írd le, hogy mit tartasz hülyeségnek mindebből

mement 2011.05.14. 15:41:29

@Bloberf: vagy azert kell masodallas mer havi 80k HUF bol egy ruhes alberlet sem jon ki a havi kajaval.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.05.14. 15:46:39

@na__most__akkor: Azert mert igy szokta meg az ember a kulfoldi billen meg nem fogom keresgetni a magyar ekezetes betuket, foleg nem a egy masik konzolban meg epp kodolok. Olvashat? Igen. Megerted ? MEg. Akkor?

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.14. 15:53:29

A másik dolog, hogy élőállat ellopásához, ha annak az életét kioltsák fegyver kell!

Az állatokat megkínozták, a levágásuknál nem tartották be az előírt élelmiszer ipari szabályozást, tettüket előre kitervelten bűnközösségben fegyverrel hajtották végre!

Úgyhogy nagyon lightos a rendfenntartók részéről a vád...

Szerintem azokat is be lehetne perelni bűnpártolásért....

Zorgo 2011.05.14. 16:06:41

@Okapika-:

Nincsen pártpreferenciám.Az egész eddigi politikai elitre csak megvetéssel tudok gondolni, mivel nulla kompromisszum, nulla előrelátás jellemzi őket.
A pártpénzek mennek ide, oda, minden közbeszerzésből.
Az országot elhagyják azok a fiatalok, akikre építkezni lehetne, mert látják,hogy itt tisztességesen nem lehet egyről a kettőre jutni.
Komoly cégeknél is "száznettó" a fizu, és az emberek bérrabszolgák a saját országukban.Na ez az amitől minden jó érzésű embernek megkeseredik a falat a szájában!

De, és itt jön a de, nem a szélsőségekben, a gyűlölködésben kell megtalálni a szelepet, ahol kiengedjük a gőzt!
A cigány gyerek is csak egy gyerek, akinek a nevelését a tanításnál kellene elkezdeni, nem pedig a börtön tagozaton.

Mikrobi 2011.05.14. 16:12:40

@mement: amit meg te csinálsz, azt csúsztatásnak hívják.

A kérdésedre válaszolva: szerencsére nem vagyok abban a helyzetben, hogy fel kelljen jelentenem a munkaügyi szabályokat megszegő vállalkozót. De volt pont ilyen helyzetben lévő ismerősöm, csak ő biztonsági őrként nyomta, az ő munkáltatóját viszont felnyomtam. A munkaügyi és a munkavédelmi felügyelőség ment is razziázni, a cég kapott komoly bíráságot, engem meg tájékoztattak. Szóval "nálunk" megy ez az önregulázás.

Egyébként ha egymás megregulázásáról van szó, mindegynek is kéne lennie, hogy milyen színű a bőre a másiknak. Mégis, ha barnabőrűeket rendszabályozok, kivívom a megvetésedet, a rendőrség pedig (mostmár) bűncselekmény miatt eljárást indít ellenem.

Juliette28 2011.05.14. 16:19:13

A cigányok a lovári nyelv mellett egy nyelven értenek: az erőszakén. Pont.

Az elkövetők elverése valóban nem jogállami megoldás volt, de amíg nem élünk valós védelmet biztosító jogállamban, addig ez van.

Flava Mo 2011.05.14. 16:20:33

Rendőrök korai nyugdíjazását ellenzem. Míg a tűzoltóknak viszont teljesen megértem. Arról nem is beszélve, hogy azontúl, hogy bemennek egy égő házba és megmentik az értékeidet ha tudják, még ott van az is mikor a darabokra szakadt hullát kell kiszedni egy autóból vagy a metró alól... ugye ugye.. itt még pszichológiai megterhelés is van, ami néha jobban leépíti az embert mint maga a fizikai megterhelés.
Plusz ez nem az a kategória ahol "tisztában voltak milyen hivatást választanak", mert vannak dolgok, amire nem lehet felkészülni!
Ezen gondolkodjon el mindenki, ki ellenzi az ő korai nyugdíjazásukat!

A cikkhez kapcsolódva, meddig jó magyar szokás szerint a meglopott ember lesz elítélve. Éljen Abszurdisztán! Amerikai törvénykezés kellene ide, amerikai szintű hatalommal a rendőröknek! Lenne itt rend, lenne bizalom a rendőrségben továbbá nem lennének ilyen félkatonai szervezetek kik védik a lakosságot a cigány tolvajok ellen. De amíg ez nincs, addig rájuk is szükség van.

Mikrobi 2011.05.14. 16:23:39

@tildy:): különféle blogok alatt már sokszor olvastam ezt a választ tőled. Egyszer sem fogadtam el. Mostmár jelzem is. Igenis van értelme az ékezetes gépelésnek. Mellesleg ha kicsit is fontos lenne, hogy érthető legyen, amit írsz, akkor legalább arra figyelnél, hogy karakter ne maradjon ki a szövegedből. "Olvashat?" Kicsoda?

Koalabeer 2011.05.14. 16:38:41

Ha itt is ausztrál törvények lennének, a magántulajdon védelmére, akkor a disznó tolvajok ott a helyszínen elhaláloztak volna ólommérgezésben. Pedig az én kocsimban is állandóan volt pár automata puska mégsem lőttem le se a rendőrt, sem a minisztert se a szomszédom,pedig szabad fegyvertartás és használat van.De viszont ha azt láttam volna hogy a szomszédom ablakán akar valaki bemászni ott a helyszínen rögtön minden felszólítás nélkül lelövöm és ezt követően a Police megköszöni a segítséget hogy egy gazemberrel kevesebb van. És érdekes módon a lakásom ajtaján csak egy gombos kilincs volt de bezárni nem lehetett igaz nem is volt rá szükség. Ami a "kisebbséget" illeti 86 nemzetiség kisebbség van Ausztráliában de Roma nincs ( nem engedik be őket). Elnézést én Magyar származású vagyok de 40 éve Queenslander, és bocsi érte de az is akarok maradni, még akkor is ha itt angol a hivatalos nyelv.

