Hajdúsámsoni disznótolvajokat vertek meg Debrecenben. Ketten súlyos, egy ember pedig könnyű sérülésekkel került kórházba. Az eset még hétfő éjjel történt, de csak csütörtökön hozta nyilvánosságra a rendőrség. A három tolvaj ellen lopás, az öt támadó ellen önbíráskodás, illetve súlyos testi sértés miatt indult eljárás.A rendőrségre hétfőn éjszaka érkezett bejelentés, miszerint Debrecenben, a Panoráma úton haladó fehér kocsi három utasa feltehetően sertéseket lopott egy fancsikai tanyáról. A rendőrök a helyszínen két autót találtak, mellettük több embert, kezükben fa- és vasrudakkal. Az egyik kocsiban, amelynek ablakai ki voltak verve, két vérző fejű hajdúsámsoni férfi ült, mellettük, a földön egy sérült férfi feküdt, elmondása szerint keze-lába eltört.A másik gépkocsi öt utasa, valamennyien debreceniek, a rendőröknek elmondták: a tanyájukról a három másik férfi disznót lopott, de megzavarták őket, így elmenekültek a helyszínről. Kocsival követték őket, mígnem a laza földúton a tolvajok kocsija elakadt. Ekkor szóltak a rendőröknek, s míg odaértek, visszatartották őket. A vizsgálat utóbb kiderítette, a fancsikai tanyáról három 90-100 kg-os sertés hiányzott.A másik három férfit a kórházi ellátás után előállították a rendőrségen. Meghallgatásukkor azt mondták: sérülten találták a disznót a földúton, felrakták a platóra, majd tovább kocsikáztak, de elakadtak. Ekkor támadtak rájuk.A három sertéstolvaj ellen lopás megalapozott gyanúja, míg öt üldözőjük ellen felfegyverkezve elkövetett önbíráskodás miatt indult eljárás, kettejük esetében súlyos testi sértés miatt is.
Napi Fargo: vasrudakkal dorgálták meg a disznótolvajokat
2011.05.12. 18:49 Jogi PR
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Neki mentem és ököllel ütöttem 2011.05.13. 11:47:13
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
apose 2011.05.13. 08:27:16
Büszke vagyok rátok fiúk! Csak így tovább!!!
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy cigányok voltak-e a bűnözők?
shakter 2011.05.13. 10:21:39
warrior... 2011.05.13. 10:38:22
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.05.14. 10:25:02
Persze, persze...
En meg a Dalai Lama vagyok csak most nem akarok lama lenni.
Megerdemeltek a verest.
2011.05.14. 10:25:17
joha 2011.05.14. 10:26:45
2011.05.14. 10:28:40
A bíróság az ítéletét meg "kenheti a hajára".
nazer 2011.05.14. 10:30:50
StrongSteve 2011.05.14. 10:32:20
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 10:34:09
Mielőtt bárki elkezdi a hörgést:
-Én soha nem loptam disznót, nem is vertek meg emiatt.
Ennyi
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.05.14. 10:35:02
A irgalmas szamaritanusok...
Iustizmord 2011.05.14. 10:36:01
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 10:36:28
telkoe 2011.05.14. 10:36:40
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 10:40:25
énszerintem 2011.05.14. 10:43:34
Egészen addig, amíg a jogi rendszer és annak képviseletei képesek ellátni a munkájukat és igazságot szolgáltatnak. Amikor erre már nem képesek, sőt, amikor erőszakmonopóliumukat a saját érdekeik mentén használják fel, nem pedig a nép által befektetett hit és bizalom mentén, akkor rászolgálnak a monopóliumjog elvesztésére.
Az "önbíráskodók" ez esetben duplán hősök, mert nem csak kiálltak magukért és megvédték értékeiket, hanem mert a rendőröket megvárva saját magukat is bajba sodorták, felhívva ezzel a figyelmet a rendszer működésképtelenségére és igazságtalanságára.
A székben ülő jogvédők 90%-nak fogalma sincs róla, hogy bármennyire is szépen hangzik amiről ők beszélnek, a radikalizálódást nem tudják mérsékelni, sőt.
A politikai korrektség viccszínházából át kéne lépni a tiszta társadalmi problémafeltárás és kooperálás komoly porondjára.
Egy társadalmat sújtó megoldatlan probléma megoldása felül kellene írja az egyéni jogok fontosságát, amíg a problémát meg nem oldjuk.
Amíg ez nem történik meg, a probléma mélyülni fog, és igen, így vagy úgy, de megoldódik, minden rendszeren van szelep, még ha az a szelep a rendszer egész burka,csak a megoldás az idő múlásával hatványozott fájdalom kíséretében történik majd meg.
Calto 2011.05.14. 10:45:16
A Happy End az, hogy minden disznó disznó maradt
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 10:52:29
A gond az, hogy vannak olyan állampolgárok, akiknek jogai és vannak olyanok, akiknek kötelességei vannak. A kettő csak a törvény betűje szerint vonatkozik mindenkire; a valóságban sajnos nem.
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.14. 10:52:36
kafferbivalybalamber 2011.05.14. 10:53:31
gaffel 2011.05.14. 10:53:40
benkoo 2011.05.14. 10:53:51
A magántulajdon védelme lenne az első...
Bali01 2011.05.14. 10:53:53
31/48 2011.05.14. 10:54:06
De legalább megvan a disznó. Mindegyik.
jtrencsenyi 2011.05.14. 10:55:07
jtrencsenyi 2011.05.14. 10:58:07
Murderface 2011.05.14. 10:58:24
@nazer: Ott, ahol 2 hét alatt rend lett :D
OgreEmber 2011.05.14. 10:58:37
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 11:02:13
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.14. 11:02:23
De Magyarország olyan hely, ahol a 100 kg-os disznók szabadon járnak-kelnek, és lehet velük Carmageddont játszani. Azaz aki elüti=sérülten találja, viheti haza.
21. századi vadászat, bammeg...
Remélem a birónak lesz annyi esze, hogy a gazdákat max megrovásban részesiti, a "disznómentőkre" meg rárohad a műanyag lakat.
telkoe 2011.05.14. 11:02:53
Ennek a csoportnak lenne a legnagyobb veszteseg ha megszunnenek a valodi szegenyek es elobbre lepne a kisebbseg helyzete.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.05.14. 11:05:52
StrongSteve 2011.05.14. 11:11:15
ácsi gitár 2011.05.14. 11:13:37
Mérhető teljesítményű, értelmes munka, mert az e-on köteles átvenni minden olyan megtermelt villamos energiát ami alternetiv, tehát nem fosszilis energia elégetéséből származik. 1 kilowatt megvan hogy mennyibe kerűl annyi fizetést kap. En javasoltam, hogy a közmunkások legalább az iskola és az ovoda áramát termeljék meg 4 órába azt mondták hülye vagyok.Most akkor kell az értelmes mérhető teljesítményű értelmes munka vagy nem.
Bromden főnök 2011.05.14. 11:14:23
Link Elek 2011.05.14. 11:16:03
az lett volna a megoldas, ha agyonverik mind a harmat, es megetetik a disznokkal
Red Velvet 2011.05.14. 11:18:11
petrocelli.blog.hu/2011/05/13/artatlansagra_itelve_artatlanul_bebortonzott_romak_es_a_nyilvanossag_1_resz
cicmen (törölt) 2011.05.14. 11:18:38
Á biztosan nem! Különben sem loptak, csak segítettek a malacokon. Naponta előforduló eset, hogy sérült disznók stoppolnak az út szélén. Biztosan lekésték a buszt. Cigány bűnözés sosem volt csak mindig belekeverik őket valami félreérthető eset kapcsán.