Roy 2011.05.14. 16:40:43

@Frengi: Sajnos, hogy megint azt ítélik el aki a tulajdonát védte. Különösen, hogy az elkövetők dakoták voltak.
A tolvajok meg kapnak majd egy ejnye-bejnyét.
Magyar törvények.

Okapika- 2011.05.14. 16:57:13

eseti szótár

elakadtak:
megálltak megverni az őket követőket, csak nem jött össze

Dubito 2011.05.14. 17:23:45

Kissé megmosolyogtató, ahogy sokan a liberalizmust kárhoztatják a történtekért, miközben az egyik legliberálisabb társadalom, az Egyesült Államok fegyvertartási és önvédelmi szabályaira hivatkoznak.

Ugyanis a SZABAD fegyverviselés, a magántulajdon megvédésének SZABADSÁGA, mind az EGYÉN SZABADSÁGÁT favorizáló liberális megközelítést jellemzi.

Mint ahogy az is, hogy a társadalmat ne millió értelmetlen, lényegtelen és betarthatatlan paragrafus kösse béklyóba, hanem inkább kevés, de egyértelmű, mindenki által elfogadott és megértett - például : LOPNI NEM SZABAD! - szabály, melyet tűzön-vizen át betartat.

Ez a valódi liberalizmus.

fetyisob 2011.05.14. 17:25:56

europai vagyok !
de ami itt megy az gyalázat!
amikor a romai jogot kitalálták akkor nem volt ennyi bevándorlo! ezt a marha eu nem veszi észre!
miert nem változtatunk rajta ha már semmi nem tartja vissza a gazembereket!
én arra akarok szavazni aki megváltoztatja a törvényeket és a bűnösöket elitéli!!
ez igy egyre rosszabb lesz!
genyo pintér orbán páros semmit nem tett 1 év alatt pedig 2 hetet igértek! ugyan olyan hazug mindkettő mint gyurcsány!
ha hazudtak miert nem mondanak le?

BKV reszelő 2011.05.14. 17:26:12

"≠≠≠
Frissítés: Mivel a kommentek alapján úgy tűnik, hogy beindult a cigánybűnözés-topic, minden olvasónknak ajánljuk újabb bejegyzésünket, amely a változatosság kedvéért ártatlanul bebörtönzött cigány emberek eseteit elemzi: Ártatlanságra ítélve."

Haha.

Koalabeer 2011.05.14. 17:27:01

@tildy:): Nyugodtan írjál csak ékezet nélkül. Veled csak az fog ezért kötözködni akinek az IQ-ja 0. Nekem a számítógép előtt több mint húsz éven keresztül csak angol betűsoros írógépem volt hisz angolul kellet írnom, a Magyarországon élő baráti körnek és családnak mindig ékezet nélkül írtam és mindig mindenki megértette, Soha nem volt, baj belőle vagy értehetetlenség. Az viszont előfordul hogy a Magyar helyes írásomban hiba akad, de aki ezért szót emel ajánlom neki hogy éljen negyven éven keresztül idegen nyelvterületen ahol még álmodni sem Magyarul lehet és utána csillogtassa a komentjét Magyarul. Üdv Les

kpityu2 2011.05.14. 17:28:56

Hát ez az! Kellett nekik a jogállami bürokráciát belekeverni. Csapták volna agyon őket, elássák valamelyik fa tövében, és viszlát.

BKV reszelő 2011.05.14. 17:30:06

@Dubito: Végre!

Az első magyar, aki tudja, hogy mi a liberalizmus! Az elmúlt húsz évben az első, akit látok. 20 év alatt csak sötét, mocskoslibsikomcsiéjjenagárda vagy fújdefasisztakirekesztőneoésnácifasisztajujj magyarra tellett e hazától(?) de megérte a várakozás....Dubito tudja, hogy a liberalizmus nem az, amikor a hülye hitelest ajnározzák, amikor a tolvaj cigányt blogokon és a sajtóban simogatják olyanok, akiknek lövésük sincs a valódi helyzetről, hanem az, amikor élni hagyom a másikat, ha az engem élni hagy.

Mikrobi 2011.05.14. 17:31:02

@Koalabeer: azért te is tudsz ékezetekkel írni, a helyesírásod meg egész jó. (Azért a nemzetiségek nevét magyarul kisbetűvel írjuk: magyar, roma:-) )

fetyisob 2011.05.14. 17:36:14

még mindig europai vagyok
de vissza kéne hozni - aki lop annak levágják a kezét, aki direkt embert öl azt akaszák fel!
lehet hogy ez müködne és gyerekeink egy jobb helyen nöhetnenek fel!ja és korlátozni kéne a gyerekválalást a NEM dolgozok körében! akinek nincs munkája max 1 gyereket válaljon!mert ugye annak kéne gyereket válalni aki fel is tudja nevelni! ne mi fehérek neveljük már fel az adoinkbol a cigokat akik még meg is fenyegenek minket a hazánkban!
szaudiaknál nincs bünözés! aki lop annak levágják a kezét vagy felakasztják!lol

Koalabeer 2011.05.14. 17:41:25

@Dubito: Kis haver én Ausztrál vagyok és a mi alaptörvényünk az hogy egy " szabad ország szabad állampolgárai vagyunk és ezáltal jogunk van a szabad fegyvertartáshoz és használatához, a fegyvert a nép kezéből csak a nép ellensége akarja kivenni hogy nyugodtan terrorizálhassa őket" És hidd el hogy egy évben nincs annyi fegyverrel elkövetett bűncselekmény mint Magyarországban egy nap alatt.