Ha valami öregasszony öngyilkos lesz unalmában, mondjuk agyonveri magát, azt is egyből rájuk fogják.
Red Velvet 2011.05.14. 11:19:12
munkamacskák gazdija 2011.05.14. 11:23:55
Ez példásan működik is a nagytőke érdekében.
Próbáljon meg a tolvaj kisétálni egy rúd szalámival valami tescóból.
1, elveszik tőle,
2, erővel is visszatartják a rendőrök érkezéséig,
3, ezek közben esetleg meg is sérülhet.
Mi van itt? Tanyán már ez nem is érvényes?
Nem életszerű, hogy az "állatbarátok" örvendeztek a tulajdonos láttán, hiszen éppen őt keresték az elbitangolt jószágokkal.
Inkább védték a zsákmányt orrvérzésig, akkor meg nem nem önbíráskodás.
Lett volna egyedül a tulajdonos, akkor hogy lenne a hír?
hms362 2011.05.14. 11:29:35
Egyébként meg; a kezüket is levágnám, hogy többé ne tudjanak lopni.
Teker 2011.05.14. 11:29:41
StrongSteve 2011.05.14. 11:32:01
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 11:32:54
yanchi345 2011.05.14. 11:33:33
Nekem pl. vannak nagyon becsületes, dolgozó cigány ismerőseim, akik sosem vennének el mástól semmit, és ismerek jónéhány erkölcstelen, másokat lelkiismeretfurdalás nélkül kisemmiző sápadtarcút. És engem is zavar, amikor tolvajmagyaroznak, büdösparasztoznak, stb.
yanchi345 2011.05.14. 11:34:52
StrongSteve 2011.05.14. 11:35:02
yanchi345 2011.05.14. 11:35:36
vackor1 2011.05.14. 11:39:03
Szerintem ez csakis így lehetett ahogy mondod, ez a színtiszta igazság!!
Esetleg a tolvajok - mivel tolvajlásról szó sincs :)) - helyett a segítők szót használnám és természetesen azért estek egymásnak, mert nem jutottak megegyezésre, hogy melyik állatorvos van közelebb, a malackák gyorsabb ellátása érdekében.. :))
Máshogy nem is történhetett, ez biztos mint az esti lottó ötösöm!
Mindenkinek szép napot kívánok!
yanchi345 2011.05.14. 11:39:15
cicmen (törölt) 2011.05.14. 11:39:53
Sétálj az általam kijelölt helyen fél órát és utána beszélj.
na__most__akkor 2011.05.14. 11:40:50
- Hova mész, cigány?
- Miféle malac, biztos úr?
És egy régi kérdés (amit nem tudok kihagyni sohasem):
Magyar blogokon, (állítólag) magyar emberek miért nem képesek magyarul írni - ékezetekkel.
A hülye magyarázatokat (céges gép, külföld, ilyenolyanamolyan szar oprendszer) kérjük egyenesen a szelektív hulladékgyűjtőbe dobni.
atila68 (törölt) 2011.05.14. 11:41:16
Innen számomra nem kérdés az elkövetők etnikuma.
(és leszarom rasszista e vagyok)
Az egyik vascsövet meg kellett volna fogatni az eltört kezűvel, és onnan áll a jogos önvédelem.
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 11:41:53
StrongSteve 2011.05.14. 11:44:18
Mpett 2011.05.14. 11:46:05
Te cigány! Há' tégy éngöm a magadévá és teljesítem 3 kívánságodat!"
Há' mikó a fárkámrá húztám, há' nem átváltozott egy nyócéves kislánnyá! Há' így törtint ez, igen tisztelt bíróság...
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 11:48:14
nick066 2011.05.14. 11:50:28
Tanulság: nem kellett volna rendőrt hívni.
Grigorij 2011.05.14. 11:55:11
A tulajdonukat egészséges szemlélettel megvésőkkel - akik szabályosan hívták a rendőröket, de nem hagyták elmenekülni a mocskokat
- vagy a rendőrséggel, kik szerint a magántulajdon megvédése ÖNBÍRÁSKODÁS - viszont ők gyakorlatilag soha a büdös életben nem védik meg a magántulajdont!?
Szerintem 99%-ban a tulajdonososoknak, a maradék 1 % a rohadék liberális érdekvédők!
Grigorij 2011.05.14. 11:56:22
Terniak 2011.05.14. 11:56:28
Hát pedig ez eléggé színtiszta önbíráskodásnak látszik. Jogos védelem már nem nagyon jöhet szóba, ahogy a bevezető is inkább írja, ez "férfias bosszú" volt.
EGyébként meg abba az irányba megy a bírói gyakorlat a 2009-es törvénymódosítások óta, hogy a jogos védelmet egyre kiterjesztőbben értelmezi. Lásd Barna bácsi megrovását.
De ennyiből, ami itt le van írva, ez bosszú volt.
Rwindx 2011.05.14. 11:57:01
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.14. 11:58:04
Ennek az agyament kormánynak egyetlen épeszű intézkedése az, hogy meg akarja erősiteni a magántulajdon védelméhez fűződő jogokat.
Onnantól kezdve majd napi szintűvé válnak az ilyen hirek, aztán lehet majd új magyarázatokat kitalálni.
"Hát jááj, biró úr! Elszivtám á cigit, de a csikket felkáptá a szél, és befújtá áz udvárrá. Beugrottám eltáposni, nehogymá' felgyulladjon áz á szip ház. Erre nekemtámádt á házigázdá"
wladekegy (törölt) 2011.05.14. 12:04:01
Hogyan tartottad volna őket fel?
Milyen -a törvény által elfogadható és arányosnak tekinthető- lehetőség van?
Ki az, aki ezt pontosan el tudja dönteni egy ilyen helyzetben?
FYI: Ha én mennék valahova betörni, fel lennék rá készülve, hogy szar sem marad belőlem, ha összetalálkozok a tulajjal.
Pajszer Művek 2011.05.14. 12:14:50
intimpista 2011.05.14. 12:17:37
Végre, öszzefognak a dolgozó magyarok!!!!!!!!
Kedves 1 %!!!!! Költöztessetek be a lakásotokba/házatokba 1-1 cigány családot! Majd megtudjátok!
Terniak 2011.05.14. 12:17:57
Ami itt le van írva, abból az következik, hogy van egy elakadt autó, ami nem tudott volna továbbmenni. Ergo nagyon menekülni nem tudtak volna. A tolvajok voltak hárman, ezek öten. Nyilván körbe tudták venni a tolvajok elakadt autóját ennyien. Ha kiszálltak, és menekülni akartak, akkor is, akár erőszakkal is visszatarthatták őket. Itt nagyon fontos lesz, hogy mit nyilatkoznak, esetleg a tolvajok rájuk támadtak-e, csak úgy tudták biztosítani a visszatartást, ha eltörik kezüket-lábukat. Más a helyzet, ha nem akartak elmenekülni, hanem az üldözők egyszeráűen csak az őket ért sérelmet megtorolták. Ezt kell majd tisztázni.
FYI: nagyon helyesen tették, hogy visszatartották a tolvajokat. Erre a jog - ellenkező híreszteléssekkel szemben - ma is és régen is lehetőséget adott. A szükséges és arányos mértéket az fogja eldönteni, hogy csak így lehetett-e visszatartani a tolvajokat.
Mivel 8-an is voltak ott, és elég egyértelmá sérülséek vannak, azt hiszem nem lesz nehéz dolga a bírónak...
sanya64 2011.05.14. 12:19:01
protoplanetáris korong 2011.05.14. 12:20:00
Sajnos eljutottunk ma Magyarországon odáig, hogy a magánszemélyek és vagyontárgyaik védelmét nem lehet a rendőrségre bízni. Ha belekényszerítik az átlag embert ebbe a szituációba, ne csodálkozzanak, ha végül önbíráskodás lesz. Megkérdezném a tisztelt önbíráskodást ellenzőket, hogy ők mit tettek volna ebben az esetben? Leültek volna a padra a 3 tolvajjal beszélgetni, amíg kiér a yard? Esetleg egy forró teát is adhattak volna nekik, biztos fáztak éjszaka? Azok az emberszerű lények csak és kizárólag az erőszakból értenek. Ha kedves vagy velük, mindened szétlopják.
poroló 2011.05.14. 12:20:07
StrongSteve 2011.05.14. 12:25:34
Terniak 2011.05.14. 12:29:33
Mind a két esetben ma is felmentenének.
StrongSteve 2011.05.14. 12:31:24
roki 2011.05.14. 12:36:59
Disznótolvaj verve jó.
Igazán itt az ideje, hogy az általános bűntetlenségtől elpofátlanodott tolvajok végre tartsanak némi retorziótól.
bgp 2011.05.14. 12:39:07
Azt az időt ásó szerzésére kellett volna használni, hogy legyen mivel elásni a hullákat.
Én liberális vagyok, de nem bűnözőpárti.
Exxit 2011.05.14. 12:44:17
jtrencsenyi 2011.05.14. 12:45:52
Mikrobi 2011.05.14. 12:47:22
Én annyit mondok hozzászólásként, hogy akár cigányok voltak az elkövetők, akár nem, örülhetnek, hogy nem Szent László idejében éltek, mert akkor nem csak eltörték volna a kezüket, hanem le is vágták volna.
StrongSteve 2011.05.14. 12:47:40
jtrencsenyi 2011.05.14. 12:52:01
capa05 2011.05.14. 12:56:38
Ennél borzasztóbb hogy sok szót lerövidítenek és a két egymás mellett lévő azonos mássalhangzó helyett csak egyet írnak.
Bocs az offért. Az elkövetők a helyszinről való eltávozásának megakadályozásával egyetértek.
J.Wolfram 2011.05.14. 12:58:36
és így kell tenni mindenkivel, akinek van valamije!!!
senki ne merjen különb lenni a másiknál! az, hogy szorgalmasnak, dolgosnak született, így nevelkedett jogtalan előnyszerzés, ezáltal könnyedén meggazdagodhat újra, ezért kell börtönbe vetni az ilyet! mert így már az esélyegyenlőség is sérül, ami plusz súlyosbító körülmény!
Jogi PR · http://petrocelli.blog.hu 2011.05.14. 12:59:11
Moderálni egyébként csak ritkán szoktunk, többnyire olyan esetekben, amikor tevőleges uszítás hangzik el vagy a kommentelők egymást durván anyázzák, esetleg szimpla trollkodásról vagy spam-elésről van szó. Ebben a topicban pl. egyszer sem kellett.
jtrencsenyi 2011.05.14. 13:04:19
na__most__akkor 2011.05.14. 13:11:36
"Lustaságból!"
Hát igen...
.
" sok szót lerövidítenek és a két egymás mellett lévő azonos mássalhangzó helyett csak egyet írnak"
Ezt az általános iskola alsó tagozatán kijavítja a tanítónéni, mert ez helyesírási hiba.
.
Később senki sem javítja. Az áLamfő se.
A csicskák meg
- maguk se tudják, ezért lettek oda kiválasztva
- ha tudnák se merik, mert aki a záLamigazgatásban nem ért egyet a főnökkel, repül - indokolás nélkül - ahogy a törvény előírja
preston 2011.05.14. 13:17:33
viszont nem egyértelmű, hogy az elkövetők cigányok voltak. hányan ülnek börtönben ma és hány nem cigány tolvaj, betörő, hamisitó, erőszaktervő stb van köztük?
StrongSteve 2011.05.14. 13:22:55
Különben józan ésszel gondolkodva, Te biztonságban érzed majd a családodat, ha tudod, hogy én 60 évesen, járókerettel megyek menteni őket? Na jó, én biztos nem, mert ha behozzák ezt a hülyeséget le is szerelek...
mement 2011.05.14. 13:27:06
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.14. 13:27:44
Nem is az elkövetők származása az érdekes.
Hanem majd a birósági itélet a gazdákkal szemben. Ha felmentik őket/enyhe büntetést kapnak, akkor HÁLA ÉGNEK a jogos tulajdonvédelem kicsit erőre kaphat, ahogy láttuk az áramos-uborkás esetnél is.
Innentől kezdve tőlem lehetnek albinók is a tolvajok, lehessen már őket hupikékre verni, ha bemászik a keritésen...
És ebből fog tanulni a sok tolvaj, nem pedig a jogi büntetésből.
mement 2011.05.14. 13:31:11
négykarika 2011.05.14. 13:35:59
Figyelemre méltó, hogy vigyáztak arra: csak a kezük-lábuk törjön, de ne haljon meg senki. Így kell ezt.
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.05.14. 13:39:40
Én azért a lábuk közé is belengettem volna a colos csövet, hogy egy kis ideig szaporodni se legyen kedve :]
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.14. 13:43:31
Üdvözletét küldi az Amnesty International és Cohn Bendit.
magyar ember teli szájjal 2011.05.14. 13:44:49
kvadrillio 2011.05.14. 13:49:36
De ! Nem kell itt habzó szájjal szidni őket, volt idő amikor ők is tudtak dolgozni például a szocializmusnak nevezett időkben.
Amúgy minden tolvaj ugyanezt érdemelné, Bakács is meg a közpénzt lenyúlók is !!! Mind egykutya !
Aki viszont még életében nem éhezett, az jobb, ha hallgat.
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.14. 14:00:03
Big-B 2011.05.14. 14:04:14
szita szita péntek 2011.05.14. 14:04:46
Ha valaki tudja a tutit, akkor erősítsen, vagy cáfoljon már meg!
Mikrobi 2011.05.14. 14:11:08
mement 2011.05.14. 14:13:23
Miert nem?
Vagy miert gondolod hogy a ciganysag egysegesebb mint a magyar tomb? Tehat az hogy regulazzak meg magukat, irrelevans, eletszerutlen feltetelezes.
Az allamnak kene hatekonyan fellepnie.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.14. 14:16:06
csak a szokasos siram, ja'jj kizim labam elturtek...
biztos kaptak, nem vitatom, de, hogy meg ratettek egy lapattal az tuti
ha valakit vasruddal rendesen megraknak az 2 ora mulva nem megy haza a korhazbol
venszivar 2011.05.14. 14:21:48
A tutit én sem tudom,de vigyázok is a malacokra.