Dubito 2011.05.14. 17:54:34

@Koalabeer: Ezt egy percig sem vitatnám. Ugyanakkor az idézett mondatban háromszor fordul elő a SZABAD szó, amiről a liberalizmus is kapta a nevét: liber=szabad.

Az ausztrálok jó fejek, az ottani easy-going mentalitás elég távol áll a mi itthoni idegbajunktól, tehát ebben az esetben nem biztos, hogy "one-size-fits-all".

Koalabeer 2011.05.14. 17:57:09

@Mikrobi: Köszi. Tudod én már 67 éves elmúltam negyven éve élek angol nyelvterületen az egyetemet is itt végezetem. A számítógépem magyar betűsoros. És legyél szíves ne röhögjél ki, de rajta van a magyar javító program, sok mindent egybe írok meg a tetű rövid és hosszú " Í " -vel vagyok meglőve. De azok fele akiket a levelemmel megszólítok hát tiszteletből megpróbálok korrektül írni, de nem mindig sikerül, bocsi érte. Üdv Les

kormányzó 2011.05.14. 17:57:19

@intimpista: Igazán szép és dicsérendő hogy három disznó tolvaj, ennyire egységbe kovácsolta a Magyart! Már csak azt kérdeném,a 386+ tettestársak tolvajlásait mikor elégelitek meg?

melmek 2011.05.14. 18:01:02

@Koalabeer: A tények makacs dolgok!

Mikrobi 2011.05.14. 18:04:45

@Koalabeer: dehogy röhöglek ki! Tudod, az igényes és az igénytelen ember között az a különbség, hogy az igénytelen már az általános iskolában sem képes a megtanulni helyesírás szabályait és később hajlandó helyesírásellenőrző programot használn.

31/48 2011.05.14. 18:05:08

@kvadrillio: aki éhínségbe, nem tisztes szegénységbe gyereket vállal, az se szóljon sokat.

31/48 2011.05.14. 18:07:09

@Koalabeer: így van. Sokat tanulhatnánk ebből.

31/48 2011.05.14. 18:10:07

@BKV reszelő: liberalizmusnak már a baloldali autokráciát hívják csak sajnos. A valódi szabadelvűség a libertarianizmus. Jó lenne Magyarországra is egy Ron Paul.

Koalabeer 2011.05.14. 18:15:18

@Dubito: Tudod a jót azt nagyon gyorsan meg lehet szokni, és az hogy az ausztrálok azok annyira nyugi emberek " hogy a ma született birka az egy nagyon ideges állat hozzájuk képest". Nincs stressz, nincs rohanás, az emberek kedvesek közvetlenek és nagyon barátságosak egymáshoz. Szoktam Európába lenni és az a szörnyű hogy az emberek fásultak és egymással szemben is azok, és nekem ez a legfájóbb.

Hurri Kán 2011.05.14. 18:21:24

Legfőbb ideje volt...

elizon pucsnik 2011.05.14. 18:26:03

Teljesen félreértették a helyzetet a dádázók. Lehet(a cikk is utal rá),hogy valójában a MORE( Malacmentő Országos Egyesület) végezte áldásos tevékenységét..

Anti Anyag (törölt) 2011.05.14. 18:38:16

Ha igaz, megelőztek további rablásokat.

Ezt egyébként törvényesebben kellett volna megtenniük, igaz, ehhez liberalizálni kellene a fegyvertörvényt.

Minden más nem számít, aki pedig a rablókat védi, kívánom, lopjanak el tőle kb. 300.000 Ft értékű dolgot úgy, hogy még látja is a menekülők hátát.

Egyből "megnevelődik".

Senara 2011.05.14. 18:40:39

Azt mondta Pintér "úr" majd rend lesz . Soha nem lesz rend mert nem csak a tücskök jogait kellene hangoztatni , hanem a kötelességeiket is .

IP-címvadászok kedvence 2011.05.14. 18:46:44

"sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak. Ekkor támadtak rájuk."

Pffffffff

Addig ütöttem volna ezeket, amíg levegőt vesznek, aztán elástam volna őket a francba. Ezekre kár vesztegetni egy szót is.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.05.14. 18:46:54

Az országos szinten sikeres tolvajok védik helyi kartársaikat. Mi ebben az annyira meglepő?

maxwell murder 2011.05.14. 19:13:26

"Az egyik kocsiban, amelynek ablakai ki voltak verve, két vérző fejű hajdúsámsoni férfi ült, mellettük, a földön egy sérült férfi feküdt, elmondása szerint keze-lába eltört. " - sajnos ez elég elszigetelt eset, pedig ezeket a szarháziakat még a rendőröknek is meg kéne verniük egy kicsit.

IP-címvadászok kedvence 2011.05.14. 19:21:50

@Koalabeer: Az aztán nagyon szabad meg szuper ország! Csinált egy srác egy Simpsons-pornóváltozatot és GYEREKPORNÓÉRT (!!!!!!!) kapott 400ezer Ft-nak megfelelő büntetést és elkobozták tőle a gépét is.
Egy szaros rajzfilmért, amiben a szereplők kb 1 perc alatt megrajzolható, háromujjas mikiegér-szintű figurák, épp, hogy nem Menő Manó...
Jó kis ország...

Okapika- 2011.05.14. 19:22:45

@neoteny:

összenő, mi összetartozik

Olaszliszka után szabadon lehet velük beszélni a saját kultúrális nyelvükön

Okapika- 2011.05.14. 19:23:42

@IP-címvadászok kedvence:
nem kő a pornó
attól még világ a világ

stim 2011.05.14. 19:25:51

szerintem akik a sajat tulajdonukat vedtek kerjek a birosagtol az itelet penzbuntetsre valtasat es tegyek fel a netre a bankszamlajuk szamat.

Netuddki. 2011.05.14. 19:37:33

"Meghallgatásukkor azt mondták: sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak."

Öreg néne megsajnálta,
hazavitte oszt levágta...

Kerek Ferkó 2011.05.14. 19:40:57

@Wackwaryou: Várjál, majd a taszosok vagy a indexesek túrnak pár fotót amin náci kárlendítést végeznek a fasiszta disznók!

NA YA! 2011.05.14. 19:41:23

Most kéne lézernek sürögni forogni, törvénymódosítást már hétfő reggel benyújtani, hogy a magántulajdon, akár hasonló módon történő védelme, illetve a tettesek elfogása, visszatartása nehogy már bűntethető legyen!

$pi$ 2011.05.14. 19:49:02

Szeretném megkérdezni, hogy a vascsövek használatára utaló rész honnan származik. Nem találok sehol utalást arra, hogy az eredeti hírek vascsöveket említettek volna...

A másik kérdésem az, hogy akkor hány disznóról is van szó? Az eredeti cikkben is kissé zavaros ez a kérdés, a tolvajok azt állítják, hogy egy disznót találtak, a másik oldal meg mintha három ellopott állatról beszélne.

Mondjuk nem értem, ha azt sem sikerül megírni a hírekben, hogy akkor most három vagy egy disznóról van szó. akkor hogyan hihetnék a többi részlet pontosságában...

Netuddki. 2011.05.14. 19:55:07

Egyvalamit tisztázzunk. Ez az "önbíráskodási" marhaság még a múlt rendszer ökörsége.
A múlt rendszerben ugye az átlagpógár nem tarthatott fegyvert és nem védhette meg a tulajdonát. Nehogy még eszébe jusson a fennálló rendszer megdöntésére felhasználni. Elnyomták az állampolgárokat na.
A mostani helyzet miben más, kérdem én? Most gyakorlatilag még az állam ki is rabol. Érdekes módon ezen a helyzeten SE akart idáig még egyik párt se változtatni.

Aki meg a saját tulajdonát védte azt üzenem neki, vele értek egyet. Sajnos az ok-okozatot nem igen veszik (még) figyelembe ilyenkor.
Ha nem történt volna lopás akkor verés sem lett volna. Ilyen egyszerű a dolog. + a rendőrök munkája is el lett végezve, amivel egy csomó (felesleges) pénzkiadástól lett megkímélve az állam...

torró 2011.05.14. 20:16:38

Akkor egy kis adalék azokról akiket meg kellett védeni a gárdától:
Csillebérc, érdemes elolvasni

Olyan információhoz jutottam melyet érdemesnek találok megosztani. Házunkban lakik egy kertész végzettségű ember, aki parkok, telkek gondozását végzi. A minap érdekes munkára kérték fel. Rendet kellett tenni a cigányok után Csillebércen. Ugyan csak egy-két napot tartózkodtak ott, az egész területet fertőtleníteni kellett. Az épületek között, ahol éppen rájuk jött a szapora ott végezték el a dolgukat, a környék az ürülékektől bűzlött. A kertészek is csak különleges ruhában mehettek oda, és előttük végezték el a fertőtlenítést.

A lakóépületekben a párnákat el kellett tüzelni a tetvek miatt, nem is vegy-tisztították őket, az ágyakat fertőtlenítő szerrel mosták át.

Az egész költséget a vöröskereszt fizette!

Kérem tegyék ki az oldalra, hogy más is láthassa, milyen kisebbségről beszélünk, kikhez akarnak minket lealacsonyítani, ha már őket nem lehet felemelni hozzánk! Az információt személyesen kaptam. A vöröskereszttől bizonyosan utána lehet érdeklődni hitelességének, bár én hiszek a barátomnak, régóta ismerem.
Nos? Mit lehet ehhez hozzátenni? Max annyit hogy én az amerikai úriemberrel fizettetném a cehhet!

Zorgo 2011.05.14. 20:30:20

Teljesen nyilvánvaló,de valamiért mégsem működik,hogy a gyors büntetés kiszabás ér a legtöbbet az ilyen esetekben.Aki genszterkedett, az ne fél év múlva kapjon egy idézést, amire vagy bemegy, vagy nem(inkább nem),hanem másnap jöjjön érte a kalitkás autó.Akkor a rokonok agyi neuronjaiban is kialkulna egy olyan kapcsolat,hogy hopp ma lopunk, akkor holnap elvisznek, és pár karácsonyig csak fényképen látom a családot.Neeem, nálunk háziőrizetből még Mengelét is elengednék, bolond egy ország vagyunk.

pukancs 2011.05.14. 20:31:47

Önbíráskodás?

most hoztak törvényt orbánék hogy védhető a magántulajdon....

vagy félre értettem..