Alibenqka 2011.05.14. 14:22:02
Zorgo 2011.05.14. 14:23:23
Még jó,hogy nem azt mondták,hogy fáradt volt a disznó, és lestoppolta őket az út mentén. :)
Mikrobi 2011.05.14. 14:26:19
Azzal tisztában vagyok, hogy a cigányság önmagát képtelen megregulázni, de ne háborogjál már azon, hogy a társadalom megpróbálja! Talán nem véletlen, hogy K-Mo.-on a Jobbikra számtalan korábban MSZP-szavazó is szavazott! Nem véletlen, hogy ahová mentek a gárdisták felvonulni, meg polgárőrködni, ott az önkormányzat és a lakosság is örömmel fogadta őket. És még akit zavarnak a primitív szónoklataik, azok is titkon drukkolnak a gárdistáknak!
Sanyi 2011.05.14. 14:29:19
Wackwaryou 2011.05.14. 14:30:09
Még jó, hogy nem szkinhedezik le a disznókat, mert kopasz 100 kilós állatok.
Okapika- 2011.05.14. 14:31:14
hahaha, van még aki ezt elhiszi ? az óvodások se...
tipikus norvégbűnözés mintapéldánya ez az eset, a tipikus hihetetlen hazugsághalmazzal.
Sérült disznó: valószínűsíthetően kitörte a lábát az úton való átkelés közben, miközben magától kiugrott a disznóól 1.5 méteres falán.
no comment
végre, jó magyar "parasztokkal" találkoztak szembe, én is így jártam volna el
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.14. 14:36:11
540 ezer vagyon elleni bűncselekmény évente, ebből 1% alatt van a megtérült kár...
A lopott árut meg szervezetten elutaztatják, szétosztják...
Példát kell statuálni a munkásemberen, nehogy megmerje védeni a vagyonát...
De az senkinek sem tűnik fel, hogy az államnak kötelessége lenne biztosítania a magántulajdont! Ha nem tudják megkeríteni, akkor a közalkalmazottak fizetéséből az adóból 100%-ban a lopáskárt meg kellene téríteni! Az meg olyan 1.6 billió forint! Ha feloszlatnák a rendfenntartást és az igazságszolgáltatást, lenne miből!
Zorgo 2011.05.14. 14:38:26
Kíváncsi lennék,hogy egy ilyen sztorit hogyan raknak össze.Nem nélkülöz némi népi humort, iróniát, és konspirációt sem, én imádom. :)
Szegény rendőrök, amikor ilyen vallomásokat kell legépelniük,hogy bírják ki nevetés nélkül?
szgy 2011.05.14. 14:42:40
kicsit agyrém a helyzet, ha egy egyszerűbb analógiára gondolok. megyek az utcán, elveszik tőlem a táskámat. a tolvaj után futok, mikor visszaveszem tőle elesik és összetöri magát - nehogy már még én legyek megbüntetve! és még ha utána mérgemben belerúgok azt is lehessen a felindultság számlájára írni.
szgy 2011.05.14. 14:49:16
biztos vagyok benne hogy előbb-utóbb ki fog derülni az is hogy cigányok voltak. tőlünk zsákban vitték el a tyúkokat.
lutria 2011.05.14. 14:50:26
manes 2011.05.14. 14:51:09
jtrencsenyi 2011.05.14. 14:53:37
Mondom én nem sajnálom tőletek, csak a másik oldalról is végig kell gondolni a dolgokat, mert ott is vannak érvek és ellenérvek is.
Zorgo 2011.05.14. 14:55:53
Azóta van egy legálisan vásárolható gumilövedékes puskám,csőre töltve az ágy mellett.Igaza van a rendőrnek, hagyjuk a jegyzőkönyvet a fenébe. :)
Na így lesz a törvényből önbíráskodás!
megint 2011.05.14. 14:59:49
StrongSteve 2011.05.14. 15:00:00
Harley 2011.05.14. 15:03:20
Félre a tréfával ( bár nem vicces amit írtam ), fel kell vetni a felelősséget , szerintem elsősorban felelős a jogalkotó , mert itt súlyos hiányosságok vannak , nincs elrettentő hatása a törvényeknek , illetve a magát és vagyonát védőt súlyos joghátrányba hozza , elbizonytalanitja a jogalkalmazót ( rendőrség ) aki látva hogyha fellép csak magának okoz problémát ( most nem akarnék politizálni please ! ) , a rendőr akinek intézkednie kellene ,sem hatalma , sem eszköze , sem háttér biztositása nincs . Megemliteném még a destabilizációs tényezőt , hogy időről időre feltünik valahonnan egy ügyvéd/nő ( Zámoly ) vagy egy " jószándéku " civil ( civil ? )Gyöngyöspata , aki valahogy nem felejti el megemliteni , hogy itt nácizmus van , a magyarok egytől egyig fajgyűlülők , s valahogy a nemzetközi sajtó orgánumok abban a pillanatban felkapják a témát. Nos nem tudom hogy mi a külömbség a Wisconsini vagy a debreceni farmer között , mert van .Ha Wisconsinban élő farmer arra riad hogy a tolvajok lopják a disznót a akkor puskát ragad ,lelövi az elkövetőt ,és a társadalom büszke rá .
Bloberf 2011.05.14. 15:03:25
StrongSteve 2011.05.14. 15:04:39
jtrencsenyi 2011.05.14. 15:04:43
Na, mindegy! Hagyjuk, mert offtopik.
Zorgo 2011.05.14. 15:05:28
Nem azt mondom,hogy 60 évesen az utcán posztoljanak, de a 40 éves korban nyugdíj ez egyszerűen baromság.
Főleg a katonáknál, ahol aztán a laktanya csiszolgatáson kívül nem sok hadászati cselekmény történt az utóbbi 50 évben.
mement 2011.05.14. 15:06:54
Reszemrol amugy szoba sem kerult a gardistas paradezas, en azt kerdeztem hogy miert gondolod hogy a ciganysag egysegesebb es kepes onmaga megregulazasara?
Peldaul ha azt mondod hogy amikor honapokig nincs munkad, mindenedet feleletd es komoly haveri kolcsonbe verted mar magad, akkor kapsz egy allas lehetoseget egy igazi feherfurgonos magyar kisvalalkozonal, aki nem jelent le, feketen dolgoztat es minden letezo munkaugyi szabalyt megszeg, de te rogton feljelented, mint a magyar tomb onregulazo reflexe, akkor megfogalmazott vadjaim targytalanok, minden egyeb esetben fentartom hogy eletszerutlen elvarni.
Okapika- 2011.05.14. 15:06:56
Eccerűen a mi jó raj állatvédőjink a sérűt málácokat gyorsan, de izibe el akarták víní az álatkórhába, de a róhát párásztok megakadájoztá eztet, hogy a rák ené ki a bélükét !!!!!
Dupla börtöntet nekik álatkízás, mert ti miníg az ádot jó mentosoket támatjáok ne engedite a mentost dogozni meg asztán rászístául meg isz támatjátok szegín románkat, a párászt mindénit !
StrongSteve 2011.05.14. 15:10:07
StrongSteve 2011.05.14. 15:11:41
Zorgo 2011.05.14. 15:16:52
Gondolom azért azt csinálod amit csinálsz, mert ezt választottad.Áruld már el nekem,hogy kit fizetnek meg ebben az országban rendesen?Vagy ki az akinek foglalkoznak az egészségével?
Mindenki szopó ágon van, és hidd el baromira irritáló,hogy 40 éves, életerős férfiak, havi 180 nettért nyugdíjaskodnak, amíg más aktív melóval nem keresi a felét sem.Erről ennyit, mielőtt szobrot emelnénk a szegény rendvédelmiseknek!
Okapika- 2011.05.14. 15:20:54
ezek a fehérfurgonosok mind loták a kocsit és a kurvákat viszik olászbá na meg a drogpiac is az ő kezükbe vá, há má mije vilá ez
a mágárok nem dógóznák csak mink, a tetves phárásztok meg a kurvát futtatják hollándbáá oszt az állam segíjkéjén élnek mind é nem adózik a letöb mi még a tistes munká után is rendésén adólunk ápehnek, mijen világ mán e
mement 2011.05.14. 15:21:40
mement 2011.05.14. 15:23:26
Es emellet termeszetes ha ellopod a masik malacat, az is bunnek szamit.
mement 2011.05.14. 15:25:17
Bloberf 2011.05.14. 15:26:38
Okapika- 2011.05.14. 15:27:43
igazából szimpatikusabb lett volna pl. őszödi beszéd után a nép oldalára állni, akkor még hitelesebb lett volna a dolog, mert akkor a nép már tudta, hogy ennek a brigádnak mennie kell, erre sok szemkilövő "elvtárs" a mai napig büntetlen, nemcsak politikusok, egyszerű rendőrök is(név szerint ismerek 2-t), szóval ha én rendőr lennék:
1.: nem lőnék a saját népemre
2.: ha valaki ilyen állat, hogy megteszi, mert nincs hazája, se becsülete, akkor megteszi, hogy nem fejmagasságban lő
ettől független becsülendő, hogy végre kitörni készül az ellenállás, de a szakszisok mind-mind kő Maszoposok és előrehozott választásokra megy a dolog, amit hergelnek, hozzá kell tegyem jogos alapokon
Szerintetek miért veszett pont most össze Fleti és Szarházy ? Ha a Maszop jó eredményt akar elérni, ki kell raknia, szakítania kell Májkül Fletlivel !
Ez a nagy politikai helyzet .
oscar dirlewanger 2011.05.14. 15:33:46
Zorgo 2011.05.14. 15:38:20
Foglaljuk össze:A cigányok disznót loptak, a magyarok elkapták őket, és megverték.
Szerinted ez is izraeli összeesküvés?? :) :)
Az a szép a butaságban,hogy mindenhol talál egy támpontot az ostobasághoz!
Okapika- 2011.05.14. 15:38:47
kucu.infót utálom, ki is vagyok tiltva, nem kommentelhetek ott.
Kuruc.info nem jól tematizál, amúgy fajgyűlölő, ami szerintem hamis tétel, engem is felbosszantott, hogy az amerikai adózást propagálta, mert azért mégiscsak idehaza kéne, akármilyen is a mindenkori kormány stb.
Gusztustalan szerintem is, hogy minimálbérre vannak bejelentve és lepapírozva jól menő vállalkozók, de azért a bűnük jóval kisebb általában, mint egy olyan rablóé, aki mondjuk betör egy időshöz és teszi amit tenni szoktak ezek a bűnözők.
Szóval az eltulajdonítás és testi sértés(esetleg súlyos), az nálam nagyon nem egyenlő a "randarílozással".
Szerintem sokkal magasabb szinteken sokkal nagybb pénzek tűnnek el + eleve szar az elosztás Mo.-n.
Vannak jó cigányok is, mellesleg lehet több, mint a rossz, de mivel összetartanak és náluk még az egymás közti magas szocializáció miatt van kommunikáció, ezért általában az esetek többségében tudják a tettesek kilétét, csak mondjuk nem mondják el önként és dalolva.
Én is a békés integrálás híve vagyok, még ha nagyon-nagyon nehéz is, mert nem szeretem az erőszakot.
Valahogy össze kell hozni a két kultúrát,népet és értékeket egy közös platformra, hogy ne vallják magukat nem magyarnak a szívük mélyén stb.
Okapika- 2011.05.14. 15:40:35
bocs, ha megsértettelek pártpreferenciádban, de nyugodtan írd le, hogy mit tartasz hülyeségnek mindebből
mement 2011.05.14. 15:41:29
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.05.14. 15:46:39
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.14. 15:53:29
Az állatokat megkínozták, a levágásuknál nem tartották be az előírt élelmiszer ipari szabályozást, tettüket előre kitervelten bűnközösségben fegyverrel hajtották végre!
Úgyhogy nagyon lightos a rendfenntartók részéről a vád...
Szerintem azokat is be lehetne perelni bűnpártolásért....
Zorgo 2011.05.14. 16:06:41
Nincsen pártpreferenciám.Az egész eddigi politikai elitre csak megvetéssel tudok gondolni, mivel nulla kompromisszum, nulla előrelátás jellemzi őket.
A pártpénzek mennek ide, oda, minden közbeszerzésből.
Az országot elhagyják azok a fiatalok, akikre építkezni lehetne, mert látják,hogy itt tisztességesen nem lehet egyről a kettőre jutni.
Komoly cégeknél is "száznettó" a fizu, és az emberek bérrabszolgák a saját országukban.Na ez az amitől minden jó érzésű embernek megkeseredik a falat a szájában!
De, és itt jön a de, nem a szélsőségekben, a gyűlölködésben kell megtalálni a szelepet, ahol kiengedjük a gőzt!
A cigány gyerek is csak egy gyerek, akinek a nevelését a tanításnál kellene elkezdeni, nem pedig a börtön tagozaton.
Mikrobi 2011.05.14. 16:12:40
A kérdésedre válaszolva: szerencsére nem vagyok abban a helyzetben, hogy fel kelljen jelentenem a munkaügyi szabályokat megszegő vállalkozót. De volt pont ilyen helyzetben lévő ismerősöm, csak ő biztonsági őrként nyomta, az ő munkáltatóját viszont felnyomtam. A munkaügyi és a munkavédelmi felügyelőség ment is razziázni, a cég kapott komoly bíráságot, engem meg tájékoztattak. Szóval "nálunk" megy ez az önregulázás.
Egyébként ha egymás megregulázásáról van szó, mindegynek is kéne lennie, hogy milyen színű a bőre a másiknak. Mégis, ha barnabőrűeket rendszabályozok, kivívom a megvetésedet, a rendőrség pedig (mostmár) bűncselekmény miatt eljárást indít ellenem.
Juliette28 2011.05.14. 16:19:13
Az elkövetők elverése valóban nem jogállami megoldás volt, de amíg nem élünk valós védelmet biztosító jogállamban, addig ez van.
Flava Mo 2011.05.14. 16:20:33
Plusz ez nem az a kategória ahol "tisztában voltak milyen hivatást választanak", mert vannak dolgok, amire nem lehet felkészülni!
Ezen gondolkodjon el mindenki, ki ellenzi az ő korai nyugdíjazásukat!
A cikkhez kapcsolódva, meddig jó magyar szokás szerint a meglopott ember lesz elítélve. Éljen Abszurdisztán! Amerikai törvénykezés kellene ide, amerikai szintű hatalommal a rendőröknek! Lenne itt rend, lenne bizalom a rendőrségben továbbá nem lennének ilyen félkatonai szervezetek kik védik a lakosságot a cigány tolvajok ellen. De amíg ez nincs, addig rájuk is szükség van.
Mikrobi 2011.05.14. 16:23:39
Koalabeer 2011.05.14. 16:38:41
Roy 2011.05.14. 16:40:43
A tolvajok meg kapnak majd egy ejnye-bejnyét.