Okapika- 2011.05.14. 20:53:13

a volt szovjet zsidók a legképzettebbek Izraelben, Izrael szerves részei

szerintem ők csak szimplán hiperaktívak és egy kis extremitásra vágytak, különcségre vagy erősen technokraták és megigézte őket a 3. birodalom technológiai nívójának felsőbbsége

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.05.14. 21:01:15

@Mikrobi: Vélhetően azért írta bele a szerző a frissítésbe azt amit, mert az elkövetők cigányok voltak.
Máskülönben azt írta volna bele, hogy nem cigányok voltak az elkövetők, nem pedig egy linket rakott volna bele az ártatlanul elítélt cigányokról.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.05.14. 21:05:26

A tolvaj sokat olvasott ember lehetett, hogy ugyanaz jutott eszébe neki mint Arany Jánosnak:

„Jő Csimaz, kit hajdan értek lólopáson.
Nem loptam, felelé, követem alásson.
Keskeny úton fekütt, hol menni akartam –
Bizony sosem esett ilyen csufság rajtam.
Hátul mennék: de rug; elől mennék: harap;
Átugrani könnyebb, sokkal is hamarabb;
Ugranám: felpattan… a hátára estem…
Jó, hogy elfogátok, áldjon meg az Isten!”

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2011.05.14. 21:17:59

@yanchi345: Az nem úgy volt kéremszépen: Amikor a gazda meglátta, hogy elsiettek a sérült disznókkal, szólt a többieknek, hogy segítsenek már a hulladékvas és a tűzifa utánuk vitelében. Amikor utolérték őket, be akarták tenni a vasat és a fát a kocsiba, csak az utasok nem szóltak, hogy az ablak nincs leeresztve. És amikor az egyik kiszállt segíteni berakodni a hulladék vasat, az nem pont ráesett a lábára. És még a keze is alászorult...
Szóval így történt ez kéremszépen ;)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.05.14. 21:24:26

Nem kellett volna a rendőröket kihívni. Még egy sor verés a cigányoknak és elmondani, hogy legközelebb többet kapnak. Az autójukat leselejtezhették volna. :)

tbb 2011.05.14. 21:33:38

Egyre élhetetlenebb ez az ország. Már azért is megverik az embert, ha sérült disznót talál.

huncsongor 2011.05.14. 21:55:39

@JR69: bazz ez mekkora! lol
amúgy én a tolvaj verőket kitüntetném.

szcsk (törölt) 2011.05.14. 21:58:24

Jah nem az embereket őriztek vasrúddal, hanem a sunyi disznókra vigyáztak, akik összetaposták szegény ártatlanokat. És még a vasrudas fegyelmezés ellenére sem sikerült megfékezni a szörnyeteg röfiket, akiktől a rendőrség mentette meg a később érkező áldozatokat. A korábbi áldozatok hálátlan hazudozása nyilvánvaló.

Vkat118 2011.05.14. 22:48:54

Bármilyen élhető országban az elkövetőket a farmer lelőhette volna, a hatóságok teljes egyetértésével.

Vkat118 2011.05.14. 22:52:41

@Koalabeer: Legalább olvass már utána, mielőtt hülyeségeket hazudsz. Ausztrália nem Amerika: en.wikipedia.org/wiki/Gun_politics#Australia

Forest (törölt) 2011.05.14. 23:10:26

@MTFUN: Hát, pedig mégis csak az állam dolga lenne a rend fenntartása.
Vegyük pl az egyik sztorit, amit egy utas mesélt: a XVI. ker.-be törtek be. Szuper kégli, agyonbiztosítva, védve kamerázva. Ez volt a baj, utólag azt mondták, bár ne lett volna. A háziak az emeleten aludtak békésen, szerencséjükre. Lent a tolvajok kirámolták a kéglit (kb huszonvalahány perc alatt) Aztán visszanézték a felvételeket.
Amíg lent pakolta a csapat egyik fele az értékeket, addig jól látható volt, hogy az emeleten a hálószobai kamerákon, hogy három tagbaszakadt "bézbólsapkás" állt az alvó család ágya felett ütésre készen. Ha bármelyik megmozdul, felébred, azonnal leütötték volna az egész családot. Így, hogy békésen alkudtak, megúszták élve. Utólag elég hátborzongató élmény volt.
Ennyit a kameráról.

Forest (törölt) 2011.05.14. 23:14:08

Amúgy ez a disznótolvajok visszatartása jó sztori. Régen hányszor volt, hogy a rendőr aláíratta a polgárral, hogy "elesett, és beverte a fejét a padon". Most már a rendőrnek nem szabad senkit bántani, megfogni, visszatartani, mert azonosító alapján azonnal feljelentik, és rossz esetben ki is rúgják. A másik oldalon meg persze lépjen fel, és legyen határozott. Hogyan? A kettő együtt nem megy. El kellene dönteni hogy mit akar az állam, üdvhadsereget, vagy az olasz Carabineri-hez hasonló alakulatot. Melyikre van nagyobb szükség?

pharmacyli 2011.05.14. 23:28:44

Nem lehet, hogy a rasszisták és kirekesztők álltak a háttérben. Sérült disznót tettek az út mellé, lesben álltak, majd miután segíteni akartak a beteg jószágon ezek vasrudakkal támadtak.
Egyre élhetetlenebb ez az ország. Ha sérült disznót láttok az út szélén, vigyáznotok jó lesz....

zsoci 2011.05.14. 23:34:29

Aki lop azt agyon kell verni. Ennyi és rend lesz.
Nagyon elegem van már abból, hogy az elmúlt 2-3 évben már mident ellopnak. pl ellopták a telekmről a esőgyüjtő ocska kádat és a fenyőfámat ! Ha elkaptam volna én is agyonütöm !

Remélem sürgősen elfogadják a fegyvertartás liberalizálást, és a jogos védelem kiterjesztését ! Le akarom mindet lőni !