Magyar törvények.
Okapika- 2011.05.14. 16:57:13
elakadtak:
megálltak megverni az őket követőket, csak nem jött össze
BKV reszelő 2011.05.14. 17:22:05
Dubito 2011.05.14. 17:23:45
Ugyanis a SZABAD fegyverviselés, a magántulajdon megvédésének SZABADSÁGA, mind az EGYÉN SZABADSÁGÁT favorizáló liberális megközelítést jellemzi.
Mint ahogy az is, hogy a társadalmat ne millió értelmetlen, lényegtelen és betarthatatlan paragrafus kösse béklyóba, hanem inkább kevés, de egyértelmű, mindenki által elfogadott és megértett - például : LOPNI NEM SZABAD! - szabály, melyet tűzön-vizen át betartat.
Ez a valódi liberalizmus.
fetyisob 2011.05.14. 17:25:56
de ami itt megy az gyalázat!
amikor a romai jogot kitalálták akkor nem volt ennyi bevándorlo! ezt a marha eu nem veszi észre!
miert nem változtatunk rajta ha már semmi nem tartja vissza a gazembereket!
én arra akarok szavazni aki megváltoztatja a törvényeket és a bűnösöket elitéli!!
ez igy egyre rosszabb lesz!
genyo pintér orbán páros semmit nem tett 1 év alatt pedig 2 hetet igértek! ugyan olyan hazug mindkettő mint gyurcsány!
ha hazudtak miert nem mondanak le?
BKV reszelő 2011.05.14. 17:26:12
Frissítés: Mivel a kommentek alapján úgy tűnik, hogy beindult a cigánybűnözés-topic, minden olvasónknak ajánljuk újabb bejegyzésünket, amely a változatosság kedvéért ártatlanul bebörtönzött cigány emberek eseteit elemzi: Ártatlanságra ítélve."
Haha.
Koalabeer 2011.05.14. 17:27:01
kpityu2 2011.05.14. 17:28:56
BKV reszelő 2011.05.14. 17:30:06
Az első magyar, aki tudja, hogy mi a liberalizmus! Az elmúlt húsz évben az első, akit látok. 20 év alatt csak sötét, mocskoslibsikomcsiéjjenagárda vagy fújdefasisztakirekesztőneoésnácifasisztajujj magyarra tellett e hazától(?) de megérte a várakozás....Dubito tudja, hogy a liberalizmus nem az, amikor a hülye hitelest ajnározzák, amikor a tolvaj cigányt blogokon és a sajtóban simogatják olyanok, akiknek lövésük sincs a valódi helyzetről, hanem az, amikor élni hagyom a másikat, ha az engem élni hagy.
Mikrobi 2011.05.14. 17:31:02
fetyisob 2011.05.14. 17:36:14
de vissza kéne hozni - aki lop annak levágják a kezét, aki direkt embert öl azt akaszák fel!
lehet hogy ez müködne és gyerekeink egy jobb helyen nöhetnenek fel!ja és korlátozni kéne a gyerekválalást a NEM dolgozok körében! akinek nincs munkája max 1 gyereket válaljon!mert ugye annak kéne gyereket válalni aki fel is tudja nevelni! ne mi fehérek neveljük már fel az adoinkbol a cigokat akik még meg is fenyegenek minket a hazánkban!
szaudiaknál nincs bünözés! aki lop annak levágják a kezét vagy felakasztják!lol
Koalabeer 2011.05.14. 17:41:25
Dubito 2011.05.14. 17:46:23
Dubito 2011.05.14. 17:54:34
Az ausztrálok jó fejek, az ottani easy-going mentalitás elég távol áll a mi itthoni idegbajunktól, tehát ebben az esetben nem biztos, hogy "one-size-fits-all".
Koalabeer 2011.05.14. 17:57:09
kormányzó 2011.05.14. 17:57:19
melmek 2011.05.14. 18:01:02
Mikrobi 2011.05.14. 18:04:45
31/48 2011.05.14. 18:05:08
31/48 2011.05.14. 18:07:09
31/48 2011.05.14. 18:10:07
Koalabeer 2011.05.14. 18:15:18
elizon pucsnik 2011.05.14. 18:26:03
Anti Anyag (törölt) 2011.05.14. 18:38:16
Ezt egyébként törvényesebben kellett volna megtenniük, igaz, ehhez liberalizálni kellene a fegyvertörvényt.
Minden más nem számít, aki pedig a rablókat védi, kívánom, lopjanak el tőle kb. 300.000 Ft értékű dolgot úgy, hogy még látja is a menekülők hátát.
Egyből "megnevelődik".
Senara 2011.05.14. 18:40:39
IP-címvadászok kedvence 2011.05.14. 18:46:44
Pffffffff
Addig ütöttem volna ezeket, amíg levegőt vesznek, aztán elástam volna őket a francba. Ezekre kár vesztegetni egy szót is.
neoteny · http://word.blog.hu 2011.05.14. 18:46:54
maxwell murder 2011.05.14. 19:13:26
IP-címvadászok kedvence 2011.05.14. 19:21:50
Egy szaros rajzfilmért, amiben a szereplők kb 1 perc alatt megrajzolható, háromujjas mikiegér-szintű figurák, épp, hogy nem Menő Manó...
Jó kis ország...
Okapika- 2011.05.14. 19:22:45
összenő, mi összetartozik
Olaszliszka után szabadon lehet velük beszélni a saját kultúrális nyelvükön
stim 2011.05.14. 19:25:51
Netuddki. 2011.05.14. 19:37:33
Öreg néne megsajnálta,
hazavitte oszt levágta...
Kerek Ferkó 2011.05.14. 19:40:57
NA YA! 2011.05.14. 19:41:23
$pi$ 2011.05.14. 19:49:02
A másik kérdésem az, hogy akkor hány disznóról is van szó? Az eredeti cikkben is kissé zavaros ez a kérdés, a tolvajok azt állítják, hogy egy disznót találtak, a másik oldal meg mintha három ellopott állatról beszélne.
Mondjuk nem értem, ha azt sem sikerül megírni a hírekben, hogy akkor most három vagy egy disznóról van szó. akkor hogyan hihetnék a többi részlet pontosságában...
Netuddki. 2011.05.14. 19:55:07
A múlt rendszerben ugye az átlagpógár nem tarthatott fegyvert és nem védhette meg a tulajdonát. Nehogy még eszébe jusson a fennálló rendszer megdöntésére felhasználni. Elnyomták az állampolgárokat na.
A mostani helyzet miben más, kérdem én? Most gyakorlatilag még az állam ki is rabol. Érdekes módon ezen a helyzeten SE akart idáig még egyik párt se változtatni.
Aki meg a saját tulajdonát védte azt üzenem neki, vele értek egyet. Sajnos az ok-okozatot nem igen veszik (még) figyelembe ilyenkor.
Ha nem történt volna lopás akkor verés sem lett volna. Ilyen egyszerű a dolog. + a rendőrök munkája is el lett végezve, amivel egy csomó (felesleges) pénzkiadástól lett megkímélve az állam...