Senkifia 2011.05.14. 23:56:48

"Nos nem tudom hogy mi a külömbség a Wisconsini vagy a debreceni farmer között , mert van .Ha Wisconsinban élő farmer arra riad hogy a tolvajok lopják a disznót a akkor puskát ragad ,lelövi az elkövetőt ,és a társadalom büszke rá ."
...én is mindig azon mélázom, a normális dolgokat miért nem lehet importálni az emberbarát USA-ból? csak az idiutizmust.Meg az idiótákat,lásd field...
Fogadjunk,ha benne lenne az agyonlövés a pakliban,mikor disznót-ezt-azt lopni- tulajokat agyonverni indulnak dicső "magyarjaink",akkor már nem mennének olyan bátran...

pharmacyli 2011.05.15. 00:02:58

Unja magát Joe, a malac
elindul a világba,
erdőszélen, dűlőúton
bandukol a határban.

A hosszú úton megéhezik,
rossz az út étlen-szomjan,
elindul a nádasba,
nagyot csúszik és kifordul a bokája

Joe ott jajgat s fohászkodik urához
bár jönne most két ember s egy kocsi
s akkor nem lesz messze a disznó-doki.

Célt ért a fohász, két ember és a kocsi arra jár,
Hogy vagy, óh jó Joe coci, mire kell neked a lovaskocsi?
Vígy engem a városba, a harmadik utcába
Ott lakik doktor Kormos, a jó disznó-orvos

Óh jó Joe coci, állj fel, visz a kocsi
s vár majd Kormos doki
S az aszfalt útnak fordult a kocsi, rajta a jó Joe coci, irány a városban Kormos disznó-doki.

De jaj, virágos kertemben vaddisznó túr
én ezt nem élem túl
Vascsövekkel támadnak a disznó védőkre
Majd vártak a rendőrre, ki a jegyzőkönyvet felvette, s a jótevőt bettette a tömlöcbe.

Ha a jegyzőköny hosszabb lett volna, e versezet is tovább tartana...

Senkifia 2011.05.15. 00:04:20

@zsoci: hát egy esőgyűjtő ócska kád nem ér meg egy agyonverst :) de egy kéz-és lábtörést meg lehetne ejteni, a következőkben újabb lopási kísérletet meggondolandó :)
Gondolom a rendőrség meg az mondja:nincs rá kapacitása. Bezzeg,mikor szegín romák "elmenekültek" wellnesshétvégére gyöngyöspatáról, hirtelen támadt rá kapacitás,hogy járőrözzenek heteken keresztül több százan...

dark future · http://www.andocsek.hu 2011.05.15. 04:12:43

A sztori természetesen igaz. Amikor észrevették az út mellett fekvő, sérült disznót, túl hirtelen fékezett a sofőr, ezért lefejelték a szélvédőt és betörték a pofájukat. De hol van akkor itt önbíráskodás?

(Mondjuk a fa- és vasrudas támadás is elég tipikus, lehet, hogy azok is cigók voltak? Akkor csak a szegény disznókért kár.)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 04:55:27

Ez egy tipikus példája a közalkalmazotti diktatórikus terrorrendszernek!

A magyar munkásember élelme, meg az 1.6 billiós, évente 540 ezer vagyon elleni bűncselekmény orrgazda bizniszének a védelme!

Habár az 5 férfi lehet, hogy felfegyverkezett, de két éve településeken kívül meg van engedve a nem arányos ön és vagyonvédelem!

A tolvajok ellen indított bűnvádi eljárás meg nagyon lightes!

Ugyanis, fegyvernek alkalmas tárgyal ölték le a sertéseket, ami tiltott vadászat, fegyverhasználat, és állatkínzás, és fegyverrel elkövetett rablás, még akkor is, ha nem voltak ott jogi alanyok! Kézzel nem lehet megfojtani egy disznót.

Előre kitervelten, bűnközösségben hajtották végre!

Megpróbálták félrevezetni a hatóságot!

Maga a menekülő gépjármű is lehet fegyver! A magántulajdont nem szolgáltatták azonnal vissza, tehát a gépjárműben véghezvitt rongálás az csak annak feltartóztatását szolgálta!

Önbíráskodás, vagy ön és vagyonvédelem?! az amelyik kiszállt a gépjárműből értelmezhették támadásként is...

A hatóság részérő, mivel a lopást csak 2 évig terjedő szabadságvesztéssel lehet sújtani, de a bűntény sokkal súlyosabb, mint pl. az állatkínzás... nos, az meg bűnpártolást követett el! Ugyanis megpróbálta eltusolni a bűncselekmény valós súlyosságát!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 04:56:47

a 3 férfi meg még megrongálta az élelmiszert, valamint nem a jelenleg élelmiszeripari előírások alapján kezelte a terméket... hanem fekete vágás volt...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 05:08:25

@Senkifia: mert maga az állam a maffia!

Ez úgy működik, hogy a maffiavezér politikus megmondja a magyar rabszolgatartó barnabárű leonszióinak, hogy akkor kapjátok meg a segélyt, ha ezt meg ezt kifosszátok...

évente 540 ezer vagyon elleni bűncselekmény, ebből 44 ezer csak lakásfeltörés, a javát be sem jelentik...

21 év alatt 28 ezer fiatalt raboltak el, szervkereskedelem vagy szexrabszolga kereskedelem miatt!

A hatóság azonnal ellehetetlenít minden olyan törekvést ami a közrend fenntartására is irányul! Lásd pl. Xénialázt! Pokornin keresztül tiltott politikai tevékenységet vertek rájuk. Pedig csak egy passzív kérdőív volt...

Vagy lásd, a nemzetközi jogban 5-8 évre emelték azt a közösség elleni bűncselekmény formát, aminek a bűnelkövetési formáját egy szervezettel kapcsolatban alkalmazza a hitelrontás a bűnelkövető, a kollektív bűnösség elvét használva!

Itt nem hogy alkalmazzák a kollektív bűnösség elvét, de kifejelezetten be lehet tiltani vele jogvédő csoportokat, és meg is tették! Sőt még védett nemzeti értékeket is, a nevüket, vagy a ruhájukat, amire semmilyen jogi felhatalmazása nem volt az igazságszolgáltatásnak... vagy az államnak!

Mindazok akik pl. mint Magyar Gárda ellen tanúskodtak, érveltek a bíróságon, meghozták az ítéletet a nemzetközi jog alapján 5-8 évre emberiség ellenes bűntett miatt le lehet ültetni!

Már maga az egyenruhás bűnözés kifejezés használata megfelel ennek a bűnelkövetési magatartásnak, mert ez eleve feltételezi a kollektív bűnösséget! Az összes parlamenti képviselőt aki megszavazta!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.15. 05:19:32

@MTFUN: Ismerősöknél ez úgy hangzott, hogy inkább azt szeressék, hogy ne legyen meg az elkövető, mert akkor fizet a biztosító. Ha meg elkapják, úgysem tud mit visszafizetni.

gpetersz 2011.05.15. 06:11:21

Drága Petrocelli!

Ne ajánlgass linkeket, és ha egy sertéstolvajos témát hozol fel, akkor ne lepődj meg ha a "nép" hirtelen a mindennapi életéből származó VALÓS problémákat vet fel.

Ezek elhallgatása BŰN és minden olyan médium ami részt vesz ebben BŰNÖS minden olyan esetért amikor ez a társadalmi jelenség emberéleteket követel!

Így ha ebben részt veszel, akkor Te is.

Üdv. Gábor

hunyadi1016 2011.05.15. 06:24:22

Végre a magyar is móresre tanítja a cigányt."Szegín romákok" most egy darabig nem fognak lopni sem bodzázni.Remélem sokan követik a jó példát!!

midnight coder 2011.05.15. 07:32:07

Ez a történet azt juttatja eszembe, hogy a cigót elkapja a rendőr amint lopott birkát szállít a Zsigulijában. A rendőr megkérdezi, hogy hogy került a birka a kocsiba, mire a cigány:
Instállom, az birka csak ott állt az út szélin, megálltam, megkírdeztem hogy beszállsz ? Ő meg azt mondta: beeee!

A vicc az, hogy tényleg megpróbálják ezt előadni...

Kivlov 2011.05.15. 09:02:43

a retkes qrva anyját a tolvaj férgeknek. C-k voltak, mi?
jól csinálta az öreg Szilveszterbá, hogy agyonvágatta 220-szal az uborkatolvaj orkot!!!
és még ilyenkor azt akarják lecsukni, aki védekezik!!!

becsoccsent 2011.05.15. 09:11:11

az a durva, hogy a tulajokat jobban fogjak buntetni, mint a tolvajokat. megvedem a tulajdonomat, akkor dogoljek is meg?

csikhamirinao 2011.05.15. 09:15:53

@StrongSteve: 62-ik évemben vagyok!13 évesen már dolgoztam intezíven!Munkakönyvem nvan róla!S most még mindíg keményen dolgozok!
Szakmunkát!Kvalifikált munka!Orvosi készülékeket!Minden nap fertőző veszélynek kitéve.S mellette havi legalább még 100 órát dolgozok,azért hogy megéljek egy szerény szinten!Szeretném jelezni,hogy a médiában agyonhangsúlyozott 205.000.-Ft-os fizetéssel szemben 102.000.-Ft bruttó fizetésért!Jelzem!Éretsségim van és szakvézettségem!Vagyis a "D" kategóriba tartozom.Aki állami szférában dolgozik tudja miről van szó!Az udvart seprő meg megkapja a minimum 90.000.-Ft-ot ,csal azért hogy ne legyen csíkos az udvar!De!Örülök!Mert van munkám!Kapok fizetést!S befoghatom a pofám!Mert a kapuban ötven magasabb végzettségű vár arra,hogy kiessek a sorból!Nem tudom eldönteni!Most jogosan szóljak-e?
Kit véd a törvény?A JOG!?Az alkotmány?!Azt hiszem a világ sok részébe el lehetne menni!Nem lennék rosszabb helyzetben!

Kotkodus 2011.05.15. 09:19:26

@oscar dirlewanger: radnóti, rejtő, nobel-díjasaink többsége... szerinted nem magyar?

csikhamirinao 2011.05.15. 09:20:28

Éljen és VIRÁGOZZÉK A BODZA!!!!!S meglásd hazánk felvirul!
Egyébként a parlamentben,törvény adta jogunk van lopni!Csalni!Mert a törvényesen,megtehetjük,hogy lopunk és csalunk!Igaz!Az ÁLLAMTÓL!Az meg soha nem volt bűn!

Yoss 2011.05.15. 09:23:50

@csikhamirinao: Ne haragudj, de aki így tud (inkább nem tud) írni, annak én sem adnék több fizetést. Aki 62 éves korára sem tud megtanulni alapszinten írni, ott más bajok is vannak.

csikhamirinao 2011.05.15. 09:27:29

@Yoss: Bocsi!Nem vagyok írógép bajnok!Egyenként pötyögtetem be a betűket!Ha látod a hibákat?Akkor láthatod,félreütésekről van szó!Nem helyesírási hibákról!Arról nem beszélve,torlódnak bennem a gondolatok!Amit a kezem nem tud követni a pötyögtetés miatt!

gorcsev54 2011.05.15. 09:33:53

@StrongSteve: Ez eddig oké! És aki nem rendőr stb. az el tudja tartani a családját? És lehet ,hogy neki olyan munkahelye van ,hogy nincs két nap pihenő, és úgy dolgozik másod állásban-mondjuk hétvégén . Akkor azok az emberek mennyire használódnak el 55 éves korukra? Vagy ebben az országban csak a rendvédelmi dolgozók keresnek szarul? Érdekes én nem így tudom! De azért bizonyos fenntartásokkal egyet értek velük.Dolgozhatnak mondjuk 60 éves vagy 58 éves korukig (lehetne a szervezeten belül munkát találni(tapasztalat stb.)ami nem egyenlő az utcai járőrözéssel.Mert akár ki akármit, mond a tényekkel ellenkezik a barátom (most 56) nyugdíjpapírja (10 éve van nyugdíjba) 177.000Ft ,mert volt állítólag 3 évig a kommandónál.És ezt a papírt én saját szememmel láttam(nem tábornok).Szóval mégis csak van 46 éves rendőrnyugdíjas aránylag magas nyugdíjjal.

Tita nick 2011.05.15. 10:09:10

A legkevesebb, hogy én is szétvertem volna a pofájukat. Önbíráskodás...... Tíz évig a disznóólban tartanám őket moslékon.

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.15. 10:14:51

Azért kerestek ilyen keveset,hülye magyarok,mert cigánykeltetőgép az ország és a fizetésetekből 4-5 kisebbséget kell eltartani.Nem látjátok?A havi egymillából csak egyötöd marad,a többi megy a segílyeseknek...

Tita nick 2011.05.15. 10:19:06

Amúgy megélhetési bűnözés. Szegények éhesek voltak. Egy disznó nem volt elég a családnak. Három kellett. Hogy mindenkinek jusson a finom hami minden részéből. Szegény cigányok. Sajnálom őket. De az is lehet, hogy mivel nem jártak iskolába, nem tudnak számolni. Aszongya. Nem egy kettő, három négy, öt... Hanem három, kilenc, tíz, négy, hét, egy... Így már érthető.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 10:33:22

Nem a rasszista magatartás a megoldás, hanem a jogkövető!

Nem a cigányokat kell megbüntetni, hanem a tolvajokat, és a szeparálódó neonáci kisebbségi közösségeket kell felszámolni, hogy ne tudják a rasszista alapon kiválasztott bűnelkövetéseket véghezvinni!

Húsleves 2011.05.15. 10:35:46

Az önbíráskodás nem megoldás. A megoldás az lenne, ha a bűnözőket rendesen megbüntetnék, kizárva az ügyekből a megélhetési-politikai jogvédőket, akik az ilyen ügyeket kizárólag etnikai alapon szokták megközelíteni, mert ez a politikai tőkéjük. A börtönökben pedig érvényesülne a büntetés-végrehajtás eredeti célja (az újabbak mellett), hogy a büntetett személyben kialakuljanak az újabb bűncselekményeket meggátló pavlovi reflexek.

A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.15. 10:47:32

@Con Storm: "Nem a rasszista magatartás a megoldás, hanem a jogkövető!" Erről a cigányokat győzze meg!De addig marad a "kutyaharapást szőrivel" és az "oldd meg a saját módszereivel,amit megért" eszköze.

pandras11 2011.05.15. 11:02:12

Hú de régóta mondom: A hivatásos tolvajt ( de a többit is )nem 30 napra 10e ftre büntetni, hanem puskatussal pisztkosul elverni, meg utána a talpának is adni egy kicsit. TB nuku nekik! Csak ebböl értenek.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

A rendőr meg mehessen 40 évesen nyugdíjba! de a szabályoknak megfelelően, kb 20-30% átlagkereset jár ennyi időre. Választhat.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2011.05.15. 11:10:39

@Con Storm: károsabb a fajtád mint a cigányaid. remélem ezt előbb-utóbb felismeri a társadalom és tesz is ellene.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 11:37:31

@xanax: kifejtenéd melyik fajtához sorolsz kis rasszistám?!

Gondolom a magyarhoz vejheheheheheheh!

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2011.05.15. 13:03:54

@Con Storm: Természetesen a fasiszta-liberálishoz. Itt egy videó, mert úgysem érted (fasiszta-liberális kontra "nácirasszista")

www.youtube.com/watch?v=EbVXUtR_wg8

Ez tökéletesen lefedi a mai magyar viszonyokat. Rasszistáztok fogalom nélkül, megbélyegeztek mindenkit, aki nem úgy gondolkodik, mint ti... A "náci" meg csak áll és tűr...

Nagyon várom azt a pillanatot, amikor majd egyszer végre betelik a pohár és az ilyen férgeknek, mint amilyen a videón kurvaanyázik - megjegyzem nagyon helyesen - nem marad egy ép csontja sem.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 13:17:33

@xanax:

Te biztos valami neonáci magyagyűlőlő fasiszta lehetsz :D

Mert szerinted Magyarországon a magyar a neonáci szeparatista kisebbségi aki rasszista alapon választja ki a célpontot?!

Vagy súlyos olvasási és értelmezési gondod van...

Vagy a végletekig aljas provokátor...

Yoss 2011.05.15. 14:20:16

@csikhamirinao:
"..udvar!De!Örülök!Mert van munkám!Kapok fizetést!S befoghatom a pofám!"
Már bocs, de ezek nem elütések. Minden szó után felkiáltójel? Szóköz meg sehol..
süti beállítások módosítása