IP-címvadászok kedvence 2011.05.14. 20:01:34
torró 2011.05.14. 20:16:38
Csillebérc, érdemes elolvasni
Olyan információhoz jutottam melyet érdemesnek találok megosztani. Házunkban lakik egy kertész végzettségű ember, aki parkok, telkek gondozását végzi. A minap érdekes munkára kérték fel. Rendet kellett tenni a cigányok után Csillebércen. Ugyan csak egy-két napot tartózkodtak ott, az egész területet fertőtleníteni kellett. Az épületek között, ahol éppen rájuk jött a szapora ott végezték el a dolgukat, a környék az ürülékektől bűzlött. A kertészek is csak különleges ruhában mehettek oda, és előttük végezték el a fertőtlenítést.
A lakóépületekben a párnákat el kellett tüzelni a tetvek miatt, nem is vegy-tisztították őket, az ágyakat fertőtlenítő szerrel mosták át.
Az egész költséget a vöröskereszt fizette!
Kérem tegyék ki az oldalra, hogy más is láthassa, milyen kisebbségről beszélünk, kikhez akarnak minket lealacsonyítani, ha már őket nem lehet felemelni hozzánk! Az információt személyesen kaptam. A vöröskereszttől bizonyosan utána lehet érdeklődni hitelességének, bár én hiszek a barátomnak, régóta ismerem.
Nos? Mit lehet ehhez hozzátenni? Max annyit hogy én az amerikai úriemberrel fizettetném a cehhet!
Zorgo 2011.05.14. 20:30:20
pukancs 2011.05.14. 20:31:47
most hoztak törvényt orbánék hogy védhető a magántulajdon....
vagy félre értettem..
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.14. 20:40:37
Na,itt a jó link: www.168ora.hu/globusz/ujnacik-izraelben-8465.html?print=1
Okapika- 2011.05.14. 20:53:13
szerintem ők csak szimplán hiperaktívak és egy kis extremitásra vágytak, különcségre vagy erősen technokraták és megigézte őket a 3. birodalom technológiai nívójának felsőbbsége
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.05.14. 21:01:15
Máskülönben azt írta volna bele, hogy nem cigányok voltak az elkövetők, nem pedig egy linket rakott volna bele az ártatlanul elítélt cigányokról.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.05.14. 21:05:26
„Jő Csimaz, kit hajdan értek lólopáson.
Nem loptam, felelé, követem alásson.
Keskeny úton fekütt, hol menni akartam –
Bizony sosem esett ilyen csufság rajtam.
Hátul mennék: de rug; elől mennék: harap;
Átugrani könnyebb, sokkal is hamarabb;
Ugranám: felpattan… a hátára estem…
Jó, hogy elfogátok, áldjon meg az Isten!”
JR69 · http://komlomedia.hu/ 2011.05.14. 21:17:59
Szóval így történt ez kéremszépen ;)
Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.05.14. 21:24:26
tbb 2011.05.14. 21:33:38
huncsongor 2011.05.14. 21:55:39
amúgy én a tolvaj verőket kitüntetném.
szcsk (törölt) 2011.05.14. 21:58:24
Vkat118 2011.05.14. 22:48:54
Vkat118 2011.05.14. 22:52:41
Forest (törölt) 2011.05.14. 23:10:26
Vegyük pl az egyik sztorit, amit egy utas mesélt: a XVI. ker.-be törtek be. Szuper kégli, agyonbiztosítva, védve kamerázva. Ez volt a baj, utólag azt mondták, bár ne lett volna. A háziak az emeleten aludtak békésen, szerencséjükre. Lent a tolvajok kirámolták a kéglit (kb huszonvalahány perc alatt) Aztán visszanézték a felvételeket.
Amíg lent pakolta a csapat egyik fele az értékeket, addig jól látható volt, hogy az emeleten a hálószobai kamerákon, hogy három tagbaszakadt "bézbólsapkás" állt az alvó család ágya felett ütésre készen. Ha bármelyik megmozdul, felébred, azonnal leütötték volna az egész családot. Így, hogy békésen alkudtak, megúszták élve. Utólag elég hátborzongató élmény volt.
Ennyit a kameráról.
Forest (törölt) 2011.05.14. 23:14:08
pharmacyli 2011.05.14. 23:28:44
Egyre élhetetlenebb ez az ország. Ha sérült disznót láttok az út szélén, vigyáznotok jó lesz....
zsoci 2011.05.14. 23:34:29
Nagyon elegem van már abból, hogy az elmúlt 2-3 évben már mident ellopnak. pl ellopták a telekmről a esőgyüjtő ocska kádat és a fenyőfámat ! Ha elkaptam volna én is agyonütöm !
Remélem sürgősen elfogadják a fegyvertartás liberalizálást, és a jogos védelem kiterjesztését ! Le akarom mindet lőni !
Senkifia 2011.05.14. 23:56:48
...én is mindig azon mélázom, a normális dolgokat miért nem lehet importálni az emberbarát USA-ból? csak az idiutizmust.Meg az idiótákat,lásd field...
Fogadjunk,ha benne lenne az agyonlövés a pakliban,mikor disznót-ezt-azt lopni- tulajokat agyonverni indulnak dicső "magyarjaink",akkor már nem mennének olyan bátran...
pharmacyli 2011.05.15. 00:02:58
elindul a világba,
erdőszélen, dűlőúton
bandukol a határban.
A hosszú úton megéhezik,
rossz az út étlen-szomjan,
elindul a nádasba,
nagyot csúszik és kifordul a bokája
Joe ott jajgat s fohászkodik urához
bár jönne most két ember s egy kocsi
s akkor nem lesz messze a disznó-doki.
Célt ért a fohász, két ember és a kocsi arra jár,
Hogy vagy, óh jó Joe coci, mire kell neked a lovaskocsi?
Vígy engem a városba, a harmadik utcába
Ott lakik doktor Kormos, a jó disznó-orvos
Óh jó Joe coci, állj fel, visz a kocsi
s vár majd Kormos doki
S az aszfalt útnak fordult a kocsi, rajta a jó Joe coci, irány a városban Kormos disznó-doki.
De jaj, virágos kertemben vaddisznó túr
én ezt nem élem túl
Vascsövekkel támadnak a disznó védőkre
Majd vártak a rendőrre, ki a jegyzőkönyvet felvette, s a jótevőt bettette a tömlöcbe.
Ha a jegyzőköny hosszabb lett volna, e versezet is tovább tartana...
Senkifia 2011.05.15. 00:04:20
Gondolom a rendőrség meg az mondja:nincs rá kapacitása. Bezzeg,mikor szegín romák "elmenekültek" wellnesshétvégére gyöngyöspatáról, hirtelen támadt rá kapacitás,hogy járőrözzenek heteken keresztül több százan...
dark future · http://www.andocsek.hu 2011.05.15. 04:12:43
(Mondjuk a fa- és vasrudas támadás is elég tipikus, lehet, hogy azok is cigók voltak? Akkor csak a szegény disznókért kár.)
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 04:55:27
A magyar munkásember élelme, meg az 1.6 billiós, évente 540 ezer vagyon elleni bűncselekmény orrgazda bizniszének a védelme!
Habár az 5 férfi lehet, hogy felfegyverkezett, de két éve településeken kívül meg van engedve a nem arányos ön és vagyonvédelem!
A tolvajok ellen indított bűnvádi eljárás meg nagyon lightes!
Ugyanis, fegyvernek alkalmas tárgyal ölték le a sertéseket, ami tiltott vadászat, fegyverhasználat, és állatkínzás, és fegyverrel elkövetett rablás, még akkor is, ha nem voltak ott jogi alanyok! Kézzel nem lehet megfojtani egy disznót.
Előre kitervelten, bűnközösségben hajtották végre!
Megpróbálták félrevezetni a hatóságot!
Maga a menekülő gépjármű is lehet fegyver! A magántulajdont nem szolgáltatták azonnal vissza, tehát a gépjárműben véghezvitt rongálás az csak annak feltartóztatását szolgálta!
Önbíráskodás, vagy ön és vagyonvédelem?! az amelyik kiszállt a gépjárműből értelmezhették támadásként is...
A hatóság részérő, mivel a lopást csak 2 évig terjedő szabadságvesztéssel lehet sújtani, de a bűntény sokkal súlyosabb, mint pl. az állatkínzás... nos, az meg bűnpártolást követett el! Ugyanis megpróbálta eltusolni a bűncselekmény valós súlyosságát!
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 04:56:47
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 05:08:25
Ez úgy működik, hogy a maffiavezér politikus megmondja a magyar rabszolgatartó barnabárű leonszióinak, hogy akkor kapjátok meg a segélyt, ha ezt meg ezt kifosszátok...
évente 540 ezer vagyon elleni bűncselekmény, ebből 44 ezer csak lakásfeltörés, a javát be sem jelentik...
21 év alatt 28 ezer fiatalt raboltak el, szervkereskedelem vagy szexrabszolga kereskedelem miatt!
A hatóság azonnal ellehetetlenít minden olyan törekvést ami a közrend fenntartására is irányul! Lásd pl. Xénialázt! Pokornin keresztül tiltott politikai tevékenységet vertek rájuk. Pedig csak egy passzív kérdőív volt...
Vagy lásd, a nemzetközi jogban 5-8 évre emelték azt a közösség elleni bűncselekmény formát, aminek a bűnelkövetési formáját egy szervezettel kapcsolatban alkalmazza a hitelrontás a bűnelkövető, a kollektív bűnösség elvét használva!
Itt nem hogy alkalmazzák a kollektív bűnösség elvét, de kifejelezetten be lehet tiltani vele jogvédő csoportokat, és meg is tették! Sőt még védett nemzeti értékeket is, a nevüket, vagy a ruhájukat, amire semmilyen jogi felhatalmazása nem volt az igazságszolgáltatásnak... vagy az államnak!
Mindazok akik pl. mint Magyar Gárda ellen tanúskodtak, érveltek a bíróságon, meghozták az ítéletet a nemzetközi jog alapján 5-8 évre emberiség ellenes bűntett miatt le lehet ültetni!
Már maga az egyenruhás bűnözés kifejezés használata megfelel ennek a bűnelkövetési magatartásnak, mert ez eleve feltételezi a kollektív bűnösséget! Az összes parlamenti képviselőt aki megszavazta!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.15. 05:19:32
gpetersz 2011.05.15. 06:11:21
Ne ajánlgass linkeket, és ha egy sertéstolvajos témát hozol fel, akkor ne lepődj meg ha a "nép" hirtelen a mindennapi életéből származó VALÓS problémákat vet fel.
Ezek elhallgatása BŰN és minden olyan médium ami részt vesz ebben BŰNÖS minden olyan esetért amikor ez a társadalmi jelenség emberéleteket követel!
Így ha ebben részt veszel, akkor Te is.
Üdv. Gábor
hunyadi1016 2011.05.15. 06:24:22
midnight coder 2011.05.15. 07:32:07
Instállom, az birka csak ott állt az út szélin, megálltam, megkírdeztem hogy beszállsz ? Ő meg azt mondta: beeee!
A vicc az, hogy tényleg megpróbálják ezt előadni...
cyberius 2011.05.15. 08:56:21
Kivlov 2011.05.15. 09:02:43
jól csinálta az öreg Szilveszterbá, hogy agyonvágatta 220-szal az uborkatolvaj orkot!!!
és még ilyenkor azt akarják lecsukni, aki védekezik!!!
becsoccsent 2011.05.15. 09:11:11
csikhamirinao 2011.05.15. 09:15:53
Szakmunkát!Kvalifikált munka!Orvosi készülékeket!Minden nap fertőző veszélynek kitéve.S mellette havi legalább még 100 órát dolgozok,azért hogy megéljek egy szerény szinten!Szeretném jelezni,hogy a médiában agyonhangsúlyozott 205.000.-Ft-os fizetéssel szemben 102.000.-Ft bruttó fizetésért!Jelzem!Éretsségim van és szakvézettségem!Vagyis a "D" kategóriba tartozom.Aki állami szférában dolgozik tudja miről van szó!Az udvart seprő meg megkapja a minimum 90.000.-Ft-ot ,csal azért hogy ne legyen csíkos az udvar!De!Örülök!Mert van munkám!Kapok fizetést!S befoghatom a pofám!Mert a kapuban ötven magasabb végzettségű vár arra,hogy kiessek a sorból!Nem tudom eldönteni!Most jogosan szóljak-e?
Kit véd a törvény?A JOG!?Az alkotmány?!Azt hiszem a világ sok részébe el lehetne menni!Nem lennék rosszabb helyzetben!
Kotkodus 2011.05.15. 09:19:26
csikhamirinao 2011.05.15. 09:20:28
Egyébként a parlamentben,törvény adta jogunk van lopni!Csalni!Mert a törvényesen,megtehetjük,hogy lopunk és csalunk!Igaz!Az ÁLLAMTÓL!Az meg soha nem volt bűn!
Yoss 2011.05.15. 09:23:50
csikhamirinao 2011.05.15. 09:27:29
gorcsev54 2011.05.15. 09:33:53
Tita nick 2011.05.15. 10:09:10
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.15. 10:14:51
Tita nick 2011.05.15. 10:19:06
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 10:33:22
Nem a cigányokat kell megbüntetni, hanem a tolvajokat, és a szeparálódó neonáci kisebbségi közösségeket kell felszámolni, hogy ne tudják a rasszista alapon kiválasztott bűnelkövetéseket véghezvinni!
Húsleves 2011.05.15. 10:35:46
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.15. 10:47:32
pandras11 2011.05.15. 11:02:12
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
A rendőr meg mehessen 40 évesen nyugdíjba! de a szabályoknak megfelelően, kb 20-30% átlagkereset jár ennyi időre. Választhat.
xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2011.05.15. 11:10:39
xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2011.05.15. 13:03:54
www.youtube.com/watch?v=EbVXUtR_wg8
Ez tökéletesen lefedi a mai magyar viszonyokat. Rasszistáztok fogalom nélkül, megbélyegeztek mindenkit, aki nem úgy gondolkodik, mint ti... A "náci" meg csak áll és tűr...
Nagyon várom azt a pillanatot, amikor majd egyszer végre betelik a pohár és az ilyen férgeknek, mint amilyen a videón kurvaanyázik - megjegyzem nagyon helyesen - nem marad egy ép csontja sem.
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.15. 13:17:33
Te biztos valami neonáci magyagyűlőlő fasiszta lehetsz :D
Mert szerinted Magyarországon a magyar a neonáci szeparatista kisebbségi aki rasszista alapon választja ki a célpontot?!
Vagy súlyos olvasási és értelmezési gondod van...
Vagy a végletekig aljas provokátor...
Yoss 2011.05.15. 14:20:16
"..udvar!De!Örülök!Mert van munkám!Kapok fizetést!S befoghatom a pofám!"
Már bocs, de ezek nem elütések. Minden szó után felkiáltójel? Szóköz meg sehol